Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Minder dan 4 uurtjes geslapen maar vol van energie. Wat heb ik er zin in! Wil graag nog een t shirt kopen van Bruce, iemand een idee of er naast Landgraaf nog ergens anders merchandise te koop is? Wil niet met een extra shirt op het terrein lopen.
Minder dan 4 uurtjes geslapen maar vol van energie. Wat heb ik er zin in! Wil graag nog een t shirt kopen van Bruce, iemand een idee of er naast Landgraaf nog ergens anders merchandise te koop is? Wil niet met een extra shirt op het terrein lopen.
Hier ook veel zin! Besloten rond 1630 uur op pad te gaan. Zitten in de buurt in een b&b. Pakken we het voorprogramma nog wel mee maar scheelt veel ellende in de zon. Geniet er van mensen!
de wind staat van bij mij uit naar Megaland toe, helaas hoor ik het niet precies dat ik kan horen welke nummers. Maar is wel overduidelijk The Boss aan het werk
Na een totaal uit de hand gelopen pre-party gisteravond is het vandaag dan eindelijk weer BOSS-TIME. Heel veel zin an. Bijzonder ook, zo vlakbij thuis naar Bruce. Iedereen heel veel plezier!
Horen het hier ook! Buitenring overal maar 70 rijden.. en pionnen. Heel Parkstad ontwricht voor The Bruce alsof de president van Amerika komt. Genieten
Uiteraard heb ik nu al een hekel aan jullie allemaal want:
- jullie gaan me met deze hitte op weg naar Megaland en terug naar de parkeerplaats voor de voeten lopen
- zorgen dat ik veel te lang in de rij moets staan om binnen te komen, bij de stands voor voer en vocht,
de watertappunten en voor toiletbezoek
- tijdens het concert mijn zicht belemmeren
- tijdens het concert met je bezwete lichaam tegen mij aan gaan staan
Meerdere fans staan in Landgraaf al in de rij voor een plekje vooraan bij het concert van Bruce Springsteen op zondag. Dat bezoekers zijn er al sinds zaterdagochtend aan het wachten.