Bruce Springsteen

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
169
139
Minder dan 4 uurtjes geslapen maar vol van energie. Wat heb ik er zin in! Wil graag nog een t shirt kopen van Bruce, iemand een idee of er naast Landgraaf nog ergens anders merchandise te koop is? Wil niet met een extra shirt op het terrein lopen.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
625
299
Minder dan 4 uurtjes geslapen maar vol van energie. Wat heb ik er zin in! Wil graag nog een t shirt kopen van Bruce, iemand een idee of er naast Landgraaf nog ergens anders merchandise te koop is? Wil niet met een extra shirt op het terrein lopen.

Met dit weer kun je er wel in blote bast heen:p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.342
6.561
Staat vandaag wel een lekker briesje.
Maakt het in het zonnetje best te doen, als dat langs je shirt blaast
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.463
11.441
Hier ook veel zin! Besloten rond 1630 uur op pad te gaan. Zitten in de buurt in een b&b. Pakken we het voorprogramma nog wel mee maar scheelt veel ellende in de zon. Geniet er van mensen!
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.305
885
Na een totaal uit de hand gelopen pre-party gisteravond is het vandaag dan eindelijk weer BOSS-TIME. Heel veel zin an. Bijzonder ook, zo vlakbij thuis naar Bruce. Iedereen heel veel plezier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
29
8
Uiteraard heb ik nu al een hekel aan jullie allemaal want:

- jullie gaan me met deze hitte op weg naar Megaland en terug naar de parkeerplaats voor de voeten lopen
- zorgen dat ik veel te lang in de rij moets staan om binnen te komen, bij de stands voor voer en vocht,
de watertappunten en voor toiletbezoek
- tijdens het concert mijn zicht belemmeren
- tijdens het concert met je bezwete lichaam tegen mij aan gaan staan
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
267
132
Mooi hé, een mail van Mojo voor de route naar je parkeerplaats, moet je nog rustig 20km snelweg extra pakken 😂 wel goed aangegeven so far.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.602
Tenenkrommend de video bij dit artikel.

Mevrouw vraagt zich af waarom Landgraaf? En doet er heel neerbuigend over. Vervolgens wordt erover Bruce gepraat waarom hij niet Tina zou eren.

 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken