Bruce Springsteen

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Geloof me het weer is vanavond heerlijk!
Zonnetje , oranje lucht, briesje , maar wel lekker warm. Als je met deze lucht morgen op het gras zo naar Bruce gaat luisteren gaat het een geweldig concert worden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
29
8
Trouwens, men mag een flesje water mee naar binnen nemen, maar zonder dop. Wat voor ergs heeft die dop gedaan, dat die niet mee naar binnen mag?
Waar haal je die wijsheid vandaan dat het zonder dop is? Dat staat er op de Mojo site namelijk niet bij.

Op de Mojo site:
- Zorg ervoor dat je voldoende eet en drinkt. Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen naar het festivalterrein, met uitzondering van een plastic flesje water van max 500ml.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

D02

Dagopener
2 jan 2019
540
248
Vraag me wel af hoe makkelijk je de GC in en uit kan als je naar de wc moet of naar de bar wilt. Zal dat helemaal vol staan met mensen die de ingang blokkeren? Of zal dit meevallen.

Heb zelf GC tickets maar hoef niet persee vooraan tegen het podium aan te staan en zal ook nog wel eens naar de wc of bar gaan tijdens het optreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: jefke48

Ivodepivo

Playlistbediener
31 mei 2022
5
4
Waar haal je die wijsheid vandaan dat het zonder dop is? Dat staat er op de Mojo site namelijk niet bij.

Op de Mojo site:


Vraag me wel af hoe makkelijk je de GC in en uit kan als je naar de wc moet of naar de bar wilt. Zal dat helemaal vol staan met mensen die de ingang blokkeren? Of zal dit meevallen.

Heb zelf GC tickets maar hoef niet persee vooraan tegen het podium aan te staan en zal ook nog wel eens naar de wc of bar gaan tijdens het optreden.

Hier ook eerste keer GC. Was van plan pas tegen 18.00 te arriveren, vraag me ook af hoe druk dat allemaal is. Achteraan in het GC vak is wat mij betreft prima. Zou je daar ook wat meer ruimte hebben dan als je een beetje vooraan staat in GA?
 

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
Waar haal je die wijsheid vandaan dat het zonder dop is? Dat staat er op de Mojo site namelijk niet bij.

Op de Mojo site
Van de mojo site:

Drank (m.u.v. water in plastic flessen van max. 0,5l zonder dop), bidons of vergelijkbare harde plastic flessen, eten, drugs en andere geestverruimende middelen,etc
 

Keyos

Playlistbediener
8 mei 2023
29
40
Weet iemand of Pinkpop heel speciaal is voor Bruce in vergelijking met andere venues of valt dat wel mee?

Ik denk altijd zoā€¦ als je een plek heel speciaal vindt komt er altijd iets extraā€™s bij.

Denk aan Pearl Jam bij Pinkpop met de sprongā€¦.

Maar geen idee hoe dat met Bruce is
Zā€™n dochter woont redelijk in de buurt volgens mij en ik begreep dat Patti ook gespot is. Al weet ik van dat laatste nooit of ik daar blij van moet worden. Immers, ze kan niet zingen, maar Bruce wil nog wel eens een mooie ballad aan haar opdragen wanneer ze er isā€¦
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.478
11.505
Zā€™n dochter woont redelijk in de buurt volgens mij en ik begreep dat Patti ook gespot is. Al weet ik van dat laatste nooit of ik daar blij van moet worden. Immers, ze kan niet zingen, maar Bruce wil nog wel eens een mooie ballad aan haar opdragen wanneer ze er isā€¦
Ze hebben inderdaad een huisje ergens in Limburg dus hoeft nog niet veel te zeggen.

Zin in vanavond!
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Landgraver

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
267
132
Sinds ik eergister voor het laatst het forum las 7 pagina's....
Mijn pa en ik zitten vanuit de achterhoek inmiddels al een 3 kwartier in de auto midden in Duitsland. Het word afzien, maar het is ook nog geen PP 2022 (2 dagen 37 graden)
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken