Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
Lijkt wel een lokaal reisbureau hier joh de afgelopen 20 pagina's. Ff terug naar de muziek.

Stel. Bruce krijgt het weer op zijn heupen en steekt 3 nieuwe nummers in zijn set. Welke zijn dit?
Racing in the Streets
Sandy
Incident at 57 street

Deze mogen jet van mij zijn. Die laatste 2 zo inruilen voor Kitty graag
misschien een saai antwoord, maar ik verwacht geen wijzigingen...
de setlist was zo steady afgelopen concerten, elke verandering is een verrassing

maar als, dan graag Burnin Train, Radio Nowhere en The River mogen imo er in.
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.807
12.528
Eruit:
Kitty's Back
Because The Night
Born In The USA

Erin:
Jungleland
Drive All Night
Racing In The Street

(I know, gaat nooit gebeuren...)
Born eruit? :( nog maar een keer ooit live mogen horen en dat was echt overdonderd, zware synthezer in het begin. Erg indrukwekkend. Doe me dat nog maar een keer!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.807
12.528
misschien een saai antwoord, maar ik verwacht geen wijzigingen...
de setlist was zo steady afgelopen concerten, elke verandering is een verrassing

maar als, dan graag Burnin Train, Radio Nowhere en The River mogen imo er in.
Ja natuurlijk verwacht ik dat ooit niet. Maar nu is iedereen tenminste weer afgeleid van parkeerinformatie en hebben we het weer over muziek ;)

Radio Nowhere is ook een interessante. Werd een poos standaard gespeeld maar is ook weer verloren gegaan
 
  • On fire
Waarderingen: Brian

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Weet iemand of Pinkpop heel speciaal is voor Bruce in vergelijking met andere venues of valt dat wel mee?

Ik denk altijd zo… als je een plek heel speciaal vindt komt er altijd iets extra’s bij.

Denk aan Pearl Jam bij Pinkpop met de sprong….

Maar geen idee hoe dat met Bruce is
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.807
12.528
Weet iemand of Pinkpop heel speciaal is voor Bruce in vergelijking met andere venues of valt dat wel mee?

Ik denk altijd zo… als je een plek heel speciaal vindt komt er altijd iets extra’s bij.

Denk aan Pearl Jam bij Pinkpop met de sprong….

Maar geen idee hoe dat met Bruce is
Eerste festival optreden ooit. Denk dat het voor hem zeker een speciale plek is
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Eerste festival optreden ooit. Denk dat het voor hem zeker een speciale plek is
Kan het te ver zoeken maar vindt het ook bijzonder dat hij toch voor Megaland kiest en niet Goffertpark / Malieveld.

Kan te maken hebben met datums , podium dat al klaar staat voor Pinkpop, andere omstandigheden waardoor hij nu toevallig naar Megaland komt.

Maar toch …kleine hoop dat hij morgen nog iets extra’s gaat doen.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.350
928
Born eruit? :( nog maar een keer ooit live mogen horen en dat was echt overdonderd, zware synthezer in het begin. Erg indrukwekkend. Doe me dat nog maar een keer!
Ja, helemaal klaar met Born In The USA. De kracht is er ook uit. Maar goed, na wat bier sta ik het morgen toch mee te brullen hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
Weet iemand of Pinkpop heel speciaal is voor Bruce in vergelijking met andere venues of valt dat wel mee?

Ik denk altijd zo… als je een plek heel speciaal vindt komt er altijd iets extra’s bij.

Denk aan Pearl Jam bij Pinkpop met de sprong….

Maar geen idee hoe dat met Bruce is
het schijnt dat Springsteen tijdens een optreden in Engeland gesproken heeft met McCartney en gezegd te hebben "of you want to play a festival, do Pinkpop"... uiteindelijk stond McCartney er in 2016
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.350
928
het schijnt dat Springsteen tijdens een optreden in Engeland gesproken heeft met McCartney en gezegd te hebben "of you want to play a festival, do Pinkpop"... uiteindelijk stond McCartney er in 2016
Haha ja, dat is een mooi verhaal dat Leon Ramaekers en Jan Smeets maar al te graag blijven vertellen. Ik geloof er weinig van. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
Kan te maken hebben met datums , podium dat al klaar staat voor Pinkpop, andere omstandigheden waardoor hij nu toevallig naar Megaland komt.
Tourdata, beschikbaarheid, locatie, management, boekers die zeggen "we kunnen ook daar gaan staan?"....
wie weet he... Zo veel factoren...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken