Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.225
822
Wat voor waterzakken zijn dat dan? En waar ken ik die kopen?
Die mogen gevuld mee naar binnen? Of leeg en dan daar vullen?
Kon je vorig jaar op Pinkpop kopen. Een waterzak kun je bijvullen op het terrein, en daar mag de dop wel op.
Maar je kunt ze ook vast krijgen bij Action/Blokker/Hema.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Wat voor waterzakken zijn dat dan? En waar ken ik die kopen?
Die mogen gevuld mee naar binnen? Of leeg en dan daar vullen?
Je kunt hem vooraf al eens vullen en op het terrein een paar keer. Je krijgt ze vaak goedkoop bij de Action. Anders normaal gedurende Pinkpop maar morgen bij het concert denk ik niet.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Tja... het is "slechts" €45 euro meer dan een gewone veldplaats. Maar dat is de betere plek (en dus betere ervaring) dubbel en dwars waard
Dan zijn de veldkaarten over t algemeen dus nog belachelijker qua prijs. Op Pinkpop sta je zelfs in het voorvak nog ver van het podium. Alles erachter is eigenlijk een no-go als je naar je favoriete artiest gaat, dus ik snap het wel. Qua zicht en geluid is Megaland natuurlijk verder uitstekend als je van een afstand kijken prima vindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Dan zijn de veldkaarten over t algemeen dus nog belachelijker qua prijs. Op Pinkpop sta je zelfs in het voorvak nog ver van het podium. Alles erachter is eigenlijk een no-go als je naar je favoriete artiest gaat, dus ik snap het wel. Qua zicht en geluid is Megaland natuurlijk verder uitstekend als je van een afstand kijken prima vindt.
Dit vind ik wel een vreemde beredenering hoor. Als je in de arena een stakaart hebt en je staat ergens achteraan zie je minder dan als je net ergens achter de golden circle staat bij Pinkpop.

Ik vind trouwens niet dat je bij Pinkpop in het voorvak al ver van de artiest bent…verre van zelfs.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Vind zelfs dat als je ergens in het midden van het veld staat je alles nog prima en goed kan zien wat op het podium gebeurt. Dat vind ik het mooie aan de MainStage van Pinkpop maar ook festivals over het algemeen. Heb Green Day in 2017 helemaal achteraan van het veld gezien en kon prima zien wat er op het podium gebeurde.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Dit vind ik wel een vreemde beredenering hoor. Als je in de arena een stakaart hebt en je staat ergens achteraan zie je minder dan als je net ergens achter de golden circle staat bij Pinkpop.

Ik vind trouwens niet dat je bij Pinkpop in het voorvak al ver van de artiest bent…verre van zelfs.
Ja logisch zie je minder als je achteraan staat dan net achter een voorvak. Wat is dat voor een beredenering dan. Maar t gaat om t feit dat het heel veel geld is.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Ja logisch zie je minder als je achteraan staat dan net achter een voorvak. Wat is dat voor een beredenering dan. Maar t gaat om t feit dat het heel veel geld is.
Je brengt het op een manier dat het niet 100 euro waard is om te betalen voor een veldticket omdat het zicht te slecht is. Dat is indirect wat je hier zegt. Terwijl het gewoon niet klopt.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Je brengt het op een manier dat het niet 100 euro waard is om te betalen voor een veldticket omdat het zicht te slecht is. Dat is indirect wat je hier zegt. Terwijl het gewoon niet klopt.
Los van het feit of ik dat uberhaupt bedoel, mag ik toch vinden dat een plek op minimaal 50 meter van het podium voor €100 gewoon veel geld is.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
611
283
Natuurlijk is het duur, maar tegenwoordig kost iedere grote artiest 100+ euro. Bij Bruce krijg je tenminste nog echt waar voor je geld door een non-stop avond muziek van 3 uur lang.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Los van het feit of ik dat uberhaupt bedoel, mag ik toch vinden dat een plek op minimaal 50 meter van het podium voor €100 gewoon veel geld is.
Vind ik het veel geld ? Ja. Is het een acceptabel en normaal bedrag vergeleken met ander concerten en evenementen? Ja zeker! Dan valt de prijs zelfs nog heel erg mee.

Denk dat we dus zeker op één lijn zitten. Maar gekeken naar andere events is het een normale best prima prijs
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Maar goed ik vind d MainStage van Pinkpop heerlijk. Grasveld , mooi zicht , top geluid , heerlijke sfeer. Is gewoon een top plek om echt ontspannen te genieten van de muziek.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Natuurlijk is het duur, maar tegenwoordig kost iedere grote artiest 100+ euro. Bij Bruce krijg je tenminste nog echt waar voor je geld door een non-stop avond muziek van 3 uur lang.
Het onderscheid in vakken stoort me dan gewoon. Maargoed, money he. Verder vind ik dat je voor €100 bij Taylor Swift evenveel waar voor je geld hebt dan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.110
Hopelijk is in Landgraaf morgen net zo'n briesje wind als vandaag, maakt deze temperatuur dragelijk...

Had echt angst voor de taferelen 37/39 van Pinkpop vrijdag en zaterdag afgelopen jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken