Bruce Springsteen

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
Trouwens, men mag een flesje water mee naar binnen nemen, maar zonder dop. Wat voor ergs heeft die dop gedaan, dat die niet mee naar binnen mag?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
76
44
Nu onderweg naar Maastricht vanavond avondje uit en morgen richting Landgraaf. Mensen met goede tips voor cafe's om in de stemming te komen?
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Laat ze lekker, heb een hekel aan mensen om me heen die er zijn om er geweest te zijn, maar intussen met elkaar tijdens het hele concert de hele week, maand, jaar doornemen. En gek genoeg staan die mensen altijd in mijn personal space.
Dit ja!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Volgens mij P6 en P7 gevonden, op de weilanden tussen Gravenweg en Groenstergracht in Landgraaf.
Hier staat van alles in de weilanden vakken afgezet, verlichting en dixies klaar.

met de nodige bebording voor pendelbussen
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
De ingangen links hebben banners met "Veldstaanplaatsen"... Neem aan dat er nog een banner komt voor GC

De fans die er zitten mogen wel wat vrolijker kijken en gewoon goeie morgen terug zeggen... Was wel een groepje dames die mij uitzwaaide toen ik weg reed 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Pff nu ook golden circle voor een schappelijke prijs. Kan helaas mijn ticketmaster resale ticket niet opnieuw verkopen :(
 
  • Wow
Waarderingen: Nikfestilover

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
De ingangen links hebben banners met "Veldstaanplaatsen"... Neem aan dat er nog een banner komt voor GC

De fans die er zitten mogen wel wat vrolijker kijken en gewoon goeie morgen terug zeggen... Was wel een groepje dames die mij uitzwaaide toen ik weg reed 😉

Had je sjans?
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
De ingangen links hebben banners met "Veldstaanplaatsen"... Neem aan dat er nog een banner komt voor GC

De fans die er zitten mogen wel wat vrolijker kijken en gewoon goeie morgen terug zeggen... Was wel een groepje dames die mij uitzwaaide toen ik weg reed 😉
foto is belabberd zo ingezoomd, maar er staat "Veldstaanplaatsen" boven deze doorgangen

1686392419111.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981 en RimkoW

Gebruikers die dit onderwerp bekijken