Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou goed zijn als ze verkeer leiden richting Kerkrade/Simpelveld en snel de A76 op. Daar is de A76 bovendien driebaans. Enige nadeel is het stoplicht om de A76 op te komen...
Ik heb een aantal studenten daar, die vandaag vertelde dat er een groep Amerikanen met bussen hun intrek namen. Niet 100% zeker, maar heeft er wel alle schijn van. Ze landen iig niet in Beek, want dat vliegveld is nog gesloten tot 30 juni.
Ik heb een aantal studenten daar, die vandaag vertelde dat er een groep Amerikanen met bussen hun intrek namen. Niet 100% zeker, maar heeft er wel alle schijn van. Ze landen iig niet in Beek, want dat vliegveld is nog gesloten tot 30 juni.
De eerste fans van Bruce Springsteen zijn al in Landgraaf gearriveerd voor het concert van zondag. Ze staan alvast in de rij om echt het allerbeste plekje te kunnen krijgen, vooraan bij het podium.
Zou ook Will & The People kunnen zijn. Student heeft me net geappt dat er mensen van de Muziekgieterij aanwezig zijn. Die spelen de 12e daar. Weliswaar geen Amerikanen, maar studenten horen dat verschil blijkbaar niet .
Zou ook Will & The People kunnen zijn. Student heeft me net geappt dat er mensen van de Muziekgieterij aanwezig zijn. Die spelen de 12e daar. Weliswaar geen Amerikanen, maar studenten horen dat verschil blijkbaar niet .
Will & The People spelen vanavond nog in Italië. Lijkt me sterk dat zij of hun crew nu al in Maastricht zijn. Die zijn echt niet zo groot dat ze werken met een dubbele crew.
Toevoeging: en de Muziekgieterij heeft dit weekend een eigen talent stage op Best Kept Secret. Dus die zullen voornamelijk daar zijn.
Malieveld 2016 aan het terugkijken....The River gevolgd door Racing in the Street.
Wat hadden we een top setlist die dag, met ook nog Jersey Girl en Jungleland!
Jersey Girl buiten de US, wie had dat ooit gedacht!
Backstreets ontbrak helaas maar die krijgen we zondag!
Laat ze lekker, heb een hekel aan mensen om me heen die er zijn om er geweest te zijn, maar intussen met elkaar tijdens het hele concert de hele week, maand, jaar doornemen. En gek genoeg staan die mensen altijd in mijn personal space.