Bruce Springsteen

Zou goed zijn als ze verkeer leiden richting Kerkrade/Simpelveld en snel de A76 op. Daar is de A76 bovendien driebaans. Enige nadeel is het stoplicht om de A76 op te komen...

Gokje of info? Ze zitten inderdaad vol van 10 tot 11 juni, maar van 11 tot 12 juni nog kamers vrij.
Ik heb een aantal studenten daar, die vandaag vertelde dat er een groep Amerikanen met bussen hun intrek namen. Niet 100% zeker, maar heeft er wel alle schijn van. Ze landen iig niet in Beek, want dat vliegveld is nog gesloten tot 30 juni.

Ik heb een aantal studenten daar, die vandaag vertelde dat er een groep Amerikanen met bussen hun intrek namen. Niet 100% zeker, maar heeft er wel alle schijn van. Ze landen iig niet in Beek, want dat vliegveld is nog gesloten tot 30 juni.
Beek is dicht idd. Klinkt wel plausibel. Morgen eens poolshoogte nemen daar dan. Met een LP en een viltstift 😅😅

Beek is dicht idd. Klinkt wel plausibel. Morgen eens poolshoogte nemen daar dan. Met een LP en een viltstift 😅😅
Zou ook Will & The People kunnen zijn. Student heeft me net geappt dat er mensen van de Muziekgieterij aanwezig zijn. Die spelen de 12e daar. Weliswaar geen Amerikanen, maar studenten horen dat verschil blijkbaar niet 😂.

Zou ook Will & The People kunnen zijn. Student heeft me net geappt dat er mensen van de Muziekgieterij aanwezig zijn. Die spelen de 12e daar. Weliswaar geen Amerikanen, maar studenten horen dat verschil blijkbaar niet 😂.
Will & The People... Die horen in de StayOkay. Niet in Vaeshartelt. 🤣

Will & The People spelen vanavond nog in Italië. Lijkt me sterk dat zij of hun crew nu al in Maastricht zijn. Die zijn echt niet zo groot dat ze werken met een dubbele crew.

Toevoeging: en de Muziekgieterij heeft dit weekend een eigen talent stage op Best Kept Secret. Dus die zullen voornamelijk daar zijn.

Users who are viewing this thread