Bruce Springsteen

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Ik ben benieuwd hoe groot de GC is. Ik mik op vooraan tegen de hekken van GA. Hopelijk zijn dat prima plekken. Wil rond 14:00 voor de ingang Megaland staan.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.197
769
is in een stadion met meerdere ingangen wel makkelijker natuurlijk, in Gelredome is dat ook altijd goed te doen bijvoorbeeld
Ging er meer om dat je je niet door de GA hoeft te wurmen als je uit de GC naar het toilet moest. Het heette dan ook "fast lane".
In Landgraaf zal zoiets niet te realiseren zijn, denk ik. Daar staan de GA's wss rondom de hele GC, dus is het wel ff druk als je in/uit de GC wil tijdens Bruce voor bar of toilet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Dan... is het misschien niet een heel geschikte evenementenlocatie?
de evenementlocatie ligt er nu eenmaal...

Parkeren is toch ook het probleem van evenementen locaties binnen bebouwde omgeving, niet alleen bij Megaland.
De gemeente weet het naar vermogen op te lossen, maar kan niet anders zeggen dan dat dat resulteerd in 30 minuten lopen of gebruik maken van pendelbussen als je verder weg moet staan.

er zijn genoeg locaties waar dat niet veel anders is, megaland is daar absoluut niet uniek in.
daarnaast, mensen raken tegenwoordig wel snel verwend en klagen veel sneller en gaan massaaler naar steeds groter wordende evenementen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ging er meer om dat je je niet door de GA hoeft te wurmen als je uit de GC naar het toilet moest. Het heette dan ook "fast lane".
In Landgraaf zal zoiets niet te realiseren zijn, denk ik. Daar staan de GA's wss rondom de hele GC, dus is het wel ff druk als je in/uit de GC wil tijdens Bruce voor bar of toilet.
uit gaan GC verwacht ik niet, dat is normaal een andere doorgang (waarschijnlijk waar mensen van Skydeck ook binnen mogen)
bij de ingang van GC zou best kunnen dat GA's voor de poortjes hangen, maar afhankelijk van hoe security daar mee om gaat. Als het goed is liggen die poortjes zo aan de zijkant, dat daar slecht zicht is op het podium waardoor die plek niet heel aantrekkelijk is voor GA's om te hangen
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
de evenementlocatie ligt er nu eenmaal...

Parkeren is toch ook het probleem van evenementen locaties binnen bebouwde omgeving, niet alleen bij Megaland.
De gemeente weet het naar vermogen op te lossen, maar kan niet anders zeggen dan dat dat resulteerd in 30 minuten lopen of gebruik maken van pendelbussen als je verder weg moet staan.

er zijn genoeg locaties waar dat niet veel anders is, megaland is daar absoluut niet uniek in.
daarnaast, mensen raken tegenwoordig wel snel verwend en klagen veel sneller en gaan massaaler naar steeds groter wordende evenementen.
Verwend? Een parkeerplaats op 30 minuten lopen is vrij absurd imo. Megaland is gewoon niet zo'n ideale locatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.197
769
Verwend? Een parkeerplaats op 30 minuten lopen is vrij absurd imo. Megaland is gewoon niet zo'n ideale locatie.
De waarheid ligt ergens in het midden. Parkeren bij 't Goffertpark kan ook ellendig (en ver) zijn. Los van bereikbaarheid is Megaland een toplocatie qua podiumzicht, ruimte, faciliteiten, geluid, zonsondergang, kwaliteit vh gras (!)
 

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
De waarheid ligt ergens in het midden. Parkeren bij 't Goffertpark kan ook ellendig (en ver) zijn. Los van bereikbaarheid is Megaland een toplocatie qua podiumzicht, ruimte, faciliteiten, geluid, zonsondergang, kwaliteit vh gras (!)
Ja hoe is het zicht eigenlijk? Ben er nog nooit geweest. Hoop op een mooie plek redelijk vooraan, maar ben wat slechter ter been op het ogenblik, dus weet niet of ik het 3 uur volhou. Is er dan een plekje (uiteraard achteraan) waar je het zittend ook nog redelijk kan meemaken?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
De waarheid ligt ergens in het midden. Parkeren bij 't Goffertpark kan ook ellendig (en ver) zijn. Los van bereikbaarheid is Megaland een toplocatie qua podiumzicht, ruimte, faciliteiten, geluid, zonsondergang, kwaliteit vh gras (!)
Het Goffertpark is ook geen ideale locatie, maar dan nog, moet het eerste veld nog vinden waar het het wel goed gaat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Los van bereikbaarheid is Megaland een toplocatie qua podiumzicht, ruimte, faciliteiten, geluid, zonsondergang, kwaliteit vh gras (!)
inderdaad (al ben ik wel behoorlijk bevooroordeeld in mijn roze mening)

en het gras ligt er absoluut goed bij, al lijkt het op die laatste foto nog belabberd gemaaid
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.197
769
Ja hoe is het zicht eigenlijk? Ben er nog nooit geweest. Hoop op een mooie plek redelijk vooraan, maar ben wat slechter ter been op het ogenblik, dus weet niet of ik het 3 uur volhou. Is er dan een plekje (uiteraard achteraan) waar je het zittend ook nog redelijk kan meemaken?
Absoluut. Het veld glooit achterin zelfs wat omhoog, als ik me niet vergis.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Prachtig toch, dat zelfs het hellingspercentage van Megaland hier wordt besproken! :cool:

Focus op werk is vandaag 0. Sorry, baas. "There is only 1 boss I listen to."
Hahaha, jij ook al dat probleem?
Vanmorgen nog iemand aan een hotel geholpen, tewijl ik eigenlijk moetst werken
Ik had net zo goed vrij kunnen nemen ;)
En onderwijl luisteren naar Rome, wat een geweldige show was dat toch
 
  • Geweldig
Waarderingen: Bartjuh1981

Gebruikers die dit onderwerp bekijken