Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Ons idee is namelijk om voor die tijd de auto daar te parkeren
let je wel op de locals?

die zijn tijdens Pinkpop ook al niet blij met 'onbekende' auto's

angry mob GIF by MASTERPIECE | PBS

Angry Jim Henson GIF by Muppet Wiki
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.204
783
Wat zijn Bruce en kornuiten momenteel aan het doen eigenlijk? Verrassend lange pauze in de tour. Misschien wat nieuwe nummertjes aan het oefenen voor in de set? :)
Ik denk idd dat Bruce tijd wilde om alle commentaar over de setlist op Festileaks, Greasy Lake en BTX door te lezen, zodat hij in Landgraaf met een totaal nieuwe setlist kan beginnen.
 

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
Goedemiddag,

Is er inmiddels al iets meer bekend over welke P waar is en pendelbussen e.d.?
Helaas door een ongemakje niet helemaal fris ter been zeg maar.

Alvast bedankt
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
495
Parkings 3 + 5 zijn ten noorden van het terrein gesitueerd --> Einsteinstraat (waarschijnlijk Mondo Verde parkeerplaats P3 en P5 ten noorden van de Doctor Calsstraat naast camping C)
Parkings 6 + 7 zijn ten zuiden van het terrein gesitueerd --> Hofstraat naar het zuiden volgen
P8 is gesitueerd links van de rotonde van de Einsteinstraat gesitueerd.

Exacte locaties wil zowel Mojo als Ticketmaster niet verstrekken. Maar bovenstaande info is afkomstig van de plattegronden.
 

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
Parkings 3 + 5 zijn ten noorden van het terrein gesitueerd --> Einsteinstraat (waarschijnlijk Mondo Verde parkeerplaats P3 en P5 ten noorden van de Doctor Calsstraat naast camping C)
Parkings 6 + 7 zijn ten zuiden van het terrein gesitueerd --> Hofstraat naar het zuiden volgen
P8 is gesitueerd links van de rotonde van de Einsteinstraat gesitueerd.

Exacte locaties wil zowel Mojo als Ticketmaster niet verstrekken. Maar bovenstaande info is afkomstig van de plattegronden.
P3 zou dan nog enigzins te doen zijn.
 

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
26
8
Parkings 3 + 5 zijn ten noorden van het terrein gesitueerd --> Einsteinstraat (waarschijnlijk Mondo Verde parkeerplaats P3 en P5 ten noorden van de Doctor Calsstraat naast camping C)
Parkings 6 + 7 zijn ten zuiden van het terrein gesitueerd --> Hofstraat naar het zuiden volgen
P8 is gesitueerd links van de rotonde van de Einsteinstraat gesitueerd.

Exacte locaties wil zowel Mojo als Ticketmaster niet verstrekken. Maar bovenstaande info is afkomstig van de plattegronden.
En waar is P4? Die wordt keer op keer nergens genoemd enkel bij de verkoop van parkeertickets.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
139
84
Niet geheel onbelangrijk; wat wordt er aan bier geschonken tijdens Bruce?
Ik weet dat Brand tijdens Pinkpop een versie van hun bier tapt, maar hoe zit dat komende zondag?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
495
En waar is P4? Die wordt keer op keer nergens genoemd enkel bij de verkoop van parkeertickets.
Momenteel is P4 reeds uitverkocht. Als je een ticket voor P4 hebt gekocht, heb je inmiddels de locatie ontvangen (als het goed is).

Niet geheel onbelangrijk; wat wordt er aan bier geschonken tijdens Bruce?
Ik weet dat Brand tijdens Pinkpop een versie van hun bier tapt, maar hoe zit dat komende zondag?
Waarschijnlijk Brand Bier inderdaad.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
Dilemma tijd.
Ik kan voor 145 euro een bruce Springsteen golden circle kopen (van iemand die ik ken). Maar heb via swap al een normale veld plek voor 130 euro gekocht. Ik kan swap ticket verkopen maar risico lopen dat het ticket niet geldig is eb ik de schuldige ben… dilemma
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
Dilemma tijd.
Ik kan voor 145 euro een bruce Springsteen golden circle kopen (van iemand die ik ken). Maar heb via swap al een normale veld plek voor 130 euro gekocht. Ik kan swap ticket verkopen maar risico lopen dat het ticket niet geldig is eb ik de schuldige ben… dilemma
En als je dat swap ticket via Ticketmaster doorverkoopt? Dan zit je sowieso ''safe''
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
Helaas gaat dat niet…

Nee, je kan alleen tickets verkopen die op Ticketmaster gekocht zijn en in jouw Ticketmaster-account staan.

Let op: Enkel tickets die je zelf hebt gekocht kan je verkopen. Het is niet mogelijk een ticket te verkopen welke je via Ticket Doorsturen ontvangen hebt. Tickets kunnen enkel vanuit de oorspronkelijke order, door de originele koper, te koop aangeboden worden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Naja, of je wordt zelf genaaid en komt zelf niet binnen, of je naait iemand anders zonder dat je het weet - als de ticket niet werkt? Dan is de keuze toch makkelijk?

Sowieso swap ticket verkopen en GC kopen toch, als je GC wil.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken