Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dave Grohl op Nest is onrealistisch gasten. Stel je de stornloop op dat kleine Nest voor als er plots berichten zouden rond gaan dat Den Dave er staat. Qua crowd management gaat Werchter echt dat soort dingen niet wagen.
Zo hoort het ook, lekker verschillende meningen. Ik stond deze keer helemaal vooraan, het greep me minder dan de keren op headpodium.
Serieus: top 5 aller tijden?
Ze moeten die Jupiler Apple afschaffen
Backtape misschien wel maar ze zingt zeker wel live. Vond het een prima set. Uiteindelijk veel te vroeg vertrekken naar Matt want er druk is het hier niet
Tja en wat te doen met Dave.. als het echt is sla ik mezelf voor me kop dat ik bij 21 Pilots sta. Jimmy hinte al eens op een verrassing. .
We gingen een fijne plek voor Gorillaz zoeken, maar dat voorvak er de regio er rond gaat te crowded worden. De dochter wil dus liever naar die Dilf in de Barn en dan viben op een afstandje
Backtape misschien wel maar ze zingt zeker wel live. Vond het een prima set. Uiteindelijk veel te vroeg vertrekken naar Matt want er druk is het hier niet
Tja en wat te doen met Dave.. als het echt is sla ik mezelf voor me kop dat ik bij 21 Pilots sta. Jimmy hinte al eens op een verrassing. .
CORRECTIE Even gecheckt en dat van die surprise gig in Oostenrijk is NIET waar, ze hebben wel gespeeld maar geen surprise show. Het is vast fake maar kga toch het risico niet nemen
We gingen een fijne plek voor Gorillaz zoeken, maar dat voorvak er de regio er rond gaat te crowded worden. De dochter wil dus liever naar die Dilf in de Barn en dan viben op een afstandje
Met pijn in het hart Matt geskipt zodat we rustig naar een stek voor Gorillaz konden zoeken.
Halsey kon ons helaas niet bekoren maar ach, zoveel mensen zoveel meningen
De reactie van puber op de DG (vrijwel zeker) hoax; ja we gaan het wel checken hoor, dan slaap ik daar wel heel even bij de Reytons Fomo motiveert duidelijk enorm
Halsey was echt heel sterk, maar kreeg dan plots mijn klop na een hele dag geen tijd te nemen om te eten en drinken en rusten. Er is te veel te zien vandaag !
Iets over de helft dan vertrokken om iets te eten. Jammer.
Nu klaar voor Gorillaz.
Het is echt al héél vroeg héél druk voor de main…