Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.204
783
In other news: ik heb besloten om Bruce @ Düsseldorf over te slaan. Dus 1x Golden Circle te koop (voorste vak, FOS1). Het is een hardcopy ticket en kost €150. Afhalen kan in Zuid-Limburg.
 
  • Wow
Waarderingen: Nikfestilover

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
*Gaat de lange break in de tour zorgen voor drastische wijzigingen in de setlist?
*Zal de 45jarige verjaardag van Darkness extra in de verf worden gezet?
*Benaderen Bruce and the E street band de landgraaf show als een eerste show? Of is het toch eerder een derde show in Nederland waardoor we toch kunnen hopen op een leuke wildcard-song?
* ik hoop stiekem dat de setlist blijft zoals die is, staan toch wel wat darlings tussen (al is er nog altijd de ijdele hoop die wellicht tevergeefs is, dat Burnin Train terug komt aan begin van de encore)

* zou mooi zijn, er is al een nieuwe video van Badlands gekomen, dus misschien zal er meer in het zonnetje gezet worden... Een paar doen het ook goed in de setlist nu

* ik denk dat ze deze benaderen als 3e Nederland show... misschien met een kleine knipoog naar het festival, Bruce vond het zelf plezant op te spelen in 2009 en 2012 (althans dat heeft hij zelf benoemd, zelfs een reden dat McCartney over de streep is getrokken)
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.204
783
Ik overweeg zelfs ook om jouw kaart over te nemen, puur om te kunnen ruilen tegen een Werchter kaart
Dat kan natuurlijk ook. Ik heb besloten om Düsseldorf te skippen maar Werchter te houden. Scheelt wat verlofdagen en Werchter is een show in 't donker. Heeft ook wel wat.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ja, precies, en het punt is, met deze "statische" setlists gata ene festival show helemaal niet zo afwijkend meeer zijn
ALs je nog even niks wil doen met die kaart zou fijn zijn
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Als er één nummer ingewisseld mag worden.... doe dan maar Kitty's back inwisselen voor mijn favoriet: Atlantic City.
I'm on fire mag er ook nog wel ergens bijgeplakt worden. Ik hoop dat de nummers van het Letter To You album blijven staan. Vind dat Bruce's beste werk in jaren!
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
overigens, bij mij thuis om de hoek staan de verkeersborden naar P6 en P7 aangegeven...

heerlijk, het komt langzaam dichter bij... :love: aftellen, aftellen, aftellen
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Dennis, kun jij bevestigen dat de wijk Eikske inderdaad pas vanaf 13:00 wordt afgesloten?
Oftewel, zie jij daarvoor ook al borden?
Ons idee is namelijk om voor die tijd de auto daar te parkeren
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.204
783
In welk hotel zou de band verblijven?

Château St. Gerlach, Valkenburg?
Kruisherenhotel, Maastricht?
La Butte Aux Bois, Lanaken?

Het is voor mij alledrie vlakbij... 😇
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken