Bruce Springsteen

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Misschien gooien ze het achterste gedeelte ook wel open zodat mensen in de grote tent wat schaduw kunnen opzoeken
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Wat zijn Bruce en kornuiten momenteel aan het doen eigenlijk? Verrassend lange pauze in de tour. Misschien wat nieuwe nummertjes aan het oefenen voor in de set? :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Let's declare right now to prevent further misunderstanding this is the UNOFFICIAL Landgraaf SetlistVision Topic and should not be confused with The Official SetlistVision Topic which is -as all SetlistVision Topics- only allowed to be started by one person. Only one
Lol. Ik hoop dat dat sarcasme is? Allemachtig.

Even verder gelezen. Net of je daar door een portaal een vreemde wereld binnen valt zeg.
 

SommyWillers

Playlistbediener
9 aug 2022
14
38
Haha, @DennisvdBr heeft het aangedurfd om op Greasy Lake een Landgraaf-topic te openen. Dat heeft nogal wat teweeg gebracht daar... op een grappige manier weliswaar.

https://the-circuit.greasylake.org/...-the-june-11th-2023-landgraaf-holland-thread/
Schitterend gedaan!
Laat de voorpret beginnen zou ik zeggen!

Speculatie-topics:
*Gaat de lange break in de tour zorgen voor drastische wijzigingen in de setlist?
*Zal de 45jarige verjaardag van Darkness extra in de verf worden gezet?
*Benaderen Bruce and the E street band de landgraaf show als een eerste show? Of is het toch eerder een derde show in Nederland waardoor we toch kunnen hopen op een leuke wildcard-song?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ik denk deels wel. Maar los daarvan blijft het dat hele Greasy Lake forum met heel veel gezeik over vanalles en nog wat en "kijk mij eens de grootste fan zijn". BTX had hetzelfde overigens.
BTX was alleen 100x erger.
Daar leek het af en toe of ze het omgekeerde probeerden: Wie kan de meeste negatieve zaken aangaande Bruce opnoemen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Gebruikers die dit onderwerp bekijken