Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat zijn Bruce en kornuiten momenteel aan het doen eigenlijk? Verrassend lange pauze in de tour. Misschien wat nieuwe nummertjes aan het oefenen voor in de set?
Wat zijn Bruce en kornuiten momenteel aan het doen eigenlijk? Verrassend lange pauze in de tour. Misschien wat nieuwe nummertjes aan het oefenen voor in de set?
Haha, @DennisvdBr heeft het aangedurfd om op Greasy Lake een Landgraaf-topic te openen. Dat heeft nogal wat teweeg gebracht daar... op een grappige manier weliswaar.
Haha, @DennisvdBr heeft het aangedurfd om op Greasy Lake een Landgraaf-topic te openen. Dat heeft nogal wat teweeg gebracht daar... op een grappige manier weliswaar.
Wat een stel vage reacties op dat forum zeg inclusief een stel regelneven over het officiële topic haha. Trekt me dus totaal niet om me daar tussen te mengen.
Wat een stel vage reacties op dat forum zeg inclusief een stel regelneven over het officiële topic haha. Trekt me dus totaal niet om me daar tussen te mengen.
Let's declare right now to prevent further misunderstanding this is the UNOFFICIAL Landgraaf SetlistVision Topic and should not be confused with The Official SetlistVision Topic which is -as all SetlistVision Topics- only allowed to be started by one person. Only one
Ik denk deels wel. Maar los daarvan blijft het dat hele Greasy Lake forum met heel veel gezeik over vanalles en nog wat en "kijk mij eens de grootste fan zijn". BTX had hetzelfde overigens.
Schitterend gedaan!
Laat de voorpret beginnen zou ik zeggen!
Speculatie-topics:
*Gaat de lange break in de tour zorgen voor drastische wijzigingen in de setlist?
*Zal de 45jarige verjaardag van Darkness extra in de verf worden gezet?
*Benaderen Bruce and the E street band de landgraaf show als een eerste show? Of is het toch eerder een derde show in Nederland waardoor we toch kunnen hopen op een leuke wildcard-song?
Ik denk deels wel. Maar los daarvan blijft het dat hele Greasy Lake forum met heel veel gezeik over vanalles en nog wat en "kijk mij eens de grootste fan zijn". BTX had hetzelfde overigens.