Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wat ik wel voor je heb is deze kaart voor Pinkpop, van gemeente Landgraaf te downloaden als pdf
Bij Mondo Verde is meen ik P3 en bij Camping C is P5 als ik het goed heb,
Wellicht is P4 een terrein dat tijdens Pinkpop als Camping gebruikt zal worden, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen?
( edit, wellicht worden komende week verkeersborden neergezet, dan zal de route naar de P3, P4 en P5 wel duidelijk moeten worden )
P5 was vorig jaar aan de andere kant van de snelweg. Rechtsboven het uitroepteken op het kaartje.
P3 was volgens mij bij de camping. Maar P4 kan ik me niet herinneren. Vandaar dat ik het vraag.
En er is inmiddels blijkbaar ook nog een P6.
Overigens gaven ze vorig jaar aan 50 min lopen van/naar P5 maar dat was dus met een normaal tempo
zo'n 1 uur en 10 minuten. Eigenlijk is dat gewoon absurd. Regel dan pendelbussen.
P5 was vorig jaar aan de andere kant van de snelweg. Rechtsboven het uitroepteken op het kaartje.
P3 was volgens mij bij de camping. Maar P4 kan ik me niet herinneren. Vandaar dat ik het vraag.
En er is inmiddels blijkbaar ook nog een P6.
Overigens gaven ze vorig jaar aan 50 min lopen van/naar P5 maar dat was dus met een normaal tempo
zo'n 1 uur en 10 minuten. Eigenlijk is dat gewoon absurd. Regel dan pendelbussen.
Zover ik weet ligt P5 bij camping C, niet verder lopen dan vanaf het treinstation landgraaf (35 min in een redelijk tempo)
Weet alleen niet of P5 tijdens Bruce hetzelfde is als P5 Pinkpop.
Dus je wordt vanuit de ingang naar de achterkant van het veld geleid? Apart...
Zou dat bij Pinkpop ook zijn, of is dit alleen voor Bruce om zo het veld vanaf de voorste rijen naar achteren op te vullen?
Dus je wordt vanuit de ingang naar de achterkant van het veld geleid? Apart...
Zou dat bij Pinkpop ook zijn, of is dit alleen voor Bruce om zo het veld vanaf de voorste rijen naar achteren op te vullen?
Paar kijk tips...
The River Glastonbury, legendarische live uitvoering!
Badlands mijn nr1 Boss nummer, vooral mede door Pinkpop 2009, op mijn netvlies gebrand en nog altijd kippenvel van... Vanaf dat moment staat Springsteen als baas bovenaan de lijst als het beste wat ik ooit gezien heb en nog niet van de troon gestoten!
Los daarvan, ras performer.
Check ook zeker "London Calling: Live in Hyde Park" 2009, zelf op blue ray aangeschaft maar de YouTube playlist (volledig) is ook de moeite hoor
Paar kijk tips...
The River Glastonbury, legendarische live uitvoering!
Badlands mijn nr1 Boss nummer, vooral mede door Pinkpop 2009, op mijn netvlies gebrand en nog altijd kippenvel van... Vanaf dat moment staat Springsteen als baas bovenaan de lijst als het beste wat ik ooit gezien heb en nog niet van de troon gestoten!
Los daarvan, ras performer.
Check ook zeker "London Calling: Live in Hyde Park" 2009, zelf op blue ray aangeschaft maar de YouTube playlist (volledig) is ook de moeite hoor
Als aanvulling op alle mooie suggesties zijn er imho 2 live registraties die je niet wilt missen. Zijn beiden zowel als audio als beeld beschikbaar:
Live at the Hammersmith Odeon ‘75:
Live in NYC, 2000:
Het eerste de nitty gritty from the old days (48 jaar geleden!), het tweede de (legendary, heart stopping, pants dropping) E Street Band in optima forma in het kader van hun reünie.
Veel plezier op je verkenningstocht door het oeuvre van the Boss!
Cool! Het is een prachtige schatkist als je die nu mag gaan openen en ontdekken wat er in zit.
Mijn absolute topper is Jungleland met The River als goede tweede. Rustigere nummers als Racing in The Streets en Jersey Girl zijn heerlijk. Maar oom steviger werk zoals Badlands.
Normaal ben ik iemand die ruim op tijd aanwezig wil zijn. Met 28 graden in de volle zon, zonder enige schaduw weet ik niet of ik dat mijzelf wil aandoen haha.
Trouwens benieuwd nu Bruce een korte “pauze” heeft of er ook meer veranderingen in de setlist komen. Kan maar zo dat er in de tweede helft van de shows wat meer veranderingen komen. Zie dat hij bijvoorbeeld op beide keren Pinkpop I’m on fire speelt, wat denk ik voor de meesten bij de top nummers hoort. Misschien is het meer hoop dan dat het natuurlijk gaat gebeuren, maar voor mijn gevoel gaat hij nog wat speciaals doen in Landgraaf, aangezien hij daar een goeie band mee heeft.