Bruce Springsteen

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
Wellicht is de vraag al eerder gesteld, maar weet iemand waar P5 ligt en hoe ver dit lopen is vanaf de ingang?
 

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
26
8
40 minuten pendelbus is beter dan 40 minuten lopen. Maar ja, na de tijd moeten wachten bij de pendelbussen is ook niet alles.
Nou, ik weet niet of het wel zo prettig is om met temperaturen van tegen de 30 graden 40 minuten in een afgeladen pendelbus te moeten vertoeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Venderwel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Nou, ik weet niet of het wel zo prettig is om met temperaturen van tegen de 30 graden 40 minuten in een afgeladen pendelbus te moeten vertoeven.
mag inderdaad hopen dat die bussen van airco voorzien zijn anno 2023 !

Wellicht is de vraag al eerder gesteld, maar weet iemand waar P5 ligt en hoe ver dit lopen is vanaf de ingang?
P5 zal volgens mij aan Delleweg zijn, waar tijdens Pinkpop Camping C is en ook P5.
dat is iets verder als de P3 (Mondo Verde).
Dat is 15 a 20 minuten lopen via Einsteinstraat (edit, voor de langzame lopers wat BatMutsje zegt, 25 minuten ;) )
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246
Oh Park and bike is ook al uitverkocht. Volgens mij ben ik een beetje aan de late kant.
Ik heb nog steeds twee bustickets over bij On The Move van 55 euro per stuk die ik inmiddels best voor de halve prijs ofzo wil verkopen. Opstapplaats is nu Amsterdam Amstel maar kan eventueel gewijzigd worden naar andere stad als opstapplek mits er beschikbaarheid is, dus wie interesse heeft, stuur me vooral een berichtje.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Voor de mensen met parkeerissues. Op het treintraject Maastricht-Heerlen (max. reistijd 25 minuten) liggen voldoende tussenstations met (gratis) parkeergelegenheid: Heerlen Woonboulevard de grootste en kortste bij én gratis. Maar bijv. ook Valkenburg (betaald), Meerssen (gratis), Voerendaal (gratis), Ransdaal (gratis), Schin op Geul (gratis). Er rijden 4 treinen per uur zondag, tot heel laat na het concert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje en DennisvdBr

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ik heb nog steeds twee bustickets over bij On The Move van 55 euro per stuk die ik inmiddels best voor de halve prijs ofzo wil verkopen. Opstapplaats is nu Amsterdam Amstel maar kan eventueel gewijzigd worden naar andere stad als opstapplek mits er beschikbaarheid is, dus wie interesse heeft, stuur me vooral een berichtje.
ALs je facebook hebt kun je ze ook te koop aanbieden op Tramps Of The Lowlands, je moet dan wel even lid worden uiteraard ;)
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246
ALs je facebook hebt kun je ze ook te koop aanbieden op Tramps Of The Lowlands, je moet dan wel even lid worden uiteraard ;)
Dankjewel Rick, ik ben al jaren lid van Tramps of the Lowlands en heb ze daar in het vervoerstopic ook al aangeboden. Ik zal nog maar een remindertje posten. Vast heel veel plezier zondag!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445

Bruce Springsteen in Landgraaf​

Op zondag geeft de Amerikaanse zanger Bruce Springsteen een optreden in Landgraaf. Ook dan worden hoge temperaturen verwacht en is er een kans dat het gaat onweren. Een woordvoerder van concertorganisator MOJO laat weten dat er rekening gehouden wordt met het warme weer. „Daarvoor nemen we al extra maatregelen zoals extra gratis waterpunten en schaduwplekken.” Volgens de verwachting is het overdag rond de 27 graden, tijdens het concert in de avond is het iets minder warm. De woordvoerder zegt dat er momenteel geen onweer wordt verwacht.

 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Slipknot op Facebook:

Hello to all of our fans, it’s the clown. I would like to take a moment to tell everyone that I’m back home supporting my wife through some health issues, and I’ll be back on the road as soon as I can.

We’ve been through this before and as always, we appreciate the love and support. See all of you very soon.

Thank you.
clown
Behalve dat de zoon van Max in Slipknot drumt weet ik niet goed wat je hiermee bedoelt?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064

Bruce Springsteen in Landgraaf​

Op zondag geeft de Amerikaanse zanger Bruce Springsteen een optreden in Landgraaf. Ook dan worden hoge temperaturen verwacht en is er een kans dat het gaat onweren. Een woordvoerder van concertorganisator MOJO laat weten dat er rekening gehouden wordt met het warme weer. „Daarvoor nemen we al extra maatregelen zoals extra gratis waterpunten en schaduwplekken.” Volgens de verwachting is het overdag rond de 27 graden, tijdens het concert in de avond is het iets minder warm. De woordvoerder zegt dat er momenteel geen onweer wordt verwacht.

"waterpunten" ?
1 extra, maar neem aan dat bij de toiletten ook extra water getapt kan worden.
het is in ieder geval geen 37(!) graden zoals Pinkpop 2022... 27/29 is nogal een heel verschil.
ziet er ook naar uit dat het 'afkoelt' tot 24 graden...

1686124055482.png
 

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
Ik heb nog steeds twee bustickets over bij On The Move van 55 euro per stuk die ik inmiddels best voor de halve prijs ofzo wil verkopen. Opstapplaats is nu Amsterdam Amstel maar kan eventueel gewijzigd worden naar andere stad als opstapplek mits er beschikbaarheid is, dus wie interesse heeft, stuur me vooral een berichtje.
Bedankt, maar we lossen het anders op!
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Helaas gaat dat niet…

Nee, je kan alleen tickets verkopen die op Ticketmaster gekocht zijn en in jouw Ticketmaster-account staan.

Let op: Enkel tickets die je zelf hebt gekocht kan je verkopen. Het is niet mogelijk een ticket te verkopen welke je via Ticket Doorsturen ontvangen hebt. Tickets kunnen enkel vanuit de oorspronkelijke order, door de originele koper, te koop aangeboden worden.
Ik heb geen idee hoe de GC is bij Bruce, maar als 'ie op de voorvakken van Pinkpop lijkt vind ik vooraan GA niet echt onder doen. Bruce heeft zoveel Die-hard fans die met een nummeringssysteem afspraken maken met security dat de voorste rijen alleen besteed zijn aan de mensen die een week van tevoren vrij nemen. Dan heb je natuurlijk wel altijd een goede plek bij GC, maar uit ervaring bij andere concerten is het normaal gesproken makkelijk om vooraan GA te komen als er Golden Circle kaartjes zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Ik heb geen idee hoe de GC is bij Bruce, maar als 'ie op de voorvakken van Pinkpop lijkt vind ik vooraan GA niet echt onder doen. Bruce heeft zoveel Die-hard fans die met een nummeringssysteem afspraken maken met security dat de voorste rijen alleen besteed zijn aan de mensen die een week van tevoren vrij nemen. Dan heb je natuurlijk wel altijd een goede plek bij GC, maar uit ervaring bij andere concerten is het normaal gesproken makkelijk om vooraan GA te komen als er Golden Circle kaartjes zijn
GC bij Bruce vult normaal gesproken wel snel. Alhoewel waarschijnlijk veel mensen, gezien de weersverwachting, iets later op het terrein aanwezig zullen zijn.

GC Amsterdam had een capaciteit van 5.000 bezoekers. In Landgraaf verwacht ik minstens 7.500.
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

Gebruikers die dit onderwerp bekijken