Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
P5 zal volgens mij aan Delleweg zijn, waar tijdens Pinkpop Camping C is en ook P5.
dat is iets verder als de P3 (Mondo Verde).
Dat is 15 a 20 minuten lopen via Einsteinstraat (edit, voor de langzame lopers wat BatMutsje zegt, 25 minuten )
Ik heb nog steeds twee bustickets over bij On The Move van 55 euro per stuk die ik inmiddels best voor de halve prijs ofzo wil verkopen. Opstapplaats is nu Amsterdam Amstel maar kan eventueel gewijzigd worden naar andere stad als opstapplek mits er beschikbaarheid is, dus wie interesse heeft, stuur me vooral een berichtje.
Haha, dat zal vast wel. Maar als die bus in die hitte een tijd met de deuren open staat om de vracht in te laden dan doet die airco op den duur ook niet veel meer.
Van mij mogen ze de aanvangstijd wel met een uur opschuiven. 30 graden met volle zon. Zal er hier rekening mee worden gehouden en eventueel voorzorgsmaatregelen worden genomen?
Voor de mensen met parkeerissues. Op het treintraject Maastricht-Heerlen (max. reistijd 25 minuten) liggen voldoende tussenstations met (gratis) parkeergelegenheid: Heerlen Woonboulevard de grootste en kortste bij én gratis. Maar bijv. ook Valkenburg (betaald), Meerssen (gratis), Voerendaal (gratis), Ransdaal (gratis), Schin op Geul (gratis). Er rijden 4 treinen per uur zondag, tot heel laat na het concert.
Ik heb nog steeds twee bustickets over bij On The Move van 55 euro per stuk die ik inmiddels best voor de halve prijs ofzo wil verkopen. Opstapplaats is nu Amsterdam Amstel maar kan eventueel gewijzigd worden naar andere stad als opstapplek mits er beschikbaarheid is, dus wie interesse heeft, stuur me vooral een berichtje.
Dankjewel Rick, ik ben al jaren lid van Tramps of the Lowlands en heb ze daar in het vervoerstopic ook al aangeboden. Ik zal nog maar een remindertje posten. Vast heel veel plezier zondag!!
Op zondag geeft de Amerikaanse zanger Bruce Springsteen een optreden in Landgraaf. Ook dan worden hoge temperaturen verwacht en is er een kans dat het gaat onweren. Een woordvoerder van concertorganisator MOJO laat weten dat er rekening gehouden wordt met het warme weer. „Daarvoor nemen we al extra maatregelen zoals extra gratis waterpunten en schaduwplekken.” Volgens de verwachting is het overdag rond de 27 graden, tijdens het concert in de avond is het iets minder warm. De woordvoerder zegt dat er momenteel geen onweer wordt verwacht.
Hello to all of our fans, it’s the clown. I would like to take a moment to tell everyone that I’m back home supporting my wife through some health issues, and I’ll be back on the road as soon as I can.
We’ve been through this before and as always, we appreciate the love and support. See all of you very soon.
Op zondag geeft de Amerikaanse zanger Bruce Springsteen een optreden in Landgraaf. Ook dan worden hoge temperaturen verwacht en is er een kans dat het gaat onweren. Een woordvoerder van concertorganisator MOJO laat weten dat er rekening gehouden wordt met het warme weer. „Daarvoor nemen we al extra maatregelen zoals extra gratis waterpunten en schaduwplekken.” Volgens de verwachting is het overdag rond de 27 graden, tijdens het concert in de avond is het iets minder warm. De woordvoerder zegt dat er momenteel geen onweer wordt verwacht.
"waterpunten" ?
1 extra, maar neem aan dat bij de toiletten ook extra water getapt kan worden.
het is in ieder geval geen 37(!) graden zoals Pinkpop 2022... 27/29 is nogal een heel verschil.
ziet er ook naar uit dat het 'afkoelt' tot 24 graden...
Nee, je kan alleen tickets verkopen die op Ticketmaster gekocht zijn en in jouw Ticketmaster-account staan.
Let op: Enkel tickets die je zelf hebt gekocht kan je verkopen. Het is niet mogelijk een ticket te verkopen welke je via Ticket Doorsturen ontvangen hebt. Tickets kunnen enkel vanuit de oorspronkelijke order, door de originele koper, te koop aangeboden worden.
Ik heb geen idee hoe de GC is bij Bruce, maar als 'ie op de voorvakken van Pinkpop lijkt vind ik vooraan GA niet echt onder doen. Bruce heeft zoveel Die-hard fans die met een nummeringssysteem afspraken maken met security dat de voorste rijen alleen besteed zijn aan de mensen die een week van tevoren vrij nemen. Dan heb je natuurlijk wel altijd een goede plek bij GC, maar uit ervaring bij andere concerten is het normaal gesproken makkelijk om vooraan GA te komen als er Golden Circle kaartjes zijn
Ik heb geen idee hoe de GC is bij Bruce, maar als 'ie op de voorvakken van Pinkpop lijkt vind ik vooraan GA niet echt onder doen. Bruce heeft zoveel Die-hard fans die met een nummeringssysteem afspraken maken met security dat de voorste rijen alleen besteed zijn aan de mensen die een week van tevoren vrij nemen. Dan heb je natuurlijk wel altijd een goede plek bij GC, maar uit ervaring bij andere concerten is het normaal gesproken makkelijk om vooraan GA te komen als er Golden Circle kaartjes zijn
GC bij Bruce vult normaal gesproken wel snel. Alhoewel waarschijnlijk veel mensen, gezien de weersverwachting, iets later op het terrein aanwezig zullen zijn.
GC Amsterdam had een capaciteit van 5.000 bezoekers. In Landgraaf verwacht ik minstens 7.500.