Rock Werchter 2026

Vriendin van me keek echt uit naar Gorillaz, maar had aan twee nummers genoeg om echt een degout te hebben... Maar shit, er staat wel een zak volk. Zal Damon niet over kunnen klagen.
Ik ben ook heel benieuwd wat de puber straks zegt, ze had zich er enorm op verheugd maar ik vrees met grote vrezen voor een desillusie ☹️

Hier is de Gen Z'er die Gorillaz in 2018 het beste concert ooit vond, toch ook behoorlijk teleurgesteld aan het mokken. Ze noemt het respectloos voor een frontman om een sterke band en een groot publiek zo in de steek te laten omdat je het niet kan laten je te bezuipen op voorhand.

AUW😅

Hier is de Gen Z'er die Gorillaz in 2018 het beste concert ooit vond, toch ook behoorlijk teleurgesteld aan het mokken. Ze noemt het respectloos voor een frontman om een sterke band en een groot publiek zo in de steek te laten omdat je het niet kan laten je te bezuipen op voorhand.

AUW😅
Tja, hij was in 2018 minstens even bezopen hoor. En Josh Homme was ook allesbehalve nuchter, was vast erg gezellig backstage. Maar het werkte toen wel beter, vandaag voelt wat stroever, via de stream iig.

Had paar uur geleden al opgevangen dat Damon ladderzat was in de backstage, dus de vlucht vooruit genomen en al op de trein naar huis. Morgen de (op papier) beste dag voor mij 🤘

Vdg gekeken op stream:
THY: Goed optreden, maar publiek was niet helemaal mee precies. Heb ze denk al beter gezien, maar zeker goed.
Gorillaz: Ik zou toch teleurgesteld zijn als ik speciaal voor ze kwam, en dan dit kreeg.
Pixies: Doen het echt top, sfeer zit er goed in en band speelt strak.

Gelukkig klinkt de zang van Damon bij de Gorillaz ook op plaat altijd op 't randje van bezopen, dus een groot verschil is er niet. Mos Def was wel tof. Had al bijna m'n handdoek gepakt om te liften.

• Geweldig
Waarderingen: CalvinWeirFields

Users who are viewing this thread