Bruce Springsteen

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Hoeveel kaartjes zijn er eigenlijk verkocht?
In iedergeval helemaal uitverkocht. Als je via ticketswap een kaartje wil krijgen worden er zelfs al lotingen ingezet met 300 mensen per keer.

Ontzettend veel vraag naar en een leeg plekje kunnen we niet verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
26
8
Nou, de mail is binnen. Voor P4 moet je blijkbaar naar de Hereweg.
Daar is geen parkeerplaats te vinden dus het zal wel het campingterrein ten noorden van de spoorlijn worden.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
356
283
Ben je in 41 minuten lopen niet ook in een buitenwijk van Heerlen, Eygelshoven of Kerkrade waar je gewoon gratis zonder ticket kan parkeren?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Dat begin ik me ook af te vragen, ja. Ik zou 41 minuten eigenlijk wel vrij schandalig vinden voor een duur parkeerticket.
 

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
26
8
Los daarvan leert vorig jaar me dat de opgegeven wandeltijden optimistisch zijn. Tel er maar minstens 10 minuten bij op.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Dat begin ik me ook af te vragen, ja. Ik zou 41 minuten eigenlijk wel vrij schandalig vinden voor een duur parkeerticket.
Pure afzetterij is het. Tel maar eenS uit wat al die parkeerplekken opleveren, snel verdiend. Zet dat eens af t.o.v. de ticketprijs.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Lijkt me inderdaad sterk dat het 40 minuten lopen is. Dan kun je hem beter in de wijk Molenberg neerzetten. 35 minuten lopen, gratis én geen gedoe op een druk parkeerterrein 🙈
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
Worden er ten opzichte van Pinkpop meer drinkkraampjes neergezet? 67.500 is voor Pinkpop al te druk laat staan voor concert met 1 podium

Edit: plattegrond is mij ontglipt. Weet alleen niet of het genoeg gaat zijn...
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
761
688

Bruce Springsteen in Landgraaf​

Op zondag geeft de Amerikaanse zanger Bruce Springsteen een optreden in Landgraaf. Ook dan worden hoge temperaturen verwacht en is er een kans dat het gaat onweren. Een woordvoerder van concertorganisator MOJO laat weten dat er rekening gehouden wordt met het warme weer. „Daarvoor nemen we al extra maatregelen zoals extra gratis waterpunten en schaduwplekken.” Volgens de verwachting is het overdag rond de 27 graden, tijdens het concert in de avond is het iets minder warm. De woordvoerder zegt dat er momenteel geen onweer wordt verwacht.


Ik krijg echt een hekel aan die berichten. Extra waterpunten. We betalen meer dan genoeg om gewoon een goede standaard te krijgen. Dus die extra schaduwplekken en waterpunten zouden gewoon al standaard aanwezig moeten zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik krijg echt een hekel aan die berichten. Extra waterpunten. We betalen meer dan genoeg om gewoon een goede standaard te krijgen. Dus die extra schaduwplekken en waterpunten zouden gewoon al standaard aanwezig moeten zijn.
als ze niet echt nodig zijn staan ze alleen maar in de weg
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Een waterpunt die in de weg staat, nu ook niet overdrijven he. Veel festivals besparen gewoon op gebruiksgemak. Het absolute minimum en meer hoef je niet te verwachten.
nou er worden er nu bij gezet, als de weersverwachting anders zou zijn waren extra waterpunten niet nodig omdat er bij de waterpunten die er al zijn anders zowat niets te doen is (waaronder personeel/vrijwilligers die er dan met te veel man voor niets staan) Dus daar zit voor een organisatie wel wat in om niet zomaar meer waterpunten te plaatsten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
MOJO https://www.mojo.nl/concerten/bruce-springsteen-megaland

WARM WEER VERWACHT
Er is warm weer voorspeld op de dag van de show. We hebben extra maatregelen getroffen op Megaland en willen je het onderstaande adviezen meegeven:
- Smeer je meerdere malen per dag goed in met zonnebrandcrème, liefst met een hoge beschermingsfactor. Zonnebrandcrème mag gewoon mee naar binnen.
- Bedek je hoofd en nek zoveel mogelijk met een petje of een doek.
- Zorg ervoor dat je voldoende eet en drinkt. Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen naar het festivalterrein, met uitzondering van een plastic flesje water van max 500ml.
- Je kunt gratis gebruik maken van de watertappunten op het terrein.
- Beperk het gebruik van alcohol.
- Meld je bij de beveiliging of EHBO als je duizelig bent of erg suf voelt.
-Na een warme dag is de kans op onweer groter. Indien nodig houden we jullie op de hoogte via de videoschermen of presentator.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
MOJO https://www.mojo.nl/concerten/bruce-springsteen-megaland

WARM WEER VERWACHT
Er is warm weer voorspeld op de dag van de show. We hebben extra maatregelen getroffen op Megaland en willen je het onderstaande adviezen meegeven:
- Smeer je meerdere malen per dag goed in met zonnebrandcrème, liefst met een hoge beschermingsfactor. Zonnebrandcrème mag gewoon mee naar binnen.
- Bedek je hoofd en nek zoveel mogelijk met een petje of een doek.
- Zorg ervoor dat je voldoende eet en drinkt. Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen naar het festivalterrein, met uitzondering van een plastic flesje water van max 500ml.
- Je kunt gratis gebruik maken van de watertappunten op het terrein.
- Beperk het gebruik van alcohol.
- Meld je bij de beveiliging of EHBO als je duizelig bent of erg suf voelt.
-Na een warme dag is de kans op onweer groter. Indien nodig houden we jullie op de hoogte via de videoschermen of presentator.
Zet daar dan ook even neer of dat flesje met of zonder dop is... Kan me voorstellen dat ze een uitzondering op de regel maken.

Even iets anders... Is er halverwege (of ergens op) het veld nou nog een scherm of moeten we het doen met de twee schermen naast het podium? Tijdje geleden dat ik op Megaland ben geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken