Bruce Springsteen

Iemand toevallig ook tickets besteld via Doctor Music? Wellicht handige informatie voor de bezoekers die gaan.

De ingang voor de staanplaatsen "acceso pista" aan de zuidoostkant van de kaart komt wel wat vreemd over.... 😅

Barcelona - Springsteen 3.jpg

Ik ben bang dat setlist-nieuws moeilijk te ontwijken is vanaf vrijdag :ROFLMAO:
Valt wel mee toch? Heb tot nu toe nog geen flauw idee welke nummers er meer gespeeld worden dan anderen. Een Bruce show is toch net leuk omdat je niet weet wat er allemaal gaat komen?

gaat die veel veranderen? ik denk gezien de vrij statische setlist door V.S. dat er niet veel verrassing is, toch?
De vaste volgers van Bruce op diverse fora verwachten weinig verrassingen in de setlist, maar het zal gedurende de eerste twee weken van de Europese leg duidelijk worden.

In 2016 bij de vorige tour brak hij in Europa al snel met het feit dat het volledige The River album werd gespeeld in de VS. Destijds was de verwachting dat bepaalde nummers niet zouden werken (met name de rustige nummers) in stadionshows in vergelijking met de arena shows in de VS.

De situatie is nu nog ongewis voor Europa: enerzijds wil Bruce een verhaal vertellen door middel van deze redelijk statische setlist, anderzijds zijn de prijzen voor tickets in Europa nog iets beter te betalen dan in de VS (waardoor mensen ook de kans hebben om meerdere shows te bezoeken) en nu zijn het opnieuw stadionshows in Europa. Ook heeft hij gedurende de laatste shows in de VS telkens een tourdebuut nummer gespeeld en zijn er nog een groot aantal nummers welke wel gerepeteerd zijn, maar nog niet zijn gespeeld in een show.

Kortom: niemand behalve Bruce weet het antwoord :cool:

Vandaag is de dag... Na 7 jaar eindelijk weer een avond lang genieten van het allermooiste wat er is: je favoriete artiest op het podium en jijzelf volledig overtuigd dat hij alleen voor jou speelt. Dat is meteen ook de mystieke kracht van Bruce: hij laat je speciaal voelen, hij is je beste vriend op dat moment. Ik heb er zoveel zin in dat ik vandaag niet eens de toerist ga uithangen, maar de hele dag een beetje rond het stadion ga struinen. Zijn er nog meer Festileakers? Biertje doen zou dan ook wel lachen zijn!

Uiteraard. Biertje doen word alleen lastig vandaag. Zit met nog zo'n 1000 man in een afgesloten deel van de rest. Resultaat van het roll call systeem
Vandaag is de dag... Na 7 jaar eindelijk weer een avond lang genieten van het allermooiste wat er is: je favoriete artiest op het podium en jijzelf volledig overtuigd dat hij alleen voor jou speelt. Dat is meteen ook de mystieke kracht van Bruce: hij laat je speciaal voelen, hij is je beste vriend op dat moment. Ik heb er zoveel zin in dat ik vandaag niet eens de toerist ga uithangen, maar de hele dag een beetje rond het stadion ga struinen. Zijn er nog meer Festileakers? Biertje doen zou dan ook wel lachen zijn!

• Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Users who are viewing this thread