Bruce Springsteen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.190
Aparte keuze om Frank Turner daar neer te zetten. Kan me niet voorstellen dat daar veel mensen warm voor gaan lopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Voor de concerten van Hyde Park

Special guests added to Bruce Springsteen and The E Street Band’s shows at American Express presents BST Hyde Park! Dallas legends The Chicks will join us on both Thursday 6 and Saturday 8 July, whilst punk icon Frank Turner & The Sleeping Souls join the bill on Thursday 6 July, and singer-songwriter James Bay on Saturday 8 July.
eigelijk lijken alle tot nu toe voorkomende voorprogramma's, dus Italie en Hyde Park geen kanshebbers meer voor Pinkpopde Landgraaf gig...
of zie ik iets over het hoofd?
 
Laatst bewerkt:

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
291
248
eigelijk lijken alle tot nu toe voorkomende voorprogramma's, dus Italie en Hyde Park geen kanshebbers meer voor Pinkpop.

of zie ik iets over het hoofd?
John Fogerty was hier al eerder genoemd en dat is nog steeds mogelijk - zou ook verklaren waarom er zo lang gewacht wordt met de bekendmaking, want natuurlijk willen ze eerst zoveel mogelijk kaarten verkopen voor Grollo Blues Festival. Om diezelfde reden is Beth Hart ook nog een optie.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
John Fogerty was hier al eerder genoemd en dat is nog steeds mogelijk - zou ook verklaren waarom er zo lang gewacht wordt met de bekendmaking, want natuurlijk willen ze eerst zoveel mogelijk kaarten verkopen voor Grollo Blues Festival. Om diezelfde reden is Beth Hart ook nog een optie.
Is Fogerty niet veel te groot voor een voorprogramma slot voor Bruce?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Ondanks dat het goede bekenden zijn van elkaar gaat Fogerty niet in het voorprogramma staan van Springsteen. Daar is hij simpelweg te groot voor en heeft al data staan in NL in België.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken