Bruce Springsteen

jahallo

Playlistbediener
28 feb 2023
7
14
Goedemorgen,

In juli ga ik met de schoonfamilie naar Monza en nu vroeg ik mij af of ik op een makkelijke manier kan zien wat ie allemaal speelt? Ik las hier dat ie nu rouleert met 40 nummers. Of is het dan gewoon een kwestie van de setlists erbij pakken en kijken welke nieuw bij zijn gekomen? Thanks alvast!
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Hij begint nu toch echt warm te draaien hoor
Weer een nieuwe nr in de setlist
Dat betekent met nog 2 shows te gaat voor deze 1e leg, er nu in totaal 50 verschillnde nrs gespeeld zijn, + Dirtty Water, maar die is alleen voor Boston altijd.
Genoeg mogelijkheden om in Europa lekker et gaan varieren dus, en wie weet wat er nog bij gaat komen, hetzij in die laatste 2 shows in de VS, hetzij in Europa zelf.
It`s almost Bbbbbbosstime!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.025
6.063
Hij begint nu toch echt warm te draaien hoor
Weer een nieuwe nr in de setlist
Dat betekent met nog 2 shows te gaat voor deze 1e leg, er nu in totaal 50 verschillnde nrs gespeeld zijn, + Dirtty Water, maar die is alleen voor Boston altijd.
Genoeg mogelijkheden om in Europa lekker et gaan varieren dus, en wie weet wat er nog bij gaat komen, hetzij in die laatste 2 shows in de VS, hetzij in Europa zelf.
It`s almost Bbbbbbosstime!!
Sterker nog! Vandaag is het nog precies 2 maanden tot de Landgraaf show!

Happy Jimmy Fallon GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.934
8.575
Hoop van harte dat hij Spirit In The Night speelt straks in TWC. Daarmee openen op TW Classic was fenomenaal.

Samen met The River en Racing In The Street toch wel mijn favo Bruce nummer.

En lekker die setlists mijden jongens, zo is het toch een verrassing eens het concert er is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ik zeg niks over de setlist, maar toch wel een opvallende verschijning daarin afgelopen nacht.
En in de soundcheck ook weer 2 nieuwe, nog niet eerder gespeelde nrs erbij
Nog 1 show in de VS te gaan
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Geen voorprogramma is wel jammer, maar geen ramp bij een show van 3 uur.

Vraag me wel af wat de reden is? Je kan toch ook wat vroeger beginnen zou ik zeggen. Vind het altijd wel lekker dat er wat opwarming is :)
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Heel simpel, Bruce hoort gen voorprogramma te hebben.
Dat is altijd al zo geweest
Bij een arena/stadion-concert ben ik het wel met je eens. Een veld-concert heeft toch altijd wat festivalachtigs en daar is het heerlijk om er vroeg te zijn en beetje op te warmen. Stereophonics op Malieveld was top. Black Crowes in Goffertpark heb ik gemist. En de mensen in Italië krijgen Sam Fender, die is geweldig!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en DennisvdBr

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Bij een arena/stadion-concert ben ik het wel met je eens. Een veld-concert heeft toch altijd wat festivalachtigs en daar is het heerlijk om er vroeg te zijn en beetje op te warmen. Stereophonics op Malieveld was top. Black Crowes in Goffertpark heb ik gemist. En de mensen in Italië krijgen Sam Fender, die is geweldig!
Ik doelde ook op de Arena shows, ik verwacht nog altijd dat Landgraaf wel minimaal 1 voorprogramma gaat hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.025
6.063
ik kan me ook lastig voorstellen dat in Landgraaf het "evenement" begint om 17:45 en dat daar geen voorprogramma in zit?
althans ik neem aan dat The Boss zelf pas na 19:30 start en ik verwacht dat het terrein om en nabij 15:00 open gaat.
daar zal toch nog iets komen tussen ca 17:45 / ca 18:45 lijkt me

alleen vreemd dat er nog niets bekend is, het is al over 2 maanden.
het is ook uitverkocht, dus imo kan er wel een leuke act voor komen opdraven?
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Twee tourpremieres gisteren in New Jersey. Eentje nogal bijzonder, de andere natuurlijk heel voorspelbaar en logisch gezien de locatie ;-)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.440
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Waarom die shows geannuleerd zijn ivm "ziekte" van wie is nog altijd onduidelijk
Op de fora wordt driftig gespeculeerd dat het misschien iets met Bruce zijn moeder te maken zou kunnen hebben, en dat dit ook de reden zou zijn dat Patti er zo weinig bij is.
Maar nogmaals, dat is speculatie, niemand weet iets
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken