Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
ik blijf hoop houden dat in Landgraaf Burnin' Train in de setlist komt... niet = jammer / wel = feest

overigens... ik kan niet teleurgesteld zijn in de setlists tot nu, oh zeker niet!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
ik blijf hoop houden dat in Landgraaf Burnin' Train in de setlist komt... niet = jammer / wel = feest

overigens... ik kan niet teleurgesteld zijn in de setlists tot nu, oh zeker niet!
Heb je zeker gelijk in. Zit vol topnummers en ook wat nummers die ik nog maar zelden live heb mogen horen zoals Backstreets. De beperkte dynamiek is wel teleurstellend maar tegelijkertijd worden er zoveel goede nummers wel gespeeld.. wordt feest
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.209
790
Nice! Dus inmiddels deze tour toch rond de 40 verschillende nummers gespeeld (gokje, niet geteld). Misschien toch nog wat hoop voor variatie in Europa. Nog 3 weken!

EDIT: Ik schreef mijn bericht voordat ik Rick zijn laatste las. 49 stuks dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Ik heb het idee dat hoe langer die aankondiging duurt, des te minder spannend het voorprogramma gaat worden. Dan zal het wel wat Nl opvulling worden met een Di-rect ofzo. Godzijdank kan Kensington niet meer
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Ik heb het idee dat hoe langer die aankondiging duurt, des te minder spannend het voorprogramma gaat worden. Dan zal het wel wat Nl opvulling worden met een Di-rect ofzo. Godzijdank kan Kensington niet meer
ik heb een beetje knikkende knietjes dat het Springsteen-fan Guus Meeuwis gaat worden 🙈
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Ik zou nog wel kunnen leven met Guus als voorprogramma, beter dan bijvoorbeeld zo'n onbekend iets wat bij Coldplay in het voorprogramma staat.
Zou Bruce zelf ook nog inspraak hebben in het voorprogramma of mag Mojo dat helemaal alleen beslissen?
Zijn er geen insiders hier die iets meer weten?????
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.581
584
Vorige keer in Goffertpark stonden The Black Crowes nog als voorprogramma. Zoiets zal wel te hoog gegrepen zijn. Maar goed, hopelijk geen onbekend spul zoals bij Coldplay.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
Als het voorprogramma toch een Nederlandse artiest zou worden, zou ik Guus Meeuwis niet eens zo erg vinden om eerlijk te zijn. Maar dat is misschien vooral omdat ik niet zo heel bekend ben met de Nederlandse muziekscene.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
499
Voor Amsterdam verwacht ik geen voorprogramma.
Landgraaf wel, dat is een wat meer festivalachtige setting.
Amsterdam krijgt inderdaad geen voorprogramma. Bruce start meestal zelf tussen 19:45u en 20:00u en met z’n concerten van bijna 3 uur biedt dat geen mogelijkheden voor een voorprogramma.

In Landgraaf verwacht ik wel 1 of 2 voorprogramma’s, afhankelijk van de grootte van de act.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken