Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.658
819
Dit was er wat mij betreft een voor de boeken.
Wat een verschil met de show van vrijdag. Second night was full in effect.
Bruce was veel losser, en maakte grapjes over de regen bijvoorbeeld.
En geweldige opener en een van mijn favorieten ook nog erbij.
Veel oude bekenden weer gezien en ook weer veel nieuwe vrienden erbij gemaakt tijdens de roll call.
Dat is wat het Bruce fan zijn zo mooi maakt
Nu even rust en dan 12 mei naar Parijs voor de volgende shows
 
Laatst bewerkt:

glider5

Playlistbediener
1 mei 2023
21
2
Dit was er wat mij betreft een voor de boeken.
Wat een verschil met de show van vrijdag. Second night was full in effect.
Bruce was veel losser, en maakte grapjes over de regen bijvoorbeeld.
En geweldige opener en een van mijn favorieten ook nog erbij.
Veel oude bekenden weer gezien en ook weer veel nieuwe vrienden erbij gemaakt tijdens de roll call.
Dat is wat het Bruce fan zijn zo mooi maakt
Nu even rust en dan 12 mei naar Parijs voor de volgende shows
Klinkt geweldig.
Hoe werkt de roll call? Heb pit kaarten voor Londen op zaterdag en sta graag helemaaaaaaaaal vooraan.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
584
429
Leuk om te zien dat het feest is begonnen! Leuke recenties!

Ik ben een tijdje uit de lucht geweest, is er al iets bekend over het voorprogramma in Amsterdam en/of Landgraaf?
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
143
165
Sorry om in herhaling te vallen, maar is er iemand geinteresseerd om van dag te wisselen?

Heb je mooie zitplaatsen en wil je net zo lief donderdag als zaterdag gaan, je zou me mooi uit de brand helpen!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.752
1.915
Typisch Bruce ook om plotseling weer met een nieuwe opener te komen...
Heerlijk nummer trouwens.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
152
158
Was er een voorprogramma in Barcelona en kunnen we een voorprogramma in Nederland verwachten? Weet niet of dit normaal is bij Bruce, die zelf al een lange set speelt.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.233
826
Was er een voorprogramma in Barcelona en kunnen we een voorprogramma in Nederland verwachten? Weet niet of dit normaal is bij Bruce, die zelf al een lange set speelt.
Geen voorprogramma in Barcelona. Er zal ook geen voorprogramma in Amsterdam zijn. Landgraaf wel, is de verwachting.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
152
158
Geen voorprogramma in Barcelona. Er zal ook geen voorprogramma in Amsterdam zijn. Landgraaf wel, is de verwachting.
Is er een reden waarom de verwachting wel is in Landgraaf? Het is niet aangekondigd als een soort TW Classic(?) Ik hoop het natuurlijk wel😉
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.099
8.763
Typisch Bruce ook om plotseling weer met een nieuwe opener te komen...
Heerlijk nummer trouwens.
Doet hij toch bijna altijd, met iets anders openen?

Van mij mag het Spirit In The Night zijn. Een betere opener heb ik nog niet meegemaakt op eender welk concert door wie dan ook.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.102
6.178
...en kan iemand aub Bruce even bellen dat voor de Landgraaf show weer Burnin' Train in de setlist terug komt

Season 3 Smiling GIF by The Simpsons
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
743
445
Is er een reden waarom de verwachting wel is in Landgraaf? Het is niet aangekondigd als een soort TW Classic(?) Ik hoop het natuurlijk wel😉
In Landgraaf is de start van het evenement 18.00 uur. Dus daar wordt een voorprogramma verwacht. Wel apart dat dit nog niet is aangekondigd vind ik.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.684
11.623
Ik begin steeds meer te denken dat er geen voorprogramma is, maar om dan al zolang van tevoren op het terrein te zijn, gaat me eigenlijk ook wel een stapje te ver.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.102
6.178
Ik begin steeds meer te denken dat er geen voorprogramma is, maar om dan al zolang van tevoren op het terrein te zijn, gaat me eigenlijk ook wel een stapje te ver.
nee, die aanvang om 17:45 kan ik niet anders verklaren dan dat er iets is om 17:45... Springsteen zelf begint toch pas rond 19:30 / 20:00 (gok ik)

is ook altijd bekend geweest voor Megaland dat de aanvang is om 18:00/17:45, dat betekend vast dat het terrein al veel eerder open is. 15:00 ongeveer ga ik van uit, helemaal uitgaande van de aanvang van het evenement om 17:45 (aldus Mojo)...
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
We hebben hoop op John Fogerty, Sam Fender, The Chicks, James Bay, The Gaslight Anthem, Frank Turner en vrezen Guus Meeuwis. Nog niets bekend.
Sam Fender is helaas wel afgeschreven. Die staat dan met zijn eigen concerten in het 'eigen' St. James in Newcastle. Had ik persoonlijk het mooiste voorprogramma gevonden.
 

SommyWillers

Playlistbediener
9 aug 2022
14
38
Het stond al lang op de bucketlist: Bruce & The E Street Band live in Barcelona meemaken. Het werden meteen 2 avonden in de pit en deze waren allebei om nooit te vergeten.
Night 1 was indrukwekkend, de anticipatie en spanning vooraf kwam tot een uitbarsting toen het eindelijk begon. Een heerlijke avond en de beloofde catalaanse sfeer was volop aanwezig, nog nooit meegemaakt. De eerste kennismaking met de omstreden 'vastere' setlist beviel goed. Het is ook duidelijk meer een 'show' met een rode draad en bepaalde afgesproken momenten, maar dat stoorde helemaal niet.
Night 2 overtrof echter Night 1 helemaal en is nu met stip mijn beste keer Bruce ooit. Bruce en Stevie hadden er zowaar nog véél meer zin in. Publiek rondom deed niets anders dan meezingen en dansen: van de grote hits, tot de minder gekende nummers ...het maakte allemaal niet uit. Uitgelaten sfeer, amper smartphones in de buurt en alles geven!
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken