Bruce Springsteen

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
378
317
nee, die aanvang om 17:45 kan ik niet anders verklaren dan dat er iets is om 17:45... Springsteen zelf begint toch pas rond 19:30 / 20:00 (gok ik)

is ook altijd bekend geweest voor Megaland dat de aanvang is om 18:00/17:45, dat betekend vast dat het terrein al veel eerder open is. 15:00 ongeveer ga ik van uit, helemaal uitgaande van de aanvang van het evenement om 17:45 (aldus Mojo)...
Op de site van Mojo staat bijna hetzelfde, gelukkig begint hij wat eerder ;-)
15.00 deuren open
17.45-18.30 support act (mogen ze idd wel gaan aankondigen...)
19.00 Bruce
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
742
445
Op de site van Mojo staat bijna hetzelfde, gelukkig begint hij wat eerder ;-)
15.00 deuren open
17.45-18.30 support act (mogen ze idd wel gaan aankondigen...)
19.00 Bruce
En bij verwacht eind staat 22.30 uur. Dus dan zou hij 3,5 uur spelen. Zou super zijn maar verwacht dat niet. En ik verwacht ook niet dat hij al om 7 uur begint. Dan zou het concert bijna helemaal in daglicht zijn. Dat was in Barcelona ook niet. Maar we wachten nog maar even af........
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
En bij verwacht eind staat 22.30 uur. Dus dan zou hij 3,5 uur spelen. Zou super zijn maar verwacht dat niet. En ik verwacht ook niet dat hij al om 7 uur begint. Dan zou het concert bijna helemaal in daglicht zijn. Dat was in Barcelona ook niet. Maar we wachten nog maar even af........
Om 22.30 gaat de zon pas onder dus hij zal sowieso in het daglicht spelen.

Op TW Classic speelt hij in ieder geval van 22u tot 0u30, lekker laat en donker.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
378
317
Ik houd graag de hoop, ook al is mijn ervaring met correcte info vanuit Mojo niet echt super. Zelfde geldt voor de support act, de hoop is dat ze echt iets vets gaan neerzetten en daarom zo lang wachten. Maar ervaring is eerder dat hoe langer het duurt hoe groter die kans op een Guus Meeuwis.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
658
520
Verwacht dat Bruce in Landgraaf eerder start omstreeks 20:00 - 20:30u en dan een show van 3 uur. Maargoed wel apart dat nu dit tijdschema al wordt aangekondigd en bij een verwacht einde van half 11 zou dat betekenen dat hij om half 8 al start.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Ik houd graag de hoop, ook al is mijn ervaring met correcte info vanuit Mojo niet echt super. Zelfde geldt voor de support act, de hoop is dat ze echt iets vets gaan neerzetten en daarom zo lang wachten. Maar ervaring is eerder dat hoe langer het duurt hoe groter die kans op een Guus Meeuwis.
mijn hoop ligt grotendeels bij Gaslight Anthem....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.472
Ik heb hoop op dat de voorprogramma's die hier genoemd zijn het niet worden. Wie het wel zou moeten worden, weet ik niet, maar zou niet echt vrolijk worden van de rest.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
378
317
Half 11 klaar klinkt bijna alsof ze geen extra (latere) treinen konden regelen en daarom alles naar voren schuiven om geen problemen met gestrande bezoekers te krijgen.

Met Gaslight Anthem zou ik ook erg tevreden zijn, is toch weer bijna 11 jaar sinds ik die heb gezien op een oververhitte Lowlands
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
wat hebben we ook alweer allemaal genoemd eigenlijk?

- John Fogerty, vriend van Bruce (op zich een te grote man is van zichzelf) ruimte 2 dagen na Grollo
- Sam Fender, Springsteen-fan, nog geen NL datum, maar erg krap tov zijn UK shows
- Guus Meeuwis, NL-Springsteen-fan, een week voor zijn concerten
- Gaslight Anthem, Springsteen-fans, vaker voorprogramma geweest, nieuw album, wereldtournee zonder EU data met nog geen juni gigs

niet kunnen imo
- Frank Turner ook genoemd, maar die zit aan de andere kant van Europa op 10 en 12 juni.
- The Chicks, maar die hebben al een eigen Ziggo staan, geloof niet dat die dan doorkomen en die tijd in VS
- James Bay, 11 juni in Stockholm

iemand nog aanvulling?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
John Fogerty is veel te groot, Sam Fender hoef je ivm zn UK shows niet te verwachten denk ik.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Op de site van Mojo staat bijna hetzelfde, gelukkig begint hij wat eerder ;-)
15.00 deuren open
17.45-18.30 support act (mogen ze idd wel gaan aankondigen...)
19.00 Bruce
He dat is een handig overzicht. En mooie vroege start. Aankondiging support act duurt wel belachelijk lang.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
378
317
Tash Sultana? Of is er beloofd dat er geen PinkPop dubbelingen zouden zijn? Zou in schema kunnen passen en staat ook als support in Monza

Mojo kennende kan Krezip natuurlijk ook altijd nog xD
 
  • Haha
Waarderingen: Rick1617899545

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
658
520
John Fogerty en Sam Fender vallen naar mijn mening af.

Er moet ook rekening worden gehouden met het feit dat de support act "slechts" 45 minuten kan en mag spelen. Waarschijnlijk zal dit een kleinere naam in het circuit worden derhalve.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
Dat tijdschema kan niet kloppen inderdaad, binnen een half uur is de boel nooit omgegooid, dus 2 opties

1. Bruce begint later
2. Er komt een (semi) accoustisch optreden vooraf en geen complete band

Glenn Hansard niet in de buurt toevallig?
White Buffalo misschien?
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
378
317
Dat tijdschema kan niet kloppen inderdaad, binnen een half uur is de boel nooit omgegooid, dus 2 opties

1. Bruce begint later
2. Er komt een (semi) accoustisch optreden vooraf en geen complete band

Glenn Hansard niet in de buurt toevallig?
White Buffalo misschien?
Optie 2 klinkt dan in mijn oren als Tash Sultana, die heeft wat instrumenten, pads en een loop-pedaaltje en staat er dan alleen voor
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
binnen een half uur is de boel nooit omgegooid
nou?

als meeste voor de Springsteen show op de achtergrond op het podium al klaar staat (verhoging en drums Weinberg, verhoging voor percussie, verhoging backgroundvocals, etc etc)en de backstagecrew in Landgraaf mee helpt met gear van de support achter de schermen brengen is imo zelfs een band mogelijk (helemaal als een drumset op een klein rolpodium staat)...
en dan is het nog mogelijk om vooraan alle mic-staandaards goed te zetten en zelfs een soundcheck, imo

maar is idd minst voor de hand
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Op de site van Mojo staat bijna hetzelfde, gelukkig begint hij wat eerder ;-)
15.00 deuren open
17.45-18.30 support act (mogen ze idd wel gaan aankondigen...)
19.00 Bruce
btw tijden voor ArenA zijn er ook inmiddels

donderdag 25 mei / zaterdag 27 mei

Johan Cruijff ArenA — Amsterdam ZO

DEUREN OPEN
17:00

BRUCE SPRINGSTEEN & THE E STREET BAND
19:30

VERWACHT EINDE
23:00
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
nou?

als meeste voor de Springsteen show op de achtergrond op het podium al klaar staat (verhoging en drums Weinberg, verhoging voor percussie, verhoging backgroundvocals, etc etc)en de backstagecrew in Landgraaf mee helpt met gear van de support achter de schermen brengen is imo zelfs een band mogelijk (helemaal als een drumset op een klein rolpodium staat)...
en dan is het nog mogelijk om vooraan alle mic-staandaards goed te zetten en zelfs een soundcheck, imo

maar is idd minst voor de hand
Je vergeet dat ik net in Barcelona was. ;)
Ze hebben al ong een uur nodig voor de soundcheck
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken