Bospop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
"Ook de consumptiebonnen zijn gestegen: van 3,20 euro naar 3,50 euro. "Maar dan krijg je wel een royaal biertje", zegt festivaldirecteur Peter Verkennis. Daarmee doelt hij op de glazen van 18 centiliter die je in de horeca krijgt. "Bij ons krijg je een beker van 25 centiliter."
Dat de prijzen stijgen, hangt volgens de festivaldirecteur samen met de stijgende kosten die bij het organiseren van een festival komen kijken."


https://www.1limburg.nl/nieuws/2349074/bospop-kaarten-duurder-festival-stapt-af-van-hardcopy


( leuke laatste alinea imo )
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
"Ook de consumptiebonnen zijn gestegen: van 3,20 euro naar 3,50 euro. "Maar dan krijg je wel een royaal biertje", zegt festivaldirecteur Peter Verkennis. Daarmee doelt hij op de glazen van 18 centiliter die je in de horeca krijgt. "Bij ons krijg je een beker van 25 centiliter."
Dat de prijzen stijgen, hangt volgens de festivaldirecteur samen met de stijgende kosten die bij het organiseren van een festival komen kijken."


https://www.1limburg.nl/nieuws/2349074/bospop-kaarten-duurder-festival-stapt-af-van-hardcopy


( leuke laatste alinea imo )
En de camping dus naar € 50 pp. alles bij elkaar best een stukkie omhoog
 

TDHS

Playlistbediener
6 dec 2023
23
29
Ik ken 't. En tot Heart zelf bevestigt is het nog wankel. Maar ik kan me niet voorstellen dat Bospop de oude website verwijderd en dan op de achtergrond een nieuwe klaarzet met valse namen en foto's met namen die wij hier op het forum hebben zitten hypen. Cruel.

Heart heeft ook zelf bevestigd. Nancy Wilson heeft reels geplaatst met de Bospop poster. Met het recente Hellfest mysterie is dat toch even fijn.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Apart dat Smash Into Pieces wel in de social media teksten staat, maar niet op de poster of op de site.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Dat zie ik nu ook inderdaad! Stonden wel ook in het rijtje van De Limburger gisteren...
 

Krijgertje

Nieuw lid
14 dec 2023
1
0
Kunnen we nog iets van ZZ Top verwachten? Die staan de 8e in Afas en hebben op zaterdag volgens mij nog niks staan.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.520
3.020
The Waterboys treden ook twee keer op. Als sub van Toto en als opvulling in de kleine lettertjes.

Volgens mij heeft de herintreder zijn/haar werk nog niet helemaal goed gedaan. Sowieso een onduidelijke poster met die drukte links en dan ook nog namen dubbel benoemen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.890
Op de site van MOJO is Heart naar plekje 2 geschoven op de vrijdag, dus Fogerty, Heart en dan Alice. Dat doen doen ze op beide plekken waar ze de line-up weergeven. Is dat doorgaans de Tent-afsluiter-plek? https://www.mojo.nl/festivals/bospop
Geen idee. Kan ook de sub zijn voor Fogerty... We gaan het pas zeker weten bij het verschijnen van het tijdschema, meestal ergens in mei is dat.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.890
Apart dat Smash Into Pieces wel in de social media teksten staat, maar niet op de poster of op de site.
Zagen we vorig jaar ook met Bush. Die stond wel op de poster maar uiteindelijk nooit bevestigd...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Zagen we vorig jaar ook met Bush. Die stond wel op de poster maar uiteindelijk nooit bevestigd...
Niet helemaal. Smash Into Pieces staat dus niet op de poster, maar is wel bevestigd. Op de poster van Ticketmaster staan ze echter wel
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Heart is wel de meest succesvolle en exclusieve boeking van het festivalseizoen.

Ik heb ze ook gezien op Arrow in 2004 en Las Vegas in 2016.

Ze sluiten af met Barracuda maar verwacht daarvoor een pracht uitvoering van Stairway to Heaven. Deze band laat je niet een uurtje in de tent afsluiten.
 

TDHS

Playlistbediener
6 dec 2023
23
29
Heart is wel de meest succesvolle en exclusieve boeking van het festivalseizoen.

Ik heb ze ook gezien op Arrow in 2004 en Las Vegas in 2016.

Ze sluiten af met Barracuda maar verwacht daarvoor een pracht uitvoering van Stairway to Heaven. Deze band laat je niet een uurtje in de tent afsluiten.

Top! House of Blues Las Vegas! Ann heeft momenteel wel een pauze nodig en gebruikt een tijdje een stoel. Misschien is een uurtje al best geluk hebben. Eind deze maand doen ze wat headline shows. Kijken hoe en wat ze spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Aardige line up.... zeker omdat het elders her en der nog wel beetje tegenvalt.. bospop mag niet klagen.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Dagkaart van 87.50 naar 102.50 is wel fors zeg....
Gaat ook allemaal nergens meer over zolangzamerhand.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken