Bospop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Dit is een willekeurige volgorde volgens het nieuwsartikel van De Limburger haha. Legend of springsteen staat ook aan het begin van de dag neem ik aan. Ik verwacht op de vrijdag de volgende afsluiting Heart (tent) - Alice Cooper (hoofdpodium) - Helmut Lotti (tent) - John Fogerty (hoofdpodium).
Heart afsluiter tent, auw?

of bedoel je Lotti? dan sowieso, Heart in de tent, dubbel auw?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Gebeurt dat vaak, dat je de tent niet meer in komt?

Edit: moet je dus eerder bij de act van de mainstage weg om de tent in te komen?
vorig jaar had ik dat beter gepland, denk dat de hype rond De Dijk ivm stoppen wel mee speelde toen
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
514
De Dijk vorig jaar was extreem. Verder valt dit wel mee en kun je normaliter alle acts prima bekijken (tenzij je vooraan wilt staan natuurlijk; dan slaan mensen vaak een act op het ander podium over).
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Sinds ze de tent groter hebben gemaakt, is het over het algemeen geen probleem meer. Daarvoor wel eens nog een stukje buiten de tent moeten staan voor Roger Hodgson bijvoorbeeld.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.551
In dit lijstje lijken ook al best wat acts voor het derde podium te zitten met oa Springsteen. Kunnen daarom nog wel meer bands dan genoemd verwachten voor de 2 grotere podia
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
514
Het klopt! Wauw

Vrijdag 12 juli
John Fogerty
Alice Cooper
Heart

Zaterdag 13 juli
Zucchero
James Blunt

Zondag 14 juli
ToTo
The Waterboys

Robert Jon & The Wreck, Helmut Lotti Goes Metal, Mike Farris & Band, Mr Moto, Julian Sas Band, Made In Purple
Gogol Bordello, Metejoor, Nevenproject, Coldplace, The Legend of Springsteen, The Waiting, Srv Undercover, Sjako, Harry en de Gebroeëke Zwiêgelkes
Christone ‘Kingfish’ Ingram, Southside Johnny & The Asbury Jukes, DeWolff, King King, The Christensen, Leif de Leeuw Band, The Damn Truth, The Scratch, The Dreadnoughts, Tim Akkerman & The Ivy League, Vido, The Cinelli Brothers
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Het klopt! Wauw

Vrijdag 12 juli
John Fogerty
Alice Cooper
Heart

Zaterdag 13 juli
Zucchero
James Blunt

Zondag 14 juli
ToTo
The Waterboys

Robert Jon & The Wreck, Helmut Lotti Goes Metal, Mike Farris & Band, Mr Moto, Julian Sas Band, Made In Purple
Gogol Bordello, Metejoor, Nevenproject, Coldplace, The Legend of Springsteen, The Waiting, Srv Undercover, Sjako, Harry en de Gebroeëke Zwiêgelkes
Christone ‘Kingfish’ Ingram, Southside Johnny & The Asbury Jukes, DeWolff, King King, The Christensen, Leif de Leeuw Band, The Damn Truth, The Scratch, The Dreadnoughts, Tim Akkerman & The Ivy League, Vido, The Cinelli Brothers
kleurrijk postertje

1702548227220.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Dit is toch best... matig? Of schat ik een Toto en Zucchero als headliner te laag in? John Fogerty best leuk, ooit eens live gezien en dat was nog wel wat, al weet ik niet meer hoe die nu live is op die gevorderde leeftijd?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.250
Dit is toch best... matig? Of schat ik een Toto en Zucchero als headliner te laag in? John Fogerty best leuk, ooit eens live gezien en dat was nog wel wat, al weet ik niet meer hoe die nu live is op die gevorderde leeftijd?
Ik denk dat inderdaad, ja, en je schat Bospop ook nog te hoog in.
 
  • Leuk
Waarderingen: remkobak en mattman

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.210
7.467
Dit is toch best... matig? Of schat ik een Toto en Zucchero als headliner te laag in? John Fogerty best leuk, ooit eens live gezien en dat was nog wel wat, al weet ik niet meer hoe die nu live is op die gevorderde leeftijd?
Toto stond wel nog in de ziggo dome vorig jaar, dus lijkt me geen verkeerde headliner voor dit festival.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
514
Dit is toch best... matig? Of schat ik een Toto en Zucchero als headliner te laag in? John Fogerty best leuk, ooit eens live gezien en dat was nog wel wat, al weet ik niet meer hoe die nu live is op die gevorderde leeftijd?
De zaterdag is redelijk matig, maar verder vind ik de line-up best stroken met het gedachtegoed van Bospop. Helmut Lotti, Heart, Alice Cooper als sub, Robert Jon & the Wreck, Kingfish. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de ronduit slechte line-up van Pinkpop... ben ik best tevreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Tom1617899894

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Dit is toch best... matig? Of schat ik een Toto en Zucchero als headliner te laag in? John Fogerty best leuk, ooit eens live gezien en dat was nog wel wat, al weet ik niet meer hoe die nu live is op die gevorderde leeftijd?
De zaterdag is zeer matig, als je het vergelijkt met de zondag en al helemaal met de vrijdag
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Toto stond wel nog in de ziggo dome vorig jaar, dus lijkt me geen verkeerde headliner voor dit festival.
Ja ik wist helemaal niet dat die nog bestonden, laat staan dat ze nog groot waren. Maar wel leuke hitjes natuurlijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
514
Voor wat betreft de nog aan te kondigen namen: Di-Rect en Son Mieux lijken me gezien hun tourschema's wel een zekerheid.

Roger Hodgson heeft aan zijn website lopen sleutelen. Als die nou op de zaterdag wordt toegevoegd....
 
  • Leuk
Waarderingen: remkobak

Gebruikers die dit onderwerp bekijken