Als je zo in ieder geval even kijkt, dan zijn er nog wat missende plekjes die ingevuld moeten worden. Ik heb geprobeerd een indeling te maken over de twee hoofdpodia en het 3e podium
Vrijdag (hoofd: 6/9, 3e: 3/4)
Hoofdpodia: John Fogerty / Alice Cooper / Heart / Robert Jon & The Wreck / Helmut Lotti Goes Metal / Mike Farris & Band
3e podium: Mr Moto / Julian Sas Band / Made In Purple
De vrijdag is redelijk compleet en verwacht ik ook geen grote namen meer die erbij zullen komen. Met John Fogerty, Alice Cooper en Heart zitten we eigenlijk al dikker in de grote namen dan vorig jaar, toen er met Simply Red en Rag'n'Bone Man maar twee grote namen stonden.
Zaterdag (hoofd: 5/13, 3e: 6/5)
Hoofdpodia: Zucchero / James Blunt / Gogol Bordello / Metejoor / Nevenproject
3e podium: Coldplace / The Legend of Springsteen / The Waiting / Srv Undercover/ Sjako / Harry en de Gebroeëke Zwiêgelkes
De zaterdag is nog wat dunnetjes en kan nog wel wat extra body gebruiken. Ik tel bovendien eigenlijk één act op het 3e podium meer dan er afgelopen jaar stonden. Nu kan het natuurlijk zijn dat dat podium in programma wordt uitgebreid, maar het kan ook dat één van deze acts straks toch op een van de hoofdpodia terecht gaat komen. Ik mis hier in ieder geval nog wel een (kleine) subheadliner.
Zondag (hoofd: 12/13, 3e: 2/5)
Hoofdpodia: Toto / The Waterboys / Christone ‘Kingfish’ Ingram / Southside Johnny & The Asbury Jukes / DeWolff / King King / Tim Christensen / Leif de Leeuw Band / The Damn Truth / The Scratch / The Dreadnoughts / Tim Akkerman & The Ivy League
3e podium: Vido / The Cinelli Brothers
De zondag is ook redelijk compleet denk ik als ik dit zo zie. Ik denk dat hier vooral nog een naam mist naast The Waterboys op de poster. Natuurlijk kan er aan de onderkant nog wat worden doorgeschoven naar podium 3, maar ik denk dat we met deze namen toch wel een groot deel van het hoofdprogramma te pakken hebben.
Mijn eigen mening:
Vrijdag is een top line-up aan de bovenkant. Met nog een paar goede dagvullers kan dit misschien wel de beste Bospop dag in jaren worden. De zaterdag is nog erg dun en niet geheel mijn ding. Ik hoop dat ze die nog wat bijvullen met wat aansprekendere namen, want eigenlijk alleen Gogol Bordello maakt mij daar blij. De zondag is goed gevuld en lijkt in opzet enorm op de zondag van afgelopen jaar. Met nog één mooie iets grotere naam erbij is dit dan ook zeker een leuke dag. Echter, mijn vriendin die ook mee gaat mist nog wel Di-rect en Son Mieux van vorig jaar de zondag. Hopelijk wordt een van deze twee nog wel toegevoegd.