Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weekendtickets worden het hier. Alhoewel de zaterdag me vooralsnog niet echt kan bekoren maar voor die 20 Euro meer tov 2 dagtickets kan je ook niet zeuren. Zal vast nog wel wat leuks passeren die dag. Meestal in januari regelen we alles. Zitten al jaren op de roompot.... Bevalt prima..
Dat was het beste festival wat we ooit hebben gehad. David Bowie zou de dag ervoor optreden maar zijn optreden werd verplaatst naar de Arena. Je kon met je Arrow classic Rock kaart gewoon naar naar binnen. Ted Nugent was toen er ook en Ray Davies van de Kinks was teleurstellend.
Ik denk eigenlijk meer dat ze aangegeven hebben via hun agentschap een tour te willen maken door Europa. Dan zullen de aanbiedingen vanzelf volgen. Kan me niet voorstellen dat ze de afgelopen 20 jaar nooit gevraagd benaderd zijn voor een tour in Europa. Maar blijkbaar hebben ze altijd bewust de boot afgehouden. Ik vraag me dat met sommige artiesten wel vaker af waarom die zelden Europa aandoen.
Bob Seger Billy Joel Journey Steve Miller Band zijn zomaar een paar voorbeelden van acts die we toch zelden te zien krijgen op het Europese vaste land.