Bospop 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
ac8842fbd1ff3ef37a76b181f9c4e05c.png


Dit kaartje ziet eruit als nog die van voor vorig jaar (geen 3de stage, andere ingang camping, geen silent disco)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Weekendtickets worden het hier. Alhoewel de zaterdag me vooralsnog niet echt kan bekoren maar voor die 20 Euro meer tov 2 dagtickets kan je ook niet zeuren. Zal vast nog wel wat leuks passeren die dag. Meestal in januari regelen we alles. Zitten al jaren op de roompot.... Bevalt prima..
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Brian

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
weet iemand wat de laatste keer is dat Heart in Nederland opgetreden heeft, 25 jaar geleden of zo?
 

TDHS

Playlistbediener
6 dec 2023
23
29
Heb het afgelopen week opgezocht, als ik het me goed herinner was dat in 2004.

Klopt. Arrow Rock Festival in Lichtenvoorde. 13 juni 2004 en daarmee de laatste Heart show op het Europese vasteland.
 

Bijlagen

  • heartlivecd.jpg
    heartlivecd.jpg
    704,4 KB · Weergaven: 17
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Klopt. Arrow Rock Festival in Lichtenvoorde. 13 juni 2004 en daarmee de laatste Heart show op het Europese vasteland.
Dat was het beste festival wat we ooit hebben gehad. David Bowie zou de dag ervoor optreden maar zijn optreden werd verplaatst naar de Arena. Je kon met je Arrow classic Rock kaart gewoon naar naar binnen. Ted Nugent was toen er ook en Ray Davies van de Kinks was teleurstellend.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Echt een enorm knappe en exclusieve boeking
Ik denk eigenlijk meer dat ze aangegeven hebben via hun agentschap een tour te willen maken door Europa. Dan zullen de aanbiedingen vanzelf volgen. Kan me niet voorstellen dat ze de afgelopen 20 jaar nooit gevraagd benaderd zijn voor een tour in Europa. Maar blijkbaar hebben ze altijd bewust de boot afgehouden. Ik vraag me dat met sommige artiesten wel vaker af waarom die zelden Europa aandoen.
Bob Seger Billy Joel Journey Steve Miller Band zijn zomaar een paar voorbeelden van acts die we toch zelden te zien krijgen op het Europese vaste land.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken