Bospop 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Opvallend verschil tussen de zaterdag en de twee andere dagen. Op zaterdag staat op het eerste oog niets wat me aanspreekt, terwijl ik op de vrijdag en de zondag bijna alles wel op z'n minst vermakelijk vind.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20231213_94430340

Vrijdag:​

Smash Into Pieces, Mike Farris &Band, Heart, Robert Jon & the Wreck, Alice Cooper, Helmut Lotti en John Fogerty

Zaterdag:​

Harrie & Gebroeeke Zwiegelkus, Gogol Bordello, Nevenproject, Metejoor, James Blunt, Legend of Springsteen en Zucchero

Zondag:​

Leif de Leeuw Band, The Damn Truth, The Scratch, King King, The Waterboys, De Wolff, Christone Kingfisch Ingram en Toto

De kaartverkoop voor Bospop begint zaterdag om 10.00 uur. Op het derde podium staan nog: Mr. Moto, Julian Sas Band, Made in Purple (vrijdag), Coldplace, Sjako, SRV Undercover, The Waiting (zaterdag) en The Cinelli Brothers, The Dreadnoughts, Tim Christensen, Tim Akkerman (zondag). De voorlopige planning ziet er voor het hoofdpodium en de tent per dag als volgt uit. Vooral op de zaterdag en zondag moeten er nog wel wat namen volgen.
Een aardige line-up. Met Heart een hele grote uitschieter natuurlijk. John Fogerty vond ik de vorige keer erg goed. Als je er toch bent zijn DeWolff, Toto, Waterboys en Gogol Bordello leuk om mee te pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ, TDHS en Jamel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.019
Laten we de wereld eens even omdraaien. Zet maar op Pinkpop 😆
En die line-up knapt daar nog flink van op ook! ;)

In ieder geval: fijne toevoegingen van Robert Jon & the Wreck (die dus toch blijft!), Leif de Leeuw Band, King King en DeWolff. Beetje makkelijk natuurlijk, maar goed, daarom niet minder fijn. Nevenproject is ook een logische keuze, al hoeft Jack echt niet iedere editie op Bospop te zijn. Julian Sas en The Cinelli Brothers op het derde podium zijn ook meer dan prima. Ben eigenlijk positiever dan gedacht, al staat er ook nog genoeg waar ik niet zoveel mee kan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
De vrijdag is echt geweldig. Zaterdag en zondag ook een aantal leuke namen, maar mag nog wel wat bij.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
En kan ik op Graspop gewoon op tijd vooraan staan bij Tool, want ik ga Alice Cooper hiier goed zien. Ideaal dit nieuws eigenlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: kevinr

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.334
En kan ik op Graspop gewoon op tijd vooraan staan bij Tool, want ik ga Alice Cooper hiier goed zien. Ideaal dit nieuws eigenlijk

En zelfs dan kan je op Graspop Alice Cooper ook nog mooi zien vanaf de zijkant of op scherm
 
  • Confetti
Waarderingen: Brian

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
misschien iets om op een shirtje te zetten
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
800
988
Ze lezen dus echt mee:oops:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
credits voor Festileaks 😉 en het forum ( @chansadres oa ) uiteraard!
 

chansadres

Playlistbediener
12 dec 2023
14
32
Wel stil zijn ;)

Vrijdag 12 Juli: John Fogerty · Alice Cooper · Heart
Zaterdag 13 Juli: Zucchero · James Blunt · Gogol Bordello
Zondag 14 Juli: Toto · The Waterboys · Christone ‘Kingfish’ Ingram
shocked ron burgundy GIF
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken