Bospop 2024

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Ik denk dat er iets verkeer is gegaan met de website en dat ze alles in plaats van klaar te zetten voor morgen nu al live hebben gezet.
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Ik denk dat er iets verkeer is gegaan met de website en dat ze alles in plaats van klaar te zetten voor morgen nu al live hebben gezet.
Als dat zo is gaan ze toch pas morgen komen denk ik. Zullen ook wel afspraken hebben met artiesten boekingsagenten media en zo. Zou dat niet??
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.719
Knappe line-up! Had er graag een jonge headliner tussen gezien, waar het het op de vorige pagina's over hadden. Maar acts als Fogerty, Alice Cooper, Heart en vooral Toto zijn hele fijne boekingen voor dit festival.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Als dat zo is gaan ze toch pas morgen komen denk ik. Zullen ook wel afspraken hebben met artiesten boekingsagenten media en zo. Zou dat niet??
nog geen persfoto van Heart... bijvoorbeeld, er zijn nog haken en ogen waarschijnlijk
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.701
7.498
Hoe snel is Bospop de afgelopen jaren uitverkocht qua dagtickets/weekendtickets?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Hoe snel is Bospop de afgelopen jaren uitverkocht qua dagtickets/weekendtickets?
Duurd wel even normaal gesproken wel even.. Afgelopen jaar verliep slecht. Jaren ervoor beter. Terrein werd zelfs uitgebreid. Echt helemaal uitverkopen is zelden..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Volgens mij kunnen er maximaal 30.000 bezoekers per dag op het terrein...
 

TDHS

Playlistbediener
6 dec 2023
23
29
nog geen persfoto van Heart... bijvoorbeeld, er zijn nog haken en ogen waarschijnlijk

Niet zo eng doen heh. Maar ja, dat was me ook opgevallen. Nou zijn er geen recente studio pers foto's van de dames samen. De Amerikaanse 2019 tour gebruikte ook een samengestelde foto, maar toch vooral het beroemde logo.
De grote welkomstfoto op hun website is van 2014.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
DIt meldt Heartlinker zojuist:
December 13th 2023: Another European Festival will be announcing Heart tomorrow (if their unpublished website is correct) so let’s hope Heart will confirm immediately. I need to buy a ticket on day one: this Saturday! Stay tuned!

En Festilleaks wordt als 2e bron genoemd, de 1e bron wordt niet genoemd daar
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

TDHS

Playlistbediener
6 dec 2023
23
29
DIt meldt Heartlinker zojuist:
December 13th 2023: Another European Festival will be announcing Heart tomorrow (if their unpublished website is correct) so let’s hope Heart will confirm immediately. I need to buy a ticket on day one: this Saturday! Stay tuned!

En Festilleaks wordt als 2e bron genoemd, de 1e bron wordt niet genoemd daar

haha. dat ben ik. en de eerste bron ben ik zelf die de broncode van de website uitploos nadat iemand hier een lijstje postte.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
wat betreft alle achtergrond info onder water....


Animated GIF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken