Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Timmetje stond er toch al in 2022? Lijken inderdaad wel oude namen, maar niet per se van vorig jaar. Spreekt ook niet in z'n voordeel trouwens dat hij eind mei al in de Bosuil staat.
Ik vond overigens ook nog een plaatje van Robert Jon & The Wreck met 'vrijdag'. Maar neem dat dus met een korreltje zout want die stonden er in 2022 ook, echter toen op zondag.
Dewolff stond er vorig jaar niet toch? En die andere namen stonden voor zondag op de planning, en die dag is gecanceld. Wellicht komen die andere namen gewoon hun show inhalen?
Ik ken 't. En tot Heart zelf bevestigt is het nog wankel. Maar ik kan me niet voorstellen dat Bospop de oude website verwijderd en dan op de achtergrond een nieuwe klaarzet met valse namen en foto's met namen die wij hier op het forum hebben zitten hypen. Cruel.