Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hij staat de vrijdag van Bospop in Frankrijk zo is net bekend gemaakt. Zaterdag en zondag nog vrij. Die staat of op Bospop of op NSJ. Ik vermoed dat laatste.
Hij staat de vrijdag van Bospop in Frankrijk zo is net bekend gemaakt. Zaterdag en zondag nog vrij. Die staat of op Bospop of op NSJ. Ik vermoed dat laatste.
er gebeurt in ieder geval van alles op de website:
Een regulier dagticket kost € 102,50 (incl. servicekosten), een regulier weekendticket voor alledrie de festivaldagen kost € 225 (incl. servicekosten). De Skydecktickets kosten € 330 per dagticket (incl. servicekosten), of € 805 (incl. servicekosten) voor het hele weekend.
Da's stiekem wel weer beter dan verwacht. Voor mijn gevoel is Fogerty al heel vaak langsgekomen, maar dat komt puur alle afgelaste edities of dat hij zelf moest annuleren. Kingfish is een heerlijke boeking, net als Alice Cooper en Heart. Zaterdag valt tegen, maar zo'n dag zit er ook wel eens tussen.
Dat worden 2 dag kaarten voor de vrijdag en de zondag. Mooie namen op die 2 dagen. Fogerty gezien als voorprogramma van Bon jovi in 2019 waar hij toch echt velen male beter was dan Bon jovi.
Hier nog 1, ik had er nog niet zoveel gepland gelukkig
Enorm bliij dat Heart op de zondag staat, want dan vlieg ik naar Stockholm voor ene Bruce Springsteen.
Had ik toch bijna de 1e Stockholm moeten laten schieten