Bospop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.724
1.891
Hij staat de vrijdag van Bospop in Frankrijk zo is net bekend gemaakt. Zaterdag en zondag nog vrij. Die staat of op Bospop of op NSJ. Ik vermoed dat laatste.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.724
1.891
Hoe vaak heb ik nou al gehint dat ie op een ander festival dan Bospop staat?
Ja, kan ook allebei he. Zo bedoel ik het. Zal niet de eerste keer zijn dat ze een headliner delen toch? Die hints waren wel duidelijk hoor 😂
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
312
Normaal delen ze geen headliners, meestal eerder iets uit de verdere vulling daaronder
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
155
30
er gebeurt in ieder geval van alles op de website:

Een regulier dagticket kost € 102,50 (incl. servicekosten), een regulier weekendticket voor alledrie de festivaldagen kost € 225 (incl. servicekosten). De Skydecktickets kosten € 330 per dagticket (incl. servicekosten), of € 805 (incl. servicekosten) voor het hele weekend.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.201
Wel stil zijn ;)

Vrijdag 12 Juli: John Fogerty · Alice Cooper · Heart
Zaterdag 13 Juli: Zucchero · James Blunt · Gogol Bordello
Zondag 14 Juli: Toto · The Waterboys · Christone ‘Kingfish’ Ingram
Da's stiekem wel weer beter dan verwacht. Voor mijn gevoel is Fogerty al heel vaak langsgekomen, maar dat komt puur alle afgelaste edities of dat hij zelf moest annuleren. Kingfish is een heerlijke boeking, net als Alice Cooper en Heart. Zaterdag valt tegen, maar zo'n dag zit er ook wel eens tussen.
 

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
24
17
Wel stil zijn ;)

Vrijdag 12 Juli: John Fogerty · Alice Cooper · Heart
Zaterdag 13 Juli: Zucchero · James Blunt · Gogol Bordello
Zondag 14 Juli: Toto · The Waterboys · Christone ‘Kingfish’ Ingram
Dat worden 2 dag kaarten voor de vrijdag en de zondag. Mooie namen op die 2 dagen. Fogerty gezien als voorprogramma van Bon jovi in 2019 waar hij toch echt velen male beter was dan Bon jovi.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
dat gaat een vrijdagje verlof pakken worden ❤️
Hier nog 1, ik had er nog niet zoveel gepland gelukkig
Enorm bliij dat Heart op de zondag staat, want dan vlieg ik naar Stockholm voor ene Bruce Springsteen.
Had ik toch bijna de 1e Stockholm moeten laten schieten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken