Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
Zou wel een mooie zijn hoor, America.
Lionel Richie is vandaag aangekondigd voor de Lokerse Feesten. Doet een complete Europese tour van 8 weken. Heeft nog geen datum in nl en is alle dagen van Bospop beschikbaar. Schrijf maar op......
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Zou wel een mooie zijn hoor, America.
Lionel Richie is vandaag aangekondigd voor de Lokerse Feesten. Doet een complete Europese tour van 8 weken. Heeft nog geen datum in nl en is alle dagen van Bospop beschikbaar. Schrijf maar op……

Mmwaa.. daar zit ik niet bepaald op te wachten, maar ieder zijn ding... smaken verschillen nu eenmaal.. daar zijn natuurlijk ook liefhebbers voor.. hopelijk voor mij onder etenstijd ?? slinger ik op de camping wel de BBQ aan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
PJ wrote:
Zou wel een mooie zijn hoor, America.
Lionel Richie is vandaag aangekondigd voor de Lokerse Feesten. Doet een complete Europese tour van 8 weken. Heeft nog geen datum in nl en is alle dagen van Bospop beschikbaar. Schrijf maar op……

Mmwaa.. daar zit ik niet bepaald op te wachten, maar ieder zijn ding… smaken verschillen nu eenmaal.. daar zijn natuurlijk ook liefhebbers voor.. hopelijk voor mij onder etenstijd ?? slinger ik op de camping wel de BBQ aan.

Dat wordt dan een late night snack want die zetten ze weg als headliner natuurlijk.......
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Fireball wrote:

PJ wrote:
Zou wel een mooie zijn hoor, America.
Lionel Richie is vandaag aangekondigd voor de Lokerse Feesten. Doet een complete Europese tour van 8 weken. Heeft nog geen datum in nl en is alle dagen van Bospop beschikbaar. Schrijf maar op……


Mmwaa.. daar zit ik niet bepaald op te wachten, maar ieder zijn ding… smaken verschillen nu eenmaal.. daar zijn natuurlijk ook liefhebbers voor.. hopelijk voor mij onder etenstijd ?? slinger ik op de camping wel de BBQ aan.

Dat wordt dan een late night snack want die zetten ze weg als headliner natuurlijk…….

Hahaha... dat zou wel eens kunnen ja... en een Snack gaat er altijd wel in hé.. borrel erbij... proosten we wel op Mijnheer Richie!
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
PJ wrote:

Fireball wrote:

PJ wrote:
Zou wel een mooie zijn hoor, America.
Lionel Richie is vandaag aangekondigd voor de Lokerse Feesten. Doet een complete Europese tour van 8 weken. Heeft nog geen datum in nl en is alle dagen van Bospop beschikbaar. Schrijf maar op……


Mmwaa.. daar zit ik niet bepaald op te wachten, maar ieder zijn ding… smaken verschillen nu eenmaal.. daar zijn natuurlijk ook liefhebbers voor.. hopelijk voor mij onder etenstijd ?? slinger ik op de camping wel de BBQ aan.


Dat wordt dan een late night snack want die zetten ze weg als headliner natuurlijk…….

Hahaha… dat zou wel eens kunnen ja… en een Snack gaat er altijd wel in hé.. borrel erbij… proosten we wel op Mijnheer Richie!

Zie hem ook nog wel op NSJ staan, die boeken tegenwoordig ook dergelijke acts. Misschien doet hij wel beiden en is daarom het hele weekend nog open (net als Toto uiteindelijk vorig jaar deed). De twee festivals bijten elkaar qua kaartverkoop toch eigenlijk niet. Ik zou het wel grappig vinden, maar echt te springen sta ik ook niet om meneer Richie.

Begin wel langzaam ongeduldig te worden moet ik zeggen. Dagblad de Limburger zal morgen of overmorgen wel de primeur hebben met minimaal de eerste paar namen (net als vorige keren en net als bij Iron Maiden) en dat dan zo halverwege de dag op de website van Bospop zelf er nog wat namen aan worden toegevoegd.

En KoL en Snow Patrol kun je nu wel afschrijven ja. Die gaan echt niet anders zo dicht op Bospop een los openlucht evenement in NL doen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
Lijstje aangepast (voor de laatste keer ) na het wegvallen van KOL Dido en Snow Patrol.
Artiesten/Bands met tourdata in Europa en BESCHIKBAAR tijdens Bospop:
Sting Lioniel Richie Krezip Lynryd Skynryd Beth Hart Bryan Ferry Joe Bonamassa Roger Hodgson Van Morrisson De Dijk Kim Wilde James Blunt Melissa Etherridge Duran Duran UB40 (met Ali Campbell) Bush The Australian Pink Floyd show America

Of lukt het Bospop dan toch om met een verrassende naam te komen welke nog geen tourdata hebben in de zomer bv The Who Bryan Adams??
 

Hennie24

Playlistbediener
6 nov 2019
26
4
Lijstje aangepast (voor de laatste keer ) na het wegvallen van KOL Dido en Snow Patrol.
Artiesten/Bands met tourdata in Europa en BESCHIKBAAR tijdens Bospop:
Sting Lioniel Richie Krezip Lynryd Skynryd Beth Hart Bryan Ferry Joe Bonamassa Roger Hodgson Van Morrisson De Dijk Kim Wilde James Blunt Melissa Etherridge Duran Duran UB40 (met Ali Campbell) Bush The Australian Pink Floyd show America

Of lukt het Bospop dan toch om met een verrassende naam te komen welke nog geen tourdata hebben in de zomer bv The Who Bryan Adams??

Hopelijk weten we morgen meer.
Zeer benieuwd wat ze hebben!
 

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
Zojuist de bevestiging gekregen van de Bospop organisatie op Facebook Messenger dat Donderdag 12 December de eerste namen bekend worden gemaakt!
 

Hennie24

Playlistbediener
6 nov 2019
26
4
Lijstje aangepast (voor de laatste keer ) na het wegvallen van KOL Dido en Snow Patrol.
Artiesten/Bands met tourdata in Europa en BESCHIKBAAR tijdens Bospop:
Sting Lioniel Richie Krezip Lynryd Skynryd Beth Hart Bryan Ferry Joe Bonamassa Roger Hodgson Van Morrisson De Dijk Kim Wilde James Blunt Melissa Etherridge Duran Duran UB40 (met Ali Campbell) Bush The Australian Pink Floyd show America

Of lukt het Bospop dan toch om met een verrassende naam te komen welke nog geen tourdata hebben in de zomer bv The Who Bryan Adams??

Sting, the who, Bryan Adams zou toch mooi zijn als headliners.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Dit jaar dus geen artiesten die per ongeluk zichzelf al hebben bevestigd...?

Dan maar tot morgen afwachten. Er is genoeg aan het touren deze zomer dat voor Bospop zou passen, maar ik hoop toch dat ze ons morgen ook verrassen me wat namen die we niet verwachten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.049
Dit jaar dus geen artiesten die per ongeluk zichzelf al hebben bevestigd…?

Dan maar tot morgen afwachten. Er is genoeg aan het touren deze zomer dat voor Bospop zou passen, maar ik hoop toch dat ze ons morgen ook verrassen me wat namen die we niet verwachten.
Nee, dat is best een prestatie dat dat nog niet gebeurd is. Er komen sowieso wel verrassingen. Dat hebben ze tot nu toe ook wel ieder jaar gedaan natuurlijk. Mag het maar een mooie dag worden!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
Qua headliners hou ik het op Sting en Lionel Ritchie.
Duran Duran erbij zou ook nog kunnen....
The Who zou in mijn ogen een verrassing zijn. Wel een goeie trouwens..
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
33
5
bospop... kom maar op met de eerste namen voor het 2020 bospop festival....
Wellicht....En meer zoals andere al aangeven...
Sting
Lynryd Skynryd
Beth Hart /Joe Bonamassa
Roger Hodgson
Van Morrisson
Kim Wild
Melissa Etherridge
Duran Duran
Bush
America
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken