Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Kensington afsluiter op de zeer sterk op blues gerichte zondag, dat verzin je niet.
En dan op zaterdag Joe Bonamassa, had die dan op zondag erbij gezet
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Verwachtten we namen als Bryan Adams, The Who, Lynyrd Skynyrd en dan krijgen we uiteindelijk Kensington...
Zeer tegenvallend voor mij dit. De namen die ik wél echt wil zien (Sting, Joe Bonamassa, Beth Hart) staan dan ook nog eens allemaal op een aparte dag..
Zullen wel nog grote namen bijkomen, paar jaar terug stond Santana ook vóór Kensington, afwachten dus want hier ga ik geen kaartje voor halen..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ja hoor. Kensington ga ik dus gewoon niet aan ontkomen. Dat heb ik nu wel ingezien. Voor de rest aardige toffe naam. Ik ken niet iedereen, niet alles ligt, maar het klinkt tot nu toe wel aardig. Wat doet Stahlzeit eigenlijk op zaterdag? Ik vind het prima, hoor, zo'n tributeband van Rammstein, maar het ziet er voorlopig wat misplaatst uit.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Het kan ermee door... benieuwd wat ze er nog bij gaan zetten. Sting Joe Bonamassa Beth Hart Melissa Etherridge White Lies Passenger ben ik wel blij mee. Alleen jammer dat ze die weer verspreid hebben over drie dagen :lol:
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik had wel wat anders verwacht dan Kensington inderdaad als afsluiter (had ook via via wel wat anders te horen gekregen), en Lionel Richie is nu ook niet bepaald mijn gedroomde headliner. Verder zie ik wel een flink aantal leuke namen, maar ook een aantal die zullen vragen om een tripje terug naar de camping voor de nodige rust voor de voetjes en versnaperingen
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Tjonge jonge, had het wel in m'n achterhoofd zitten Kensington als headliner maar niet durven uit te spreken ?
In 2016 was het veld half leeg... ?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Kensington staat echt op ieder festival komend jaar. Dat is toch wel een zeer matige boeking voor een festival als Bospop dat gericht is op oudere acts.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Ik had eerder Krezip verwacht dan Kensington.

Is allebei niks om af te sluiten... maar ach.. zoals hierboven al wordt gemeld: lekker op de camping extra rustmomentje pakken dan maar..
Verder geen verkeerd lijstje tot nu toe...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Kensington afsluiter op de zeer sterk op blues gerichte zondag, dat verzin je niet.
En dan op zaterdag Joe Bonamassa, had die dan op zondag erbij gezet

Deze snap ik ook niet inderdaad...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
PJ wrote:
Ik had eerder Krezip verwacht dan Kensington.

Is allebei niks om af te sluiten… maar ach.. zoals hierboven al wordt gemeld: lekker op de camping extra rustmomentje pakken dan maar..
Verder geen verkeerd lijstje tot nu toe…

Nee niet om af te sluiten maar gewoon als boeking. Kensington stond er 3 jaar geleden ook al. Krezip nog nooit volgens mij...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
PJ wrote:
Geven ze ook aan wanneer de volgende lading met namen komen??

Ik hoop om 12.00 om die zure smaak van deze aankondigingen weg te spoelen.

12 uur weer namen of verwacht je ergens anders nog wat?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Vrijdag:
Sting, Melissa Etheridge, The Revolution, White Lies, Jett Rebel, The Record Company

Zaterdag:
Lionel Richie, Joe Bonamassa, De Dijk, Heather Nova, Natasha Bedingfield, Stahlzeit, Tim Montana, Gin Lady

Zondag:
Kensington, Beth Hart, Passenger, Blof, Seasick Steve, Walter Trout Band, Allman Betts Band, Yola, Larkin Poe, The Steel Woods, Robert Jon & The Wreck

Kensington; de festivalhoer van 2020!
Doen ze netjes hoor...

Mooie lineup voor Bospop.
Kensington staat er als meeste al naar huis gaan.

Ik denk dat ik de zaterdag ga overwegen, eens thuis overleggen met mijn vrouw om samen te gaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
PJ wrote:
Geven ze ook aan wanneer de volgende lading met namen komen??

Ik hoop om 12.00 om die zure smaak van deze aankondigingen weg te spoelen.

Zure smaak? Dat dagprogramma is echt sterk. Alleen de laatste headliner is voor veel misschien teleurstellend maar kan me niet voorstellen dat je dit in de breedte een zwakke worp vindt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
wenteldave wrote:

PJ wrote:
Geven ze ook aan wanneer de volgende lading met namen komen??


Ik hoop om 12.00 om die zure smaak van deze aankondigingen weg te spoelen.

Zure smaak? Dat dagprogramma is echt sterk. Alleen de laatste headliner is voor veel misschien teleurstellend maar kan me niet voorstellen dat je dit in de breedte een zwakke worp vindt.
Jawel
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Staan wel leuke namen tussen hoor, maar die staan te veel verdeeld over de dagen. En namen als White Lies, Seasick Steve, De Dijk, Passenger zijn best ok als je er toch bent. Maar de namen die mij een kaartje doen kopen voor een dag ontbreken wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken