Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Ik vind het best sterk...
Sting en Lionel.
Daar onder Etheridge, JOE BONNEMASSA en Beth Hart.
dan daar nog onder White Lies, De Dijk, Heather Nova,Passenger, Blof, Seasick Steve en Walter Trout.
Dat is voor Bospop heel netjes imo... Vind ik sterke namen.
Om dan ook alvast de startup tribute acts te noemen, ben ik al heel content met Stahlzeit bijvoorbeeld!!
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Klopt, in de breedte niet zo slecht. Maar geen top headliners op Sting na.
Geen Bospop voor mij.
Kensington headliner... ?
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
590
545
Ik vind het geen slechte worp, maar ik krijg er geen wow-gevoel van. Voor mij erg veel herhaling van bands die ik de laatste jaren gezien heb en daardoor wordt een heel weekend niet echt interessant.
Wel blij met oa Sting, Melissa Etheridge, Lionel Richie, De Dijk en Heather Nova die ik dan nog nooit/al lang geleden gezien heb.
 

johand

Playlistbediener
12 dec 2019
5
0
Vrijdag:
Sting, Melissa Etheridge, The Revolution, White Lies, Jett Rebel, The Record Company

Zaterdag:
Lionel Richie, Joe Bonamassa, De Dijk, Heather Nova, Natasha Bedingfield, Stahlzeit, Tim Montana, Gin Lady

Zondag:
Kensington, Beth Hart, Passenger, Blof, Seasick Steve, Walter Trout Band, Allman Betts Band, Yola, Larkin Poe, The Steel Woods, Robert Jon & The Wreck

Kensington; de festivalhoer van 2020!

De zaterdag lijkt wat mager op het eerste gezicht.
Maar best een aardig programma verder toch ?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Al jaren niet meer zo'n slechte line-up gezien van Bospop. Voorlopig geen enkele aanleiding om hierheen te gaan.
Mooiste naam op affiche is Yola. Daarnaast Joe Bonamassa en The Steel Woods nog wel de moeite waard. White Lies was leuk geweest, als ze niet al tig keer is NL waren geweest afgelopen jaar.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Voor Kensington moeten ze ook nog wat zetten. Beth Hart speelde de vorige keer rond 18/19 uur. Duran Duran zou nog een optie zijn...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
PJ wrote:

wenteldave wrote:

PJ wrote:
Geven ze ook aan wanneer de volgende lading met namen komen??


Ik hoop om 12.00 om die zure smaak van deze aankondigingen weg te spoelen.


12 uur weer namen of verwacht je ergens anders nog wat?

Ik was niet serieus PJ. Wilde gewoon mijn ongenoegen uiten.

Alle begrip. Ik heb ook zoiets van het had beter gekund al ben ik met een aantal namen wel erg blij. Ik hoop op nog een paar leuke aanvullingen in ieder geval...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Verwachtten we namen als Bryan Adams, The Who, Lynyrd Skynyrd en dan krijgen we uiteindelijk Kensington…
Zeer tegenvallend voor mij dit. De namen die ik wél echt wil zien (Sting, Joe Bonamassa, Beth Hart) staan dan ook nog eens allemaal op een aparte dag..
Zullen wel nog grote namen bijkomen, paar jaar terug stond Santana ook vóór Kensington, afwachten dus want hier ga ik geen kaartje voor halen..

Had jij echt nog gerekend op Bryan Adams en The Who? Die hebben totaal geen tourdata staan in de zomer. Die had ik al voor 99% afgeschreven. Ben het wel met je eens dat de verdeling van artiesten over de 3 dagen c u t is....
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
RubenFrusciante wrote:
Verwachtten we namen als Bryan Adams, The Who, Lynyrd Skynyrd en dan krijgen we uiteindelijk Kensington…
Zeer tegenvallend voor mij dit. De namen die ik wél echt wil zien (Sting, Joe Bonamassa, Beth Hart) staan dan ook nog eens allemaal op een aparte dag..
Zullen wel nog grote namen bijkomen, paar jaar terug stond Santana ook vóór Kensington, afwachten dus want hier ga ik geen kaartje voor halen..

Had jij echt nog gerekend op Bryan Adams en The Who? Die hebben totaal geen tourdata staan in de zomer. Die had ik al voor 99% afgeschreven. Ben het wel met je eens dat de verdeling van artiesten over de 3 dagen c u t is….
The Who ik ook niet echt, Bryan Adams mede door de geruchten wel. Maar doelde vooral op 'grote namen in de rockgeschiedenis die prima voor Bospop zouden zijn, en dan Kensington krijgen..'
En ja die verdeling is inderdaad zachtgezegd verschrikkelijk vervelend. Als Bonamassa op die zondag had gestaan, was ik eerder geneigd daar een kaartje voor te kopen. Die zaterdag is echt gezichtsloos, van een Rammstein coverband naar Unwritten meeblèren naar de Dijk naar Bonamassa om vervolgens te eindigen met Richie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Ik denk dat ik de zaterdag ga overwegen, eens thuis overleggen met mijn vrouw om samen te gaan.
was niet veel overleg nodig...

bij de vvk 2 zaterdag tickets scoren
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
PJ wrote:

RubenFrusciante wrote:
Verwachtten we namen als Bryan Adams, The Who, Lynyrd Skynyrd en dan krijgen we uiteindelijk Kensington…
Zeer tegenvallend voor mij dit. De namen die ik wél echt wil zien (Sting, Joe Bonamassa, Beth Hart) staan dan ook nog eens allemaal op een aparte dag..
Zullen wel nog grote namen bijkomen, paar jaar terug stond Santana ook vóór Kensington, afwachten dus want hier ga ik geen kaartje voor halen..


Had jij echt nog gerekend op Bryan Adams en The Who? Die hebben totaal geen tourdata staan in de zomer. Die had ik al voor 99% afgeschreven. Ben het wel met je eens dat de verdeling van artiesten over de 3 dagen c u t is….

The Who ik ook niet echt, Bryan Adams mede door de geruchten wel. Maar doelde vooral op ‘grote namen in de rockgeschiedenis die prima voor Bospop zouden zijn, en dan Kensington krijgen..’
En ja die verdeling is inderdaad zachtgezegd verschrikkelijk vervelend. Als Bonamassa op die zondag had gestaan, was ik eerder geneigd daar een kaartje voor te kopen. Die zaterdag is echt gezichtsloos, van een Rammstein coverband naar Unwritten meeblèren naar de Dijk naar Bonamassa om vervolgens te eindigen met Richie.
Beter gezegd: er is geen touw aan vast te knopen.

Ik moet wel terugkomen op mijn opmerking na er een paar een luisterbeurt te hebben gegeven. Over het algemeen zijn het prima namen, maar het lijkt er wel op dat het af en toe een bij elkaar geraapt zooitje is in plaats van dat er echt een lijn in zit. Denk wel dat ik er een weekend te vinden ben.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Vind het nog niet zo verkeerd hoor.. bands als White lies, Almann & Betts, Gin Lady, Steel Woods, The Record Company.... ga ze voor t eerst zien... lekker divers dus voor elk wat wils. Natuurlijk kunnen er later bij de 2e leg ook nog best interessante namen tussen zitten.. ben dus best tevreden met dit eigenlijk!
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Er zal onder de headliners nog wel wat bij komen ja. Vorig jaar bestond de poster ook uit op elke dag een headliner met 2 subs. Nu staat er overal nog maar eentje. Maar ben inderdaad in de headliners misschien een beetje teleurgesteld, maar de rest van het programma ziet er nog niet zo slecht uit.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Pfoe, dit valt niet mee zeg. Welgeteld twee namen waar ik op aansla: Joe Bonnamassa en Beth Hart. Namen als Sting, White Lies enzo allemaal wel prima. Maar nergens echt uitschieters. En wederom Kensington als headliner op een Nederlands festival, hoe verrassend. Nee, nu definitief dat Bospop in 2020 geen vervolg krijgt voor mij.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Ik had stiekem ook gehoopt op van Morrison maar ik vrees dat die naar North Sea Jazz gaat.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Van Morrison kan nog prima toch? Lijkt me geen headliner op een festival als Bospop eerlijk gezegd.

Op North Sea Jazz stond hij in 2017, destijds ook niet als headliner. Wel met bijbetaling als plusconcert. Nog steeds spijt dat ik die dagkaart moest verkopen :(
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Het kan wel maar er moet ook wel wat, een naam die velen aanspreekt, naar North sea Jazz natuurlijk...
Mojo gaat dat verdelen natuurlijk..... ik vrees ervoor in ieder geval...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Van Morrison kan nog prima toch? Lijkt me geen headliner op een festival als Bospop eerlijk gezegd.

Op North Sea Jazz stond hij in 2017, destijds ook niet als headliner. Wel met bijbetaling als plusconcert. Nog steeds spijt dat ik die dagkaart moest verkopen
1f641.svg
Dat hele concept van die plusconcerten vind ik nog steeds apart. Je zou toch denken dat wanneer je een kaartje koopt, je toegang hebt tot het gehele programma, maar niets is minder waar...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken