Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
wenteldave wrote:

DennisvdBr wrote:
dit lijkt gunstig voor Bospop?


Dat is gunstig voor Bospop, niet alleen maar lijken.

Die 11e en 14e zitten ze helemaal in oost Duitsland.
Zouden ze dan vrijdag de 10e of zondag de 12e naar Limburg komen tussendoor ?

Waarom niet ? Helicoptertje in en je bent zo in Limburg... maken eer serieuze kans lijkt me... een Farewell tour.. 40e editie Bospop... kan wel eens iets worden dit.. van mij mag het hoor!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Eerste concert voor Aerosmith bevestigd op 21 juli in Denemarken. Kanshebber voor Bospop of zou deze wat te duur zijn. Wat denken jullie??
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Eerste concert voor Aerosmith bevestigd op 21 juli in Denemarken. Kanshebber voor Bospop of zou deze wat te duur zijn. Wat denken jullie??

Hebben ook al eens op Arrow gestaan, dus waarom zou dit niet kunnen...? goeie band voor Bospop !
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
PJ wrote:
Eerste concert voor Aerosmith bevestigd op 21 juli in Denemarken. Kanshebber voor Bospop of zou deze wat te duur zijn. Wat denken jullie??

Hebben ook al eens op Arrow gestaan, dus waarom zou dit niet kunnen…? goeie band voor Bospop !
of Zwarte Cross...
of niet in Benelux net als laatste tour
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Fireball wrote:

PJ wrote:
Eerste concert voor Aerosmith bevestigd op 21 juli in Denemarken. Kanshebber voor Bospop of zou deze wat te duur zijn. Wat denken jullie??


Hebben ook al eens op Arrow gestaan, dus waarom zou dit niet kunnen…? goeie band voor Bospop !

of Zwarte Cross…
of niet in Benelux net als laatste tour
Dat zou kut zijn, wil ze best nog keer zien. Maar is ook geen kleine band, lijkt me eerlijk een beetje te groot voor Bospop.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Fireball wrote:

PJ wrote:
Eerste concert voor Aerosmith bevestigd op 21 juli in Denemarken. Kanshebber voor Bospop of zou deze wat te duur zijn. Wat denken jullie??


Hebben ook al eens op Arrow gestaan, dus waarom zou dit niet kunnen…? goeie band voor Bospop !

of Zwarte Cross…
of niet in Benelux net als laatste tour

dat zou voor de fans al heel jammer zijn mochten ze nu de Benelux weer niet aandoen... Echter ligt Weert vrij centraal voor de Benelux en het is hun laatste tour.. je zou zeggen dat ze dan Weert wel aan kunnen doen... laten we het hopen...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.182
4.324
jv wrote:

wenteldave wrote:

DennisvdBr wrote:
dit lijkt gunstig voor Bospop?


Dat is gunstig voor Bospop, niet alleen maar lijken.


Die 11e en 14e zitten ze helemaal in oost Duitsland.
Zouden ze dan vrijdag de 10e of zondag de 12e naar Limburg komen tussendoor ?

Waarom niet ? Helicoptertje in en je bent zo in Limburg… maken eer serieuze kans lijkt me… een Farewell tour.. 40e editie Bospop… kan wel eens iets worden dit.. van mij mag het hoor!

Niet alleen de band, maar ook hun spullen moeten mee. Dus met een helicoptertje ben je er nog niet. Aan de andere kant is Weert al bijna Duitsland.
Halle - Weert is ook maar 6 uurtjes rijden.

Halle - Chemnitz ligt dan weer vrijwel naast elkaar. Dus misschien geen Bospop en nemen ze even een dagje vrij.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
DennisvdBr wrote:

Fireball wrote:

PJ wrote:
Eerste concert voor Aerosmith bevestigd op 21 juli in Denemarken. Kanshebber voor Bospop of zou deze wat te duur zijn. Wat denken jullie??


Hebben ook al eens op Arrow gestaan, dus waarom zou dit niet kunnen…? goeie band voor Bospop !


of Zwarte Cross…
of niet in Benelux net als laatste tour

dat zou voor de fans al heel jammer zijn mochten ze nu de Benelux weer niet aandoen… Echter ligt Weert vrij centraal voor de Benelux en het is hun laatste tour.. je zou zeggen dat ze dan Weert wel aan kunnen doen… laten we het hopen…
Zou prima zijn als ze komen. Ik dacht gelezen te hebben dat de heren nogal veel dollars vroegen maar dat zal dan dus wel meevallen. Hoe dan ook, optie erbij :wink:
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Zo ver ik het heb opgevangen, zouden de aankondigingen volgende week donderdag komen.

En Lynyrd Skynyrd mag van mij zeker door komen naar Weert. Of dat nu op vrijdag of zondag is, maakt niet zo veel uit. Denk zelf dan eerder dat het op vrijdag zou zijn, maar noem dat maar gevoel.
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
44
16
Aerosmith is nog steeds een kanshebber...

NEW 2020 EUROPEAN TOUR DATES ANNOUNCED!
Fresh from their record breaking jaw dropping Las Vegas residency Deuces are Wild, come the greatest American rock band of all time... AEROSMITH on a limited European run!

13 June 2020 Milan, Italy. iDays
16 June 2020 Zurich, Switzerland Hallenstadion
21 June 2020 Dessel, Belgium Graspop Metal Meeting
24 June 2020 Prague, Czech Republic O2 Arena
30 June 2020 Paris, France Accorhotels Arena
03 July 2020 Madrid, Spain Wanda Stadium
06 July 2020 Lisbon, Portugal Altice Arena
09 July 2020 Vienna, Austria Stadthalle
12 July 2020 Krakow, Poland Tauron Arena
15 July 2020 London, UK The O2
18 July 2020 Manchester, UK Manchester Arena
21 July 2020 Middelfart, Denmark Rock Under Broen Pladsen
24 July 2020 Budapest, Hungary Puskas Stadium
27 July 2020 Mönchengladbach, Germany Sparkassenpark


https://www.aerosmith.com/news?n_id=2627
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Graspop is aangekondigd als Benelux exclusive dus het zit er niet in helaas.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Deze week, waarschijnlijk donderdag dus de eerste namen. Heb het lijstje wat aangepast door artiesten weg te laten welke nog geen enkele data hebben staan komende zomer, Bryan Adams bijvoorbeeld, of welke gezien hun tourschema echt niet te verwachten is dat ze Bospop aandoen, oa KISS en Deep Purple bv.

Artiesten/Bands met tourdata in Europa en BESCHIKBAAR tijdens Bospop:
Sting Lioniel Richie Krezip Lynryd Skynryd Beth Hart Bryan Ferry Joe Bonamassa Roger Hodgson Van Morrisson De Dijk Kim Wilde James Blunt Melissa Etherridge Duran Duran UB40 (met Ali Campbell) Bush The Australian Pink Floyd show.

Benieuwd wat er van dit lijstje komt :wink:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.612
11.256
Wat mij betreft zou Marillion er mogen staan. Allemachtig, wat heb ik genoten gisteren. Ik vraag me wel af of het misplaatst zou zijn.
 

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
Dido, O.M.D., Snow Patrol, The Who zijn ook nog in de buurt en maken ook nog wel kans lijkt me.

Denk dat ze woensdag al met de eerste namen komen, was afgelopen editie ook al zo.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Deze week, waarschijnlijk donderdag dus de eerste namen. Heb het lijstje wat aangepast door artiesten weg te laten welke nog geen enkele data hebben staan komende zomer, Bryan Adams bijvoorbeeld, of welke gezien hun tourschema echt niet te verwachten is dat ze Bospop aandoen, oa KISS en Deep Purple bv.

Artiesten/Bands met tourdata in Europa en BESCHIKBAAR tijdens Bospop:
Sting Lioniel Richie Krezip Lynryd Skynryd Beth Hart Bryan Ferry Joe Bonamassa Roger Hodgson Van Morrisson De Dijk Kim Wilde James Blunt Melissa Etherridge Duran Duran UB40 (met Ali Campbell) Bush The Australian Pink Floyd show. Dido, Snow Patrol.

Edit:
Lijstje aangepast met Dido en Snow Patrol. De rest wat hierboven genoemd is heeft helaas (nog) geen data staan in de maanden juni/juli/augustus.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
De band America staat 7 juli in Parijs en 10 juli in Londen...
imo een kanshebber voor Bospop?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken