Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben een Pumpkins fan, zou ze graag zien maar anderszijds is het niet de ideale BKS act. Ik zou zoiets wel eens leuk vinden in de Bravo op Lowlands e.d..
In mijn herinnering kon ik vijf minuten na aanvang nog redelijk ver naar voren doorlopen. Was goedgevuld, maar niet bomvol. Ze had toen een keelontsteking gehad, dus was lange tijd onzeker of ze kon komen, desalniettemin erg goed. Zou haar graag nog eens in topvorm zien.
Froukje: stond er voor het laatst in 2022 en lijkt mij wel een typische grote NL naam voor BKS. Ergens een spot in de late namiddag op de ONE zoals De Jeugd enkele jaren geleden?
Fat Dog: stonden er nog nooit, maar kunnen de TWO volgens mij wel probleemloos slopen. The Secret afsluiten kan eventueel ook nog.
In mijn herinnering kon ik vijf minuten na aanvang nog redelijk ver naar voren doorlopen. Was goedgevuld, maar niet bomvol. Ze had toen een keelontsteking gehad, dus was lange tijd onzeker of ze kon komen, desalniettemin erg goed. Zou haar graag nog eens in topvorm zien.
Zo herinner ik het me ook: goed gevuld, maar niet bomvol. De hype was naar mijn idee groter op 3voor12 en op de fora, dan op het festival zelf. Maar nu ze beschikbaar lijkt, zou het zowel voor BKS als DTRH zeker een logische naam zijn om achteraan te gaan. Bij BKS dan nu op de ONE (als sub?).
Zo herinner ik het me ook: goed gevuld, maar niet bomvol. De hype was naar mijn idee groter op 3voor12 en op de fora, dan op het festival zelf. Maar nu ze beschikbaar lijkt, zou het zowel voor BKS als DTRH zeker een logische naam zijn om achteraan te gaan. Bij BKS dan nu op de ONE (als sub?).
Vraag me eigenlijk af of ze sinds haar vorige optreden (veel) populairder is geworden of dat die headlinespot in de TWO ook nog steeds prima is. Zal ook afhangen van wat een eventueel nieuw album doet.
Bij De Machine deed Atze de Vrieze het voorkomen alsof haar vertrek na dat van Maurits Westerik iets zei over de organisatie daar. Via via, maar wel van iemand bij FF, heb ik echter begrepen dat er een heel andere, privé-situatie aan zijn vertrek ten grondslag ligt. Ik denk daarom dat ze los van elkaar staan.