ES Primavera Sound Festivals 2027

Ah ik heb wat problemen met mijn zicht vandaag (oogaandoening), dacht dat je mij verbeterde van 1.5 jaar naar 1 jaar en 2 maanden haha. My bad.

Met zo’n draak van een album en oké show als in de Ziggo Dome ben ik het daar totaal niet mee eens. Als het nou een bekroond album was en/of een alom bejubelde tour had ik het nog wel begrepen. Maar dat is niet zo. Dan had ze er vorig jaar moeten staan, maar dit zou voor mij mosterd na de maaltijd zijn. Het kan, ligt ook allemaal maar net aan wat ze kunnen krijgen. Past voor nu wat beter op de andere major Spaanse festivals denk ik.

Haar show op Lowlands was trouwens fantastisch en de beste van het weekend, dus zeker geen hater hier.
Ha, agree to disagree. Vond zowel de Ziggo show als het album erg goed.

Vrij zeker dat Caroline Polachek ook hier weer een return gaat maken met die eerste resem namen voor Roskilde. Wel een maand verschil natuurlijk qua data..

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Ik had mijn hoop gezet op vandaag, maar ik vrees er toch voor. Socials moeten nog veranderen + normaal is het altijd eerst een aankondiging wanneer we de line up mogen verwachten.

Carly Rae Jepsen haar tournee eindigt eind mei in de VS, lijkt me een shoe-in. Van Roskilde mag Kacey Musgraves ook wel over komen. Zo kom je toch wel weer aan wat vrouwen voor de bovenkant..

Maand lang teasen naar ... Niks? Classic
James Franco Firsttime GIF

• Haha
Waarderingen: koekroeck en Brian
Benieuwd of we iets verrassends gaan krijgen. PS komt ieder jaar wel met een aantal (grote) acts die nog niet in het circuit de ronde deden, die nergens anders staan.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Benieuwd of we iets verrassends gaan krijgen. PS komt ieder jaar wel met een aantal (grote) acts die nog niet in het circuit de ronde deden, die nergens anders staan.
Je hoort vooral het gerucht Madonna op dat vlak. Van mij mag het, ik zou er nooit een ticket voor kopen, maar dan kan ik ze ook eens afvinken😅

Users who are viewing this thread