Best Kept Secret 2027

Het is wat mij betreft te hopen dat de cancellations van dit jaar volgend jaar weer op het affiche verschijnen. En verwacht en hoop toch wel dat vaste waarde Interpol weer eens langs mag komen met een nieuw album op zak. Het liefst om 12u in de Two.
Ja inderdaad zeg, Anna von Hausswolff heeft wel wat goed te maken en tegen Sharon van Etten zeg ik ook geen nee.

Personal Trainer met nieuw album en iets als Black Box Revelation die ook weer gaan touren kunnen we ook al wel inpennen voor het Belgie-Nederland gitaarhoekje. Teardrinker's album in november ook, na de roadburn show vorig jaar zal het me niet verbazen dat die ook wel verschijnen. Zelfde voor iets als Ontaard die met hun debuut plaat komen en metal maken die ook wel het BKS publiek kan bekoren.

Wat de Belgen betreft zet ik mijn geld voor volgende editie in op The Haunted Youth, Meltheads, Lézard en eventueel Black Box Revelation (geen idee hoe groot ze hier zijn maar een show in de Casbah met vooral nummers van de eerste albums zou geweldig zijn). De kans op Angèle (te duur voor een te lage spot in NL en bovendien al in AFAS Live in mei) acht ik eerder klein

• Leuk
Waarderingen: eggy
Het is wat mij betreft te hopen dat de cancellations van dit jaar volgend jaar weer op het affiche verschijnen. En verwacht en hoop toch wel dat vaste waarde Interpol weer eens langs mag komen met een nieuw album op zak. Het liefst om 12u in de Two.
Ik teken ook voor Interpol. Hoef ik die trainwreck van een Bloc Party ook niet mee te maken eind dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Joris
Er zijn heel wat Belgische bands die ik graag op BKS zie verschijnen en die er nog nooit hebben gestaan. Vooral uit het hardere segment dan.
Brutus, Doodseskader, Slow Crush, Psychonaut, Ronker, Oathbreaker en STAKE lijken me allemaal geschikt en zijn live echt top.

• Leuk
Waarderingen: submarine
Ik denk toch écht dat Bospop een veel betere match is, ook qua publiek. Hoewel Billy op het strandje ik ook heel erg zie zitten hoor. Met Phoebe en Fontaines D.C. zou dat wel een weekendticket zijn voor mij.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Jack White was dit jaar nog headliner?
Klopt, dat was anno 2026... ;-)

Nee gekheid, maar Smashing Pumpkins voelt toch anders. Verschil tussen de populariteit in de 90's en 00's tegenover het werk van na 2020 is toch een heel stuk groter dan bij Jack White / White Stripes. Die is de afgelopen jaren toch een stuk - bij gebrek aan een beter woord - relevanter gebleven.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Smashing Pumpkins een hele sterke live band, maar de combi met BKS voel ik niet zo.

Klopt, dat was anno 2026... ;-)

Nee gekheid, maar Smashing Pumpkins voelt toch anders. Verschil tussen de populariteit in de 90's en 00's tegenover het werk van na 2020 is toch een heel stuk groter dan bij Jack White / White Stripes. Die is de afgelopen jaren toch een stuk - bij gebrek aan een beter woord - relevanter gebleven.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Smashing Pumpkins een hele sterke live band, maar de combi met BKS voel ik niet zo.
Ik zou het ook een grote verrassing vinden, maar wel een leuke!

In tegenstelling tot Jack White hebben de pompoenen toch al jaren geen degelijk werk meer uitgebracht of wel?

Users who are viewing this thread