Best Kept Secret 2027

Caroline Polachek, laatste keer afsluiter in een bomvolle (?) TWO. Twee weken na BKS op Roskilde. Kan natuurlijk ook dat DTRH ermee gaat lopen..

Ik ben een Pumpkins fan, zou ze graag zien maar anderszijds is het niet de ideale BKS act. Ik zou zoiets wel eens leuk vinden in de Bravo op Lowlands e.d..

Caroline Polachek, laatste keer afsluiter in een bomvolle (?) TWO. Twee weken na BKS op Roskilde. Kan natuurlijk ook dat DTRH ermee gaat lopen..
In mijn herinnering kon ik vijf minuten na aanvang nog redelijk ver naar voren doorlopen. Was goedgevuld, maar niet bomvol. Ze had toen een keelontsteking gehad, dus was lange tijd onzeker of ze kon komen, desalniettemin erg goed. Zou haar graag nog eens in topvorm zien.

• Geweldig
Waarderingen: Martijn76
Nieuwe albums vandaag:
  • Froukje: stond er voor het laatst in 2022 en lijkt mij wel een typische grote NL naam voor BKS. Ergens een spot in de late namiddag op de ONE zoals De Jeugd enkele jaren geleden?
  • Fat Dog: stonden er nog nooit, maar kunnen de TWO volgens mij wel probleemloos slopen. The Secret afsluiten kan eventueel ook nog.

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
In mijn herinnering kon ik vijf minuten na aanvang nog redelijk ver naar voren doorlopen. Was goedgevuld, maar niet bomvol. Ze had toen een keelontsteking gehad, dus was lange tijd onzeker of ze kon komen, desalniettemin erg goed. Zou haar graag nog eens in topvorm zien.
Zo herinner ik het me ook: goed gevuld, maar niet bomvol. De hype was naar mijn idee groter op 3voor12 en op de fora, dan op het festival zelf. Maar nu ze beschikbaar lijkt, zou het zowel voor BKS als DTRH zeker een logische naam zijn om achteraan te gaan. Bij BKS dan nu op de ONE (als sub?).

Zo herinner ik het me ook: goed gevuld, maar niet bomvol. De hype was naar mijn idee groter op 3voor12 en op de fora, dan op het festival zelf. Maar nu ze beschikbaar lijkt, zou het zowel voor BKS als DTRH zeker een logische naam zijn om achteraan te gaan. Bij BKS dan nu op de ONE (als sub?).
Sub voor Phoebe? Een droom!

Zin in de Primavera Sound Barcelona line-up releases as maandag, benieuwd wat er in de week voor BKS ten zuiden van Hilvarenbeek rondzwerft

Vraag me eigenlijk af of ze sinds haar vorige optreden (veel) populairder is geworden of dat die headlinespot in de TWO ook nog steeds prima is. Zal ook afhangen van wat een eventueel nieuw album doet.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo

Users who are viewing this thread