Best Kept Secret 2025

Zoiets dan maar? Voordeel aan die 'kleinere' headliners is natuurlijk wel dat je een heel leuke midcard kan samenstellen.

Jamie XX - Fontaines DC - LCD Soundsystem
FKA Twigs - Wilco - Caribou - Father John Misty - HAIM - Eefje De Visser - Froukje - Beach House
Nilufer Yanya - Wunderhorse - Hinds - Aminé - Illuminati Hotties - Mdou Moctar - Deadletter - Cassandra Jenkins - Kelly Lee Owens - Magdalena Bay - Fcukers - BCNR - Horsegirl - MJ Lenderman - Waxahatchee
Anyway, ik ben in ieder geval klaar op aangenaam verrast/matig teleurgesteld te worden, dus laat maar komen die namen!
Ik zou hier instant een kaartje voor kopen 🤤

De kaartverkoop zou ook dit jaar al beginnen toch? Dan begint het ook wel tijd te worden om de line-up te droppen, en de 2e helft van december gaan ze dat niet meer doen. DTRH zal ook snel gaan komen denk ik.
Eind deze week verandering op de socials, begin volgende week namen en dan eind volgende week start verkoop? Zoiets??

Eind deze week verandering op de socials, begin volgende week namen en dan eind volgende week start verkoop? Zoiets??
Ik help het je hopen, maar het feit dat er nog steeds geen info is over de ‘voorrangsverkoop’ van accommodaties voor early bird tickethouders doet me vermoeden dat het nog iets langer gaat duren.

Zoiets dan maar? Voordeel aan die 'kleinere' headliners is natuurlijk wel dat je een heel leuke midcard kan samenstellen.

Jamie XX - Fontaines DC - LCD Soundsystem
FKA Twigs - Wilco - Caribou - Father John Misty - HAIM - Eefje De Visser - Froukje - Beach House
Nilufer Yanya - Wunderhorse - Hinds - Aminé - Illuminati Hotties - Mdou Moctar - Deadletter - Cassandra Jenkins - Kelly Lee Owens - Magdalena Bay - Fcukers - BCNR - Horsegirl - MJ Lenderman - Waxahatchee
Anyway, ik ben in ieder geval klaar om aangenaam verrast/matig teleurgesteld te worden, dus laat maar komen die namen!
Vervang Jamie XX door Underworld zou ik zeggen.
Voeg The Big Special, Getdown Services, Death Sells en Søwt toe en ik kom direct🤣

• Leuk
Waarderingen: Vantola
Ik zou met dat affiche niet meer dan een dagkaartje nemen. Veel te Lowlandish, niet dat er wat mis mee is maar ik hoop op BKS toch meer eigen stijl.

Ik help het je hopen, maar het feit dat er nog steeds geen info is over de ‘voorrangsverkoop’ van accommodaties voor early bird tickethouders doet me vermoeden dat het nog iets langer gaat duren.
Die voorrangsverkoop komt pas na de aankondiging en is dan een dag voor de reguliere tickets lijkt me?

Daar is nog geen bericht over maar er staat al wel een bestelpagina klaar voor de early birds. Dus dat kan best snel gaan nu.

Ach kom op, er staat geen act op die LL niet meer zou boeken terwijl BKS dat wel zou doen.
Wilco is precies de naam waarvan Van Eerdenburg destijds zei dat het blijkbaar niet meer kan op Lowlands.

Eens dat het alsnog wel zou kunnen en ik snap je opmerking ook wel een beetje, anderzijds denk ik dat er amper acts bestaan die BKS wel en LL absoluut niet zou boeken. Een Water From Your Eyes of black midi waren de laatste edities twee van de uitdagendere BKS-acts en die stonden allebei ook op Lowlands.

Het gaat vooral om verhoudingen en dan denk ik dat deze fantasieline-up vooral al te veel gevestigde namen heeft. Een BKS-worp bevat in ieder geval voor mij ook altijd nog wel wat namen die ik nog niet of amper ken.

Wilco is precies de naam waarvan Van Eerdenburg destijds zei dat het blijkbaar niet meer kan op Lowlands.

Eens dat het alsnog wel zou kunnen en ik snap je opmerking ook wel een beetje, anderzijds denk ik dat er amper acts bestaan die BKS wel en LL absoluut niet zou boeken. Een Water From Your Eyes of black midi waren de laatste edities twee van de uitdagendere BKS-acts en die stonden allebei ook op Lowlands.

Het gaat vooral om verhoudingen en dan denk ik dat deze fantasieline-up vooral al te veel gevestigde namen heeft. Een BKS-worp bevat in ieder geval voor mij ook altijd nog wel wat namen die ik nog niet of amper ken.
Het is in ieder geval een lijst met veel kanshebbers, want al deze namen zijn in de buurt. Maar in combinatie gaan die inderdaad niet de BKS-line up vormen.

Op Coachella staat DARKSIDE, dus die pakken ook festivals mee. Ook een nieuwe datum voor Beth Gibbons.
Mogen beiden naar BKS komen.

Zouden we iets van die Coachellanamen mogen verwachten? Vorig jaar zo goed als geen overlap (Ik kom op het eerste zicht niet verder dan Jockstrap?)

Staan anders wel nog behoorlijk wat namen die mogen doorkomen: FKA Twigs, Clairo, Charli XCX, A.G. Cook, KNEECAP, Beth Gibbons, Darkside, The Dare, Bob Vylan, Beabadoobee, Arca, Fcukers

• Leuk
Waarderingen: Matthijs

Maar dat is dan ook een enkele uitzonderingen. Dingen als Jamie XX, HAIM, Froukje, Eefje de Visser mogen van mij echt wegblijven op BKS. Mdou Moctar zou ik ook echt cliche vinden. En een Horsegiirl is super lachen, maar past toch ook gewoon niet bij BKS. Maar goed ik blijf idd hangen in de BKS van hun begin periode toen ze echt tegengeluid wilde geven tegenover BKS. Ik wil weer oude boomer bandjes waar niemand op af komt ;)

Maar dat is dan ook een enkele uitzonderingen. Dingen als Jamie XX, HAIM, Froukje, Eefje de Visser mogen van mij echt wegblijven op BKS. Mdou Moctar zou ik ook echt cliche vinden. En een Horsegiirl is super lachen, maar past toch ook gewoon niet bij BKS. Maar goed ik blijf idd hangen in de BKS van hun begin periode toen ze echt tegengeluid wilde geven tegenover BKS. Ik wil weer oude boomer bandjes waar niemand op af komt ;)
Ik had het hier voor de duidelijkheid over de band Horsegirl en niet de dj Horesegiirl. DIe is voor mij ook iets te gimmicky. De band vind ik nog wel passen.

Maar verder kan ik me zeker vinden in je mening over pakweg HAIM en Eefje De Visser, al denk ik dat BKS die weg nu eenmaal is ingeslagen en we het deels met dat soort acts moeten doen. En liever zo dan met een DJVT of Goldband denk ik dan ;)

Misschien eens kijken bij Hello festival en Bospop. Boomer bands en verkopen niet standaard meer uit ;)

Ach kom op, er staat geen act op die LL niet meer zou boeken terwijl BKS dat wel zou doen.
Vraag me af of dat ooit wel het geval was: dat BKS zover de muzikale randjes opzocht die voor Lowlands een brug te ver waren Verder dan eventueel een Swans kom ik niet zo snel. En dan nog. Verschil, voor mij, was (is?) dat Lowlands meer en eerder de wat plattere commerciële pop op zocht terwijl BKS toch meer een Indie gezicht had.

Users who are viewing this thread