Best Kept Secret 2025

Fontainces D.C., Beth Gibbons, WetLeg, Rufus du sol en Noah Kahan naar RW. Allemaal kanshebbers voor Dtrh dus. Houdt de droom van Charli Xcx op bks wel in leven.

• Leuk
Waarderingen: jamesmurphy
Elbow lijkt me ook een kanshebber dan inderdaad! The Black Keys en The Libertines zijn andere mogelijke headliners die hier nog nauwelijks voorbij zijn gekomen. Hebben ook festivals in Europa staan

Die Legacy acts uit de jaren 80 en 90 lijken ze de laatste jaren inderdaad minder te boeken. En Lowlands was daar al eerder mee opgehouden, das waar. Acts als The Jesus Lizard, Throwing Muses, Stereolab waren in de beginjaren zeker geboekt maar verwacht ik nu niet meer.
Ja, maar dat is een beetje waar ik doel. Daarvoor was BKS een beetje in het leven geroepen naar mijn idee om juist wel dit soort acts het podium te geven.

En dat was ook mijn kritiek een beetje vorig jaar dat het steeds meer Lowlands werd. Toegegeven er tourt ook niet heel veel van rond op dit moment.

Fontaines D.C. is van 4 juni t/m 21 augustus in Europa die dus kunnen letterlijk op alle 3 (BKS, DTRH, Lowlands) nog staan. Ze staan wel 5 juli in de UK met die speciale show dus zou vrijdag of zondag op DTRH dan heel aannemelijk zijn als ze ook op Werchter staan? Kan dan een streep door voor DTRH juist lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: Aard
Fontaines D.C. is van 4 juni t/m 21 augustus in Europa die dus kunnen letterlijk op alle 3 (BKS, DTRH, Lowlands) nog staan. Ze staan wel 5 juli in de UK met die speciale show dus zou vrijdag of zondag op DTRH dan heel aannemelijk zijn als ze ook op Werchter staan? Kan dan een streep door voor DTRH juist lijkt me.
Staan volgens mij op vrijdag en zondag ook al elders, dus DTRH is inderdaad uitgesloten. Wordt dus BKS (en/?) of LL.

Al vind ik het ook niet enorm veel hoop geven dat ze rondom BKS in Portugal en Italië zijn. Het kan, maar het is niet echt een efficiënte route. Gaat het dan toch Lowlands worden?

Ja.. donderdag 3 juli Werchter, zaterdag 5 juli UK.

Ik denk toch dat ze op BKS staan. Past prima: https://fontainesdc.com/pages/live-europe-2025

• Leuk
Waarderingen: Aard
Kan ook nog Utrecht/Tivoli zijn. Maar qua festivals is BKS de enige logische, als ze het uberhaupt letterlijk zo bedoelen. Nederland als geheel is misschien wel een place die ze loven..

Lowlands 2010 stonden ze ook, overigens.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Brundlecat

Users who are viewing this thread