Best Kept Secret 2025

Fontaines D.C. - Jamie xx - Charli xcx - LCD Soundsystem
Beach House - Wilco - Caribou

No way dat dit de bovenkant kan zijn toch, maar tOCH. Keeping the dream alive.
Wel funny dat we ergens allemaal van BKS houden voor het ontdekken van nieuwe upcoming bands en de "gedurfde niet-commerciƫle" indie line-up. Maar als puntje bij paaltje komt, worden we allemaal wild van een scenario als bovenstaande. Dit is geen commentaar hoor, want ik bevind me er zelf ook schuldig aan. Ik zie er gewoon de ironie wat van in :ROFLMAO:

Fontaines: stond er 2 jaar terug nog. En stond al 16x(!!!) in Nederland in +/- 6 jaar. Inclusief 2 jaartjes covid.
Jamie XX: Zou de 3e keer BKS zijn in 8 edities.
LCD Soundsystem: Stond er 5 edities geleden nog, en heeft intussen geen nieuwe muziek. Stond daarbovenop ook vorig jaar nog op DTRH.
Beach House: Zou de 3e keer BKS zijn in 8 edities.
Wilco: Stond er ook al een keertje en speelt bijna jaarlijks in Nederland.
Caribou: Zou de 3e keer zijn in 10 jaar. Stond eenmaand terug nog in Amsterdam

Wel funny dat we ergens allemaal van BKS houden voor het ontdekken van nieuwe upcoming bands en de "gedurfde niet-commerciƫle" indie line-up. Maar als puntje bij paaltje komt, worden we allemaal wild van een scenario als bovenstaande. Dit is geen commentaar hoor, want ik bevind me er zelf ook schuldig aan. Ik zie er gewoon de ironie wat van in :ROFLMAO:

Fontaines: stond er 2 jaar terug nog. En stond al 16x(!!!) in Nederland in +/- 6 jaar. Inclusief 2 jaartjes covid.
LCD Soundsystem: Stond er 5 edities geleden nog, en heeft intussen geen nieuwe muziek. Stond daarbovenop ook vorig jaar nog op DTRH.
Ennn Snow Patrol? Vooralsnog niet op Pinkpop. Zou zomaar een hoge spot kunnen krijgen toch? Of zit dat qua organisator niet in hetzelfde schuitje?

• Haha
Waarderingen: El Plopsma

Dit zijn dan natuurlijk wel de afsluiters van de twee grootste podia, daar mogen ook wel de darlings staan. De rest van de dag is er dan nog meer dan genoeg ruimte voor het ontdekken van upcoming bands en de gedurfde niet-commerciƫle indie lineup...

Dit zijn dan natuurlijk wel de afsluiters van de twee grootste podia, daar mogen ook wel de darlings staan. De rest van de dag is er dan nog meer dan genoeg ruimte voor het ontdekken van upcoming bands en de gedurfde niet-commerciƫle indie lineup...
Zoveel focus op de ONE-afsluiter inderdaad, terwijl er van de 9 ONE-afsluiters de afgelopen 3 jaar er maar 3 memorabel waren!

Mijn natte droom voor bks zouden Betcover!! en Lamp zijn. Twee geniale Aziatische indie-acts. Maar of hun Ć¼berhaupt AziĆ« verlaten zou al een wonder zijn.

Mijn natte droom voor bks zouden Betcover!! en Lamp zijn. Twee geniale Aziatische indie-acts. Maar of hun Ć¼berhaupt AziĆ« verlaten zou al een wonder zijn.
Pfoeh, zeg dat wel. Dat zou echt fantastisch zijn. Maar dan hadden ze denk ik wel ook al op Primavera gestaan.

Pfoeh, zeg dat wel. Dat zou echt fantastisch zijn. Maar dan hadden ze denk ik wel ook al op Primavera gestaan.
Vorig jaar kwam bks met de band Ali uit Jakarta. Een bandje uit japan (Betcover!!) zou ook moeten kunnen dan, maar dan moet die toevallig wel op hun rader zitten.

Lamp is wel bezig met een wereldtour trouwens. Stonden voor Amerika in het voorprogramma van Mitski. Hun zouden idd wel op primavera hebben gestaan mochten ze naar EU komen denk ik zo.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Dan maar even een Secret-act erin gooien: The Orchestra (For Now). Pas een nummer (van dik 8 minuten) op Spotify, maar wat voor een! In de lijn van Black Country, New Road.
Ja, graag! Ze waren op Left of the Dial heel sterk. Ik heb in een ander topic mijn enthousiasme over dat nummer ook al laten blijken. Die komen er wel.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Mijn wens: Chat Pile. Die hebben wat mij betreft het album van het jaar afgeleverd. Ze staan ook op Roadburn.
En voor zover ik weet is het, in tegenstelling tot twee jaar geleden, geen exclusief optreden op Roadburn. En ze touren want staan op Primavera. Het beste wat de harde muziek momenteel te bieden heeft dus ik deel je wens.

• Leuk
Waarderingen: mees en Mark's Kal

Heeft ook wel te maken met de hoge ticket prijzen te maken. Men verwacht toch wel een grote naam er tussen. Voor mij is vaak de midcars het belsngrijkste voor de prijs/kwaliteitsverhouding.

Benieuwd waar ze dit jaar mee komen. Buiten Wilco durf ik bijna voor geen enkele act mijn handen in het vuur te steken.

Users who are viewing this thread