Best Kept Secret 2025

Nieuwe namen Northside. O.a. James Blake.

⚡️
James Blake
⚡️
Chase & Status
⚡️
Weezer
⚡️
Saveus
⚡️
Zar Paulo
⚡️
Pom Pom Squad

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Mijn wens: Chat Pile. Die hebben wat mij betreft het album van het jaar afgeleverd. Ze staan ook op Roadburn.
Heel graag! Eén van mijn favoriete platen van 2024! Maar Doodseskader, Ronker, Blood Incantation, Alcest en Dvne hebben voor mij ook allemaal geweldige platen afgeleverd. Alcest zit trouwens op 6 juni in Maastricht, dat lijkt me toch wel een opportuniteit. Ook Heilung speelt daar, wat toch ook wel zou moeten kunnen op BKS (fantastische live show is dat).

Ik lees al een tijdje mee op het forum, zonder te reageren, maar heb wellicht nu iets wat interessant kan zijn voor BKS als potentiële headliner. Ik zag dat The War on Drugs als special guest komt optreden bij een paar stadionconcerten van Sam Fender op 6 en 14 juni. Lijkt mij niet dat deze voor slechts 2 concerten afreizen naar Europa.

Ik lees al een tijdje mee op het forum, zonder te reageren, maar heb wellicht nu iets wat interessant kan zijn voor BKS als potentiële headliner. Ik zag dat The War on Drugs als special guest komt optreden bij een paar stadionconcerten van Sam Fender op 6 en 14 juni. Lijkt mij niet dat deze voor slechts 2 concerten afreizen naar Europa.
En vooral ook raar dat ze maar 2/3 shows mee doen... Waarschijnlijk omdat er al andere shows vastlagen. De show die ze wel spelen is pal op de zaterdag van BKS. De show die ze niet spelen is op de donderdag voor BKS.

Users who are viewing this thread