Best Kept Secret 2025

Een Europese show voor of na een Britse is sinds de Brexit niet meer zo gemakkelijk.... Zeker voor een headliner.
Elbow én Simple Minds komen middenin een UK tour even heen en weer naar Werchter. Het kan dus wel degelijk. Neemt niet weg dat ik Charli nu niet zo snel op BKS zie verschijnen.

Ik zie steeds vaker Fontaines D.C. weer in de gehoopte/verwachte lijstjes, maar de laatste weken zijn de aanwijzingen dat het Lowlands wordt niet per se minder geworden, toch? Ik ga daar vooralsnog toch maar vanuit (ook om teleurstellingen te voorkomen, want het lijkt me een mooie BKS-headliner).

Ik zie steeds vaker Fontaines D.C. weer in de gehoopte/verwachte lijstjes, maar de laatste weken zijn de aanwijzingen dat het Lowlands wordt niet per se minder geworden, toch? Ik ga daar vooralsnog toch maar vanuit (ook om teleurstellingen te voorkomen, want het lijkt me een mooie BKS-headliner).
Qua tourschema niet maar de geluiden van de insiders wel.

Het schijnt niet te kunnen maar waarom zou Fontaines niet op allebei kunnen staan? Lowlands gaat echt geen kaartje minder verkopen als Fontaines ook op BKS staat. Ik bedoel.. BKS is toch op geen enkele manier meer concurrentie van Lowlands?

Het schijnt niet te kunnen maar waarom zou Fontaines niet op allebei kunnen staan? Lowlands gaat echt geen kaartje minder verkopen als Fontaines ook op BKS staat. Ik bedoel.. BKS is toch op geen enkele manier meer concurrentie van Lowlands?
Kan soms wel een keuze van het management van een band zijn om maar 1 festivalshow in een land als Nederland te doen. Verder zou het prima kunnen idd.

Dan kunnen we haar wel afschrijven voor BKS, want ze staat dat weekend ook in Porto.
Maar we hadden haar ook niet echt verwacht op BKS.
Porto, Parklife.. Blijft toch nog een dag over?

Edit:
PS Porto: 13-15
PL: 14-15
BKS: 13-15

Kan toch perfect PS > PL > BKS?

• Leuk
Waarderingen: elo
Charli is natuurlijk een mooie naam om te hebben maar vind haar beter passen bij DTRH of Lowlands. Om die rede zal Mojo er alles aan doen om haar te boeken.

Users who are viewing this thread