Best Kept Secret 2025

je zou toch met de naam "Best Kept Secret" een hele toffe marketing kunnen doen.....maar ja dan moet dat er wel een goede marketingorganisatie zijn en ik denk dat dat jammergenoeg in de festivalorganisatie niet het geval is. Ik wacht t af, voor mij moet eerst de hele lijst bekend gemaakt worden voordat ik ook maar een dagkaartje koop. daarentegen er zit genoeg leuks in de vijver om uit te vissen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
in het bks weekend, charli + een hoop artiesten die ook op haar (remix) album hebben meegewerkt. The dare, ag cook en the Japanese house zijn wmb hartstikke welkom ook

Bijlagen

• IMG_8063.png
    IMG_8063.png
    988,3 KB · Weergaven: 33
  • Leuk
Waarderingen: Chicken
Het gebeurt soms wel maar zal na de brexit niet makkelijker zijn geworden.. zelfde situatie als als The War on Drugs
Heb wel eens begrepen dat het vooral de invoer van materieel is, wat stuk voor stuk gecontroleerd en geregistreerd moet worden (zowel in- als uitgaand). Als er alleen een laptop of een USB-stick meegaat is dat niet zo'n probleem als bij een hele vrachtwagen vol instrumenten en backline.

Maar dan nog zou je uitkomen op vier dagen achter elkaar: do Primavera Porto vr BKS za Lido zo Parklife.

Ik denk wel dat Denzel Curry een categorie prijziger is op dat gebied, lijkt me eigenlijk ook gewoon een headliner dan? Maar goed als ze op dat gebied kunnen variƫren is het misschien ook niet verkeerd
Vorig jaar hadden ze Prodigy als headliner (op de extra dag), dus qua genre is het niet de eerste keer dat het afwijkend zou zijn. Maar is Curry zo duur als een headliner? Headliners van Jera variƫren iha van 013 Main tot AFAS Live qua grootte. Curry heeft in het verleden wel in 013 gestaan, maar het eerstvolgende optreden is in Melkweg Max en dat is nog niet uitverkocht Ʃn in dezelfde maand als Jera (dus ook niet exclusief).

• Leuk
Waarderingen: splinter013

Users who are viewing this thread