Best Kept Secret 2025

Vorig jaar hadden ze Prodigy als headliner (op de extra dag), dus qua genre is het niet de eerste keer dat het afwijkend zou zijn. Maar is Curry zo duur als een headliner? Headliners van Jera variƫren iha van 013 Main tot AFAS Live qua grootte. Curry heeft in het verleden wel in 013 gestaan, maar het eerstvolgende optreden is in Melkweg Max en dat is nog niet uitverkocht Ʃn in dezelfde maand als Jera (dus ook niet exclusief).
Misschien overschat ik Denzel inderdaad dan ja. Maar gevoelsmatig vind ik hem niet onderdoen van Bullet For My Valentine en Turnstille. Die Sex Pistols feat. Frank Carter is ook een beetje een vreemde verschijning, geen idee wat die nog zouden trekken anno 2024 maar van oudsher wel een grote classic naam natuurlijk.

Is het vaker voorgekomen dat DTRH eerder met namen komt dan BKS? Wij gingen altijd naar BKS, maar vanwege de matige line-up van vorig jaar kozen we dit jaar voor DTRH (o.a. voor The National en LCD Soundsystem). Met een sterke voorkeur voor BKS hoop ik stiekem op een tegenvallende eerste set namen in Beuningen. šŸ˜‰

• Leuk
Waarderingen: BG, Martijn76 en BeWario
Misschien overschat ik Denzel inderdaad dan ja. Maar gevoelsmatig vind ik hem niet onderdoen van Bullet For My Valentine en Turnstille. Die Sex Pistols feat. Frank Carter is ook een beetje een vreemde verschijning, geen idee wat die nog zouden trekken anno 2024 maar van oudsher wel een grote classic naam natuurlijk.
Same voor beiden. Toen Denzel werd aangekondigd voor de Melkweg was ik verbaasd dat het zo'n kleine zaal was en nog verbaasder dat het niet gelijk uitverkocht. Blijkbaar is de vlam toch wat gedoofd bij de fans. En ik zie enerzijds Frank + Sex Pistols geen 013 uitverkopen, anderzijds lijken de reacties beter te zijn dan bij de vorige reĆ¼nies met Lydon.

Kom net terug van NilĆ¼fer Yanya in Melkweg. Stond 2 jaar geleden op BKS maar helaas gemist. Echt een prachtig optreden. Hopelijk komt ze dit jaar weer langs, vind haar echt een underrated artiest. Ze verdient een mooi plekje in de TWO <3
Kom ik ook net van terug! En ben het roerend met je eens dat ze echt wel weer eens een mooie plek op BKS verdient. Lijkt me overigens beter tot haar recht te komen in de Secretā€¦

Tramlines heeft Pulp aangekondigd als headliner. Weliswaar pas eind juli, maar ook zij zijn dus in beeld voor de festivals.

Je gaat dat zien. We lopen hier al maanden te hopen op een mooie headlinerset en ga je zien dat enkel LCD daar van overschiet omdat ze vorig jaar al op DTRH stonden. Urgh.

Pulp zou wel echt als mosterd na de maaltijd voelen, dat wordt straks het derde jaar dat ze met deze show touren.

Je gaat dat zien. We lopen hier al maanden te hopen op een mooie headlinerset en ga je zien dat enkel LCD daar van overschiet omdat ze vorig jaar al op DTRH stonden. Urgh.
Moet zeggen dat de verwachtingen bij mij wat headliners betreft ook niet zo groot zijn op basis van de namen die nu als gerucht circuleren of al geprogrammeerd zijn op andere festivals in die periode, met uitzondering van Fontaines. Die popheadliners van PS zijn mā€™n ding niet en sowieso te groot voor BKS. Maar ze mogen me verrassen door weer iets als Aphex Twin uit de hoge hoed te toveren.
Mijn verwachtingen voor een mooie mid - en undercard zijn dan weer wel hoog.

Users who are viewing this thread