Best Kept Secret 2025

Vorig jaar hadden ze Prodigy als headliner (op de extra dag), dus qua genre is het niet de eerste keer dat het afwijkend zou zijn. Maar is Curry zo duur als een headliner? Headliners van Jera variëren iha van 013 Main tot AFAS Live qua grootte. Curry heeft in het verleden wel in 013 gestaan, maar het eerstvolgende optreden is in Melkweg Max en dat is nog niet uitverkocht én in dezelfde maand als Jera (dus ook niet exclusief).
Misschien overschat ik Denzel inderdaad dan ja. Maar gevoelsmatig vind ik hem niet onderdoen van Bullet For My Valentine en Turnstille. Die Sex Pistols feat. Frank Carter is ook een beetje een vreemde verschijning, geen idee wat die nog zouden trekken anno 2024 maar van oudsher wel een grote classic naam natuurlijk.

Is het vaker voorgekomen dat DTRH eerder met namen komt dan BKS? Wij gingen altijd naar BKS, maar vanwege de matige line-up van vorig jaar kozen we dit jaar voor DTRH (o.a. voor The National en LCD Soundsystem). Met een sterke voorkeur voor BKS hoop ik stiekem op een tegenvallende eerste set namen in Beuningen. 😉

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread