Best Kept Secret 2025

Ik mis Grizzly Bear in jullie lijstjes, dat is ook gewoon een sub toch?

Hadden buiten PV nog geen data aangekondigd volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: Glow
Ik mis Grizzly Bear in jullie lijstjes, dat is ook gewoon een sub toch?

Hadden buiten PV nog geen data aangekondigd volgens mij.
Alleen voor Grizzly Bear zou ik al een kaartje kopen voor BKS. Maar geen enkele aanwijzing dat zij komen, toch? Laatste album is van 2017. Ze touren niet, geen nieuw materiaal... Verdacht stil rondom die band.

Tame Impala idem (helaas).

Alleen voor Grizzly Bear zou ik al een kaartje kopen voor BKS. Maar geen enkele aanwijzing dat zij komen, toch? Laatste album is van 2017. Ze touren niet, geen nieuw materiaal... Verdacht stil rondom die band.

Tame Impala idem (helaas).
Wat gek, ik dacht dat die op Primavera speelde. Zal het wel gedroomd hebben...

Wat gek, ik dacht dat die op Primavera speelde. Zal het wel gedroomd hebben...
Een van de leden heeft gezegd dat ze in 2025 terug gingen spelen. Speculaties voor Primavera volgde heel snel, maar dat is het dus niet geworden. Ik denk als ze rond BKS in Europa waren dat Primavera ze ook wel had gehad.

Als dat allemaal klopt, zie ik ze misschien wel een augustus-run doen met oa. All Points East, Pukkelpop, Lowlands, Rock En Seine,...

En vooral ook raar dat ze maar 2/3 shows mee doen... Waarschijnlijk omdat er al andere shows vastlagen. De show die ze wel spelen is pal op de zaterdag van BKS. De show die ze niet spelen is op de donderdag voor BKS.
TWOD dus een kanshebbertje voor de vrijdag?
Al is het lastig om daags na elkaar in Europa en het VK te spelen, en ook valt wel op dat de shows die TWOD nu gepland heeft geen headlineshows zijn (voorprogramma's en een festival waar ze als midcard in het programma staan).

Denzel Curry 3 juni in de melkweg, dus dan niet op BKS neem ik aan. Hoop wel op wat hip-hop, lijkt minder te worden de laatste jaren. Kneecap zou vet zijn of Killer Mike. En Sticks met z'n nieuwe album is ook welkom.
Ook al is het een beetje een gekke, heb ik uit betrouwbare bron gehoord dat Denzel Curry naar Jera on Air zou komen. Tot nu toe hebben alle leaks vanuit die bron geklopt.

Ook al is het een beetje een gekke, heb ik uit betrouwbare bron gehoord dat Denzel Curry naar Jera on Air zou komen. Tot nu toe hebben alle leaks vanuit die bron geklopt.
Ik snap dit wel eigenlijk. Vette keuze, doet aan het oude bks denken.

TWOD dus een kanshebbertje voor de vrijdag?
Al is het lastig om daags na elkaar in Europa en het VK te spelen, en ook valt wel op dat de shows die TWOD nu gepland heeft geen headlineshows zijn (voorprogramma's en een festival waar ze als midcard in het programma staan).
het is wel mogelijk: Simple Minds komt speciaal van zijn uk tour over voor de vrijdag 4 juli van RW 2025 met concerten op 1,3, 6, 7 en 8 juli in het VK.

Vorig jaar stonden Delinquent Habits en City Morgue op het affiche. Al in de jaren '90 was het niet raar om rap-acts op punk, hardcore of metal-line ups te zetten.
Ik denk wel dat Denzel Curry een categorie prijziger is op dat gebied, lijkt me eigenlijk ook gewoon een headliner dan? Maar goed als ze op dat gebied kunnen variëren is het misschien ook niet verkeerd

• Leuk
Waarderingen: pongolesi

Users who are viewing this thread