Best Kept Secret 2024

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
154
105
Ik heb Massive Attack ooit op Pitch gezien, maar vond het toen best wel tegenvallen. Geen idee of het gewoon een mindere show/periode van ze was of dat het aan mij lag.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
148
289
Massive Attack staat op Spoorpark Live, het Tilburgse festival dat verder grootheden als Clouseau, Douwe Bob en Danny Vera op het programma heeft staan. (En waar mijn zoontjes al twee keer de pauzeact zijn geweest trouwens.) Ze staan overigens wel op een andere dag dan die Belgische en Nederlandse toppers. Desondanks, ik snap weinig niks van deze boeking.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Massive Attack staat op Spoorpark Live, het Tilburgse festival dat verder grootheden als Clouseau, Douwe Bob en Danny Vera op het programma heeft staan. (En waar mijn zoontjes al twee keer de pauzeact zijn geweest trouwens.) Ze staan overigens wel op een andere dag dan die Belgische en Nederlandse toppers. Desondanks, ik snap weinig niks van deze boeking.
Heeft niets met dit festival te maken toch? Massive Attack treedt 2 dagen hiervoor op.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Massive Attack wordt in Nederland geboekt door Greenhouse en die heeft ze daar neergezet.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
304
233
Is er eigenlijk sprake van dat Tricky weer mee op tour zou gaan? Volgens Wikipedia (I know) is hij weer lid...?

(Ik denk van niet, hoor, voor alle duidelijkheid, maar misschien kent iemand de details.)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Massive Attack staat op Spoorpark Live, het Tilburgse festival dat verder grootheden als Clouseau, Douwe Bob en Danny Vera op het programma heeft staan. (En waar mijn zoontjes al twee keer de pauzeact zijn geweest trouwens.) Ze staan overigens wel op een andere dag dan die Belgische en Nederlandse toppers. Desondanks, ik snap weinig niks van deze boeking.
Ik dacht dit dus eerst ook, maar het is echt een andere festivaldag.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Zoals ik zelf ook al schreef, maar ik vind het toch een vreemde combinatie.
Op zich niet. Ze boeken nu ook UB40 terwijl ze de eerste edities alleen artiesten uit Nederland hadden. Daarnaast heb ze nu voor het eerst een los concert op donderdag.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Massive Attack wordt in Nederland geboekt door Greenhouse en die heeft ze daar neergezet.
Als het al van begin af aan duidelijk was dat Greenhouse hen op een eigen evenement neer wilde zetten dan is BKS dus ook nooit een optie geweest. Het blijft dan wel zuur om ze in Tilburg neer te zetten, gekoppeld aan evenement dat helemaal niets met Massive Attack te maken heeft.

Zo wordt van het lijstje afvallers steeds duidelijker waarom ze niet op BKS staan.

Blijft er langzaam nog een naam over en dat is Pulp. Waar gaan die opduiken?
 
  • Leuk
Waarderingen: noid en davadude

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Tsja dat is precies het pijnpunt waarover het hier de laatste maanden al vaker is gegaan: wij willen liever Pulp en Blur, de organisatie misschien eigenlijk ook wel, maar met Disclosure verwachten ze (al dan niet terecht; ik vrees ook wel terecht) meer kaarten te verkopen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Ja eens, net als Blur vorig jaar.
Blur was weer een ander verhaal. Die zaten vorig jaar gewoon in het rooster van Friendly Fire. Maar vanwege de Primavera's paste BKS niet in het tourschema. En vervolgens zette Friendly Fire ze in de Ziggo neer. Maurits heeft toen in een van de interviews ook toegegeven dat ze Blur geprobeerd hebben maar dat het uiteindelijk niet paste.

Rond Pulp is het denk ik eerder de vraag of prijs en aantal bezoekers dat voor Pulp zou komen passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Ik snap dat het een ander verhaal is, net als ook weer The National dit jaar, maar de uitkomst is denk ik wel dat er in '23 en '24 tussen de (middel)grote namen iets minder 'indiedarlings' staan dan eerdere edities. Dit jaar eigenlijk alleen PJ Harvey en Slowdive, zou ik zeggen. (Verder ben ik, zoals vaker hier geschreven, wel team half/driekwartvol hoor, heb ik vorig jaar een uitstekende editie gehad en heb ik ook veel zin in deze editie.)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Massive Attack missen op je affiche en die dan wel in t verschrikkelijke Spoorpark geboekt zien, maakt deze editie nog pijnlijker. Het was voor mij de enige manier om deze editie nog n beetje smoel te geven. ...... OK, laat ik m'n grens dan maar weer verleggen: Het enige wat t weekend nog kan redden is n grotere casbah zodat je de bands daar wel kan zien.......

Ik dacht dat het aan FF gelieerde FKP Scorpio altijd een boekingsgigant was, net als LiveNation, waardoor dit soort acts gemakkelijk binnengehaald konden worden....
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en noid

Gebruikers die dit onderwerp bekijken