Best Kept Secret 2024

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Ik ook. Zeker met een goed blokkenschema en wellicht nog een paar goede namen.
 

Martijn76

Playlistbediener
2 feb 2023
13
27
De zaterdag en met name de zondag zien er prima uit, maar je kan je niet voorstellen dat ze voor deze karige vrijdag veel meer dan een tiental dagkaarten verkopen voor dat geld, toch?
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
368
292
Even gekeken hoeveel acts er vorig jaar op ONE, TWO, SECRET en CASBAH stonden en wat er nu gepland staat.

Vrijdag: 24 - 21 (op basis van vorig jaar nog ongeveer 3 erbij)
Zaterdag: 28 - 22 (nog ongeveer 6 erbij)
Zondag: 25 - 17 (nog ongeveer 8 erbij)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Even gekeken hoeveel acts er vorig jaar op ONE, TWO, SECRET en CASBAH stonden en wat er nu gepland staat.

Vrijdag: 24 - 21 (op basis van vorig jaar nog ongeveer 3 erbij)
Zaterdag: 28 - 22 (nog ongeveer 6 erbij)
Zondag: 25 - 17 (nog ongeveer 8 erbij)
Herkenbaar, al ben ik wel benieuwd of de CASBAH weer net zo vol wordt gepland als afgelopen jaar. Op basis van het huidige schema kunnen ze dat programma ook beperken tot 2 of 3 herriebandjes. Ook dan zitten er nog wat gaten op de zaterdag en zondag.

Wel opvallend dat Droom Dit en Porcelain ID gepland lijken bij Muziekgieterij. Droom Dit was toch de grote doorbraak van Noorderslag en dat album van Porcelain ID staat deze maand in het OOR Elftal. Beide dus wel namen waar in de media wel aandacht voor is.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

dfrvanloon

Campingartiest
9 jun 2022
81
128
Wel opvallend dat Droom Dit en Porcelain ID gepland lijken bij Muziekgieterij. Droom Dit was toch de grote doorbraak van Noorderslag en dat album van Porcelain ID staat deze maand in het OOR Elftal. Beide dus wel namen waar in de media wel aandacht voor is.
De Toegift vorig jaar was hetzelfde verhaal toch? De hype van Noorderslag, op t kleinste podium gezet
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
368
292
Ik denk eigenlijk dat dat podium voor Droom Dit best goed is, zeker beter dan de Casbah in de vorm zoals we hem kennen.
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
Er zijn bedrijven die gewoon een week niet bereikbaar zijn en dus genoodzaakt zijn te sluiten, maar die worden overladen met tickets.
Buurtbewoners binnen een bepaalde straal van de wei krijgen ook tickets de bus ingestuurd heb ik altijd gehoord (maar dat is wel al een oud verhaal).

Een bedrijf dat een week dicht moet, compenseer je echt niet met wat tickets hoor, ook niet als het er behoorlijk wat zijn.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: noid

rubenv

Campingartiest
11 okt 2023
52
40
Is bekend welke dag droom dit bij muziekgieterij speelt? Is wel een must-see voor mij namelijk
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Herkenbaar, al ben ik wel benieuwd of de CASBAH weer net zo vol wordt gepland als afgelopen jaar. Op basis van het huidige schema kunnen ze dat programma ook beperken tot 2 of 3 herriebandjes. Ook dan zitten er nog wat gaten op de zaterdag en zondag.

Wel opvallend dat Droom Dit en Porcelain ID gepland lijken bij Muziekgieterij. Droom Dit was toch de grote doorbraak van Noorderslag en dat album van Porcelain ID staat deze maand in het OOR Elftal. Beide dus wel namen waar in de media wel aandacht voor is.
Droom dit zie ik wel liever staan in de muziekgieterij dan in de Casbah. Vorig jaar de Cool Greenhouse in de gieterij gezien en dat was een mooie setting. Met die heuvel kunnen er denk ik ook meer mensen van genieten.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
368
292
Herkenbaar, al ben ik wel benieuwd of de CASBAH weer net zo vol wordt gepland als afgelopen jaar. Op basis van het huidige schema kunnen ze dat programma ook beperken tot 2 of 3 herriebandjes. Ook dan zitten er nog wat gaten op de zaterdag en zondag.
Zou kunnen inderdaad, maar de afgelopen twee edities stonden er ook zat andere dingen dan herriebandjes, zoals Yasmin Williams, The Cool Greenhouse, Nagasaki Swim... Dit jaar zou volgens mij bijvoorbeeld iets als Katy Kirby daar ook best kunnen staan (al hoop ik van niet).
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Zouden ze voor start dagkaarten verkoop nog wat bekend maken om de verkoop een extra boost te geven?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
842
548
Herkenbaar, al ben ik wel benieuwd of de CASBAH weer net zo vol wordt gepland als afgelopen jaar. Op basis van het huidige schema kunnen ze dat programma ook beperken tot 2 of 3 herriebandjes. Ook dan zitten er nog wat gaten op de zaterdag en zondag.
Ik had het idee dat er vorig jaar minder bands stonden dan in 2022, maar nu ik het nakijk blijken het er meer te zijn geweest. Door de lange tijd tussen twee bands (75 minuten) voelde het programma in de CASBAH best 'leeg', ook doordat de in de huidige opzet geen mensen gewoon hangen in de CASBAH, wat in de oude opzet wel zo was. Worst of both worlds.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken