- De grotere schaal vertaald zich al in de grotere bands... Dus denk dat dat argument niet helemaal opgaatDie discussie is hier ook al eens gepasseerd... Rock Werchter heeft een veel grotere schaal (iets van een 80K bezoekers op een dag?) en kan daardoor met lagere ticketprijzen toch duurdere acts boeken.
Waarom zou je als festivalganger dan toch voor BKS kiezen? Omdat de ervaring er een stuk beter is: minder druk, waardoor je ook minder lang op voorhand aan een podium hoeft te staan voor een goede plek, lekkerder eten, mooiere omgeving ...
- Het lekkerdere eten is ook niet iets dat Best Kept Secret zo veel extra gaat kosten lijkt mij, die foodtrucks mogen blij zijn dat ze op zo'n event mogen staan, niet?
- Mooiere omgeving, zouden ze zoveel meer moeten betalen om dat terrein te mogen gebruiken dan een Werchter die een heel dorp moeten afzetten?
Dit zijn inderdaad allemaal punten waarvoor ik of jij iets meer waard vind. Maar een festival dat goedkoper is en bovenaan artiesten heeft staan dat tot ver over een miljoen vraagt (als ik de geruchten mag geloven) terwijl jij als waarschijnlijk 2e grootste naam op je Main Stage De Jeugd Van Tegenwoordig zet... Hmmm... voelt toch aan of er ergens iets niet klopt.